יפעת מביאה איתה ניסיון ניהולי רחב והיכרות עמוקה מאד עם עולמות השווק והמכירות בחברות בינלאומיות.
במהלך נסיונה הובילה תהליכים של גיבוש תכניות שווק ומכירה אסטרטגיות והוצאתן לפועל ובאמצעות כך פנייה ממוקדת לקהלי היעד, יעילות שווקית והגדלה משמעותית של המכירות.
בין היתר, מכירה לעומק את עולמות מוצרי הצריכה והקמעונאות.
יפעת, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב. במשך 20 שנה עסקה במגוון תפקידים בכירים, בתחומי השווק והמכירות בחברות בינלאומיות וציבוריות לרבות: אסם-נסטלה HP, Digital, ודלתא ישראל.