לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ למסחר מקוון

ייעוץ למסחר מקוון

 

מהפכת האינטרנט והטכנולוגיות שהגיעו איתה הביאו להרבה שינויים בחיינו ולמהפכה בכל מה שקושר לתחום המסחר. בהתחלה הציבור קיבל את המסחר המקוון בחשדנות והנושא התחיל בצליעה קלה. אבל היום לאף אחד אין ספק, המסחר המקוון מגלגל מיליארדי דולרים בשנה והוא כאן בשביל להישאר. יזמים ובעלי עסקים רבים מתעניינים בפתיחת ערוץ מכירות באינטרנט, חלקם רואים באינטרנט ערוץ שיווקי נוסף על הקיים. אחרים מעוניינים בעסק המתמקד אך ורק במסחר מקוון. למכירות באינטרנט ישנם מספר יתרונות, מבחינה עסקית קל לנהל עסק שכזה, אך מצד שני זה גם לא כל כך פשוט – לעסק אינטרנטי יש חוקים וצרכים משלו ומי שרוצה להצליח צריך להסתגל לכללים והדרישות של עולם האינטרנט.

היתרונות של מכירות באינטרנט

 

אחד היתרונות המרכזיים של מעבר לעסק און ליין הוא החיסכון בעלויות. לאתר אינטרנט יש את העלויות שלו, אך הן רחוקות מהעלויות של החזקת חנות פיזית; עלויות הדומיין ואחסון האתר הן שוליות בהשוואה לעלות של החזקת חנות פיזית הכוללת שכירות, תחזוקה, ניקיון וצוות עובדים גדול. חנות מקוונת יכולה לעבוד 24 שעות ביממה ולייצר הכנסות 24 שעות ביממה גם ללא כוח אדם העובד בשעות אלו. כמו כן בעזרתה ניתן להגיע לשווקים חדשים אפילו מעבר למגבלות הגאוגרפיות.

האתגרים של מכירות באינטרנט

 

לצד ההזדמנויות והפוטנציאל הרב של מכירות באינטרנט ישנם גם קשיים. צורת המחשבה ואסטרטגיית המכירה שונים מאוד מנקודות מכירה רגילות. יש להשקיע בפרסום ויחסי ציבור (כולל קידום האתר במנועי החיפוש והרשתות החברתיות) על מנת למשוך תנועה של גולשים לאתר. יש להציג את המוצרים בצורה המאפשרת המחשה ויז'ואלית, כזו המפצה על הריחוק הפיזי בין הקונה למוצר. בחנות אינטרנטית אין לכם מדפים ובובות תצוגה, אך הממשק הגראפי הוא המקביל למדפי התצוגה ולכן יש לתת תשומת לב לכל הפרטים.

על מנת להקים חנות אינטרנטית לא חייבים להקים אתר, ניתן לפתוח חנות בפלטפורמות קיימות, כמו ETSY, אמזון ורבות אחרות. אך גם בפלטפורמות אלו קיימות חנויות רבות וישנה תחרות על תשומת לב הגולשים. ישנם יתרונות מסוימים לעבודה במסגרת פלטפורמות אלו, אך גם שם נדרשת עבודה קשה על מנת להצליח להביא מכירות.

ייעוץ בהקמת חנות אינטרנטית

 

אנו בחברת פוורוורד מתמחים בייעוץ וליווי עסקי. עד היום ליווינו עסקים רבים במגוון תחומים, כולל עסקים העוסקים במכירות מקוונות. יש לנו ניסיון רב בהקמת חנויות אינטרנטיות בפלטפורמות השונות. שירותי הייעוץ שלנו כוללים:

בחירת פלטפורמה למכירות – האם תרצו למכור באתר עצמאי, או אולי להשתלב באחת הפלטפורמות הקיימות כמו ETSY ו SHOPIFY? ישנם שיקולים שונים אותם יש לקחת בחשבון ואנו נסייע לכם לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר למוצרים שלכם.

בחירת המוצרים – ישנם מוצרים המתאימים למכירות באינטרנט וקל יותר לשווק אותם ולהשיג קונים. אנו מעניקים סיוע בבחירת המוצאים הנכונים, בעלי סיכוי ההצלחה הגבוהים ביותר.

הצגת המוצרים –אנו נסייע לכם בבניית קטלוג מוצרים אטרקטיבי המאפשר לגולשים להתרשם מהמוצרים, להבין את מהותם ובסופו של דבר לרצות לקנות אותם. זוהי אחת הנקודות החשובות ביורת בבניית חנות מקוונת.

כתיבת טקסטים שיווקיים –בחנות אינטרנטית אין אנשי מכירות המלווים את הלקוח ומשווקים לו את המוצר באופן אישי. מסיבה זו יש לתת את הדגש על טקסטים שיווקים אפקטיביים הפונים אל קהל המטרה.

אסטרטגיית מכירות –אנו נסייע לכם בתמחור המוצרים ובניית אסטרטגיית המכירות עם דגש על שימור לקוחות והגדלת נתח הלקוח, בניית מבצעי קידום מכירות, מדיניות החזרה והחלפות ועוד.

לוגיסטיקה –אנו נסיים לכם לטפל בצד הטכני, סליקת כרטיסי אשראי, ביצוע המשלוחים ועוד.

קידום ושיווק –תקבלו סיוע מקיף בכל הצרכים של קידום ושיווק האתר על מנת למשוך אליו תנועה רלוונטית של גולשים והגדלת אחוזי ההמרה.

אם גם אתם רוצים להיכנס לתחום המסחר האלקטרוני, או שאולי אתם כבר פעילים בזירה זו אך רוצים להשתפר, אנו כאן בשביל לסייע.התקשרו עכשיו ונצעד יחדיו להצלחה.

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles