לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

לקוחות ממליצים

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי לנעמה גפן
נגן וידאו

נעמה גפן - נטורופתית

תכניות אונליין לאורח חיים בריא

ייעוץ עסקי להילה ולדמן
נגן וידאו

הילה ולדמן

מנכ"לית סטודיו longplay

ייעוץ עסקי לאילנה רף
נגן וידאו

אילנה רף

מנכ"לית משרדי – שרותי משרד לעסק

ייעוץ עסקי למרכז רימון
נגן וידאו

אלעד דהן

מנכ"ל רימן מרכז מומחים לטיפול בילד ומשפחה

ייעוץ עסקי לקיקה כהנא
נגן וידאו

קיקה כהנא

מייסדת ויהי מה

ייעוץ עסקי לאבי שדה
נגן וידאו

אבי שדה

מייסד תיאטרון מנגינות ואגדות

ייעוץ עסקי למשתלת שחר
נגן וידאו

רם שחר

מנכ"ל משתלת שחר

ייעוץ עסקי לענת מאירה
נגן וידאו

ענת פרידמן

מייסדת בית נדיר מרכז למידה וצמיחה

ייעוץ עסקי לאירית פולק
נגן וידאו

אירית פולק

מנכ"לית

ZU Consulting- ERP Solutions

ייעוץ עסקי לחנות בגדים
נגן וידאו

גוני שריג

בעלים של נגיעות בגדי מעצים

ייעוץ עסקי לאיתן מגן
נגן וידאו

איתן מגן

מנכל חברת

Tamar Mediterranean Mototours LTD

ייעוץ עסקי לתאטרון הידית
נגן וידאו

שירי ג'ורנו

מנכ"לית תיאטרון הידית 

ייעוץ עסקי מומלץ

ייעוץ עסקי

UteriAN LTD is a startup company developing medical solutions for gynecology and obstetric field. We reached out to 4ward in an early stage (before seed raising), to establish our business plan and develop valuable assets to support our go-to-market strategy. The responses to our needs were immediate and professional with medical- device savvy approach from Tally Hershko, Moshe, Uri and the Team of experts. Thanks for helping us out.

אחרי שנים רשל עבודה בנהול עסק עצמאי גדול עם עובדים רבים שיניתי כיוון ופתחתי עסק קטן .רק שלי עם עצמי. פתאום מצאתי את עצמי מתחילה את הכל מהתחלה, כאילו על הדנים שעברו עם הנסיון האדיר...אין להם משמעות עכשיו. קבלתי המלצה מחברה טובה ופניתי לפורוורד ייעוץ עסקי. התחלתי עבודה מאומצת עם אחת מהיועצות העסקיות שלהם - אתי בן ישי.
אתי סייע לי רבות בקידום הפעילות העסקית שלי ועדיין הולכת איתי יד ביד בדרך הקשה להשגת היעדים. הכל בנעימות, ובסבלנות, ובמקצוענות. תענוג אמיתי. הדרך עוד ארוכה אבל נראית מבטיחה. תודה לך אתי בן ישי המקסימה ומשה הרשקו.

ייעוץ עסקי לעסקים - אישי ומקצועי חברת הייעוץ העסקי פורוורד ייעצה לנו בשמך כמעט שנתיים.
אנו שבעי רצון מהתהליך שהוביל משה בעסק שלנו ומהתוצאות העסקיות שהתהליך הניב. משה וצוות החברה מלווים אותנו בתחומי השיווק, המכירות וניהול כללי של העסק. במסגרת תהליך הייעוץ העסקי, בנינו תוכנית שיווק ומכירות לעסק שהיישום שלו כלל הקמת אתר אינטרנט ויצירת נוכחות שיווקית ברשת כולל דף עסקי בפייסבוק ועוד. בנוסף, שפרנו את תהליך המכירות משלב התמחור, הגשת הצעות המחיר וסגירת המכירה. בחלק הארגוני, משה עזר לנו להגדיר תפקידים בצורה טובה יותר ולקח חלק בתהליך גיוס עובדים חדשים. כמו כן, תרם משה לשיפור תהליכי השרות שלנו והגבייה.
משה איש מקצוע ממדרגה ראשונה, ישר והגון ובעיקר אדם שאפשר לסמוך עליו שטובת העסק שלנו יהיה בראש מעייניו, היועץ השיווקי שעבד איתנו מטעם החברה סייע לנו רבות ואני ממליץ עליהם בחום רב.

למשה הרשקו היועץ והמלווה עסקי בה' הידיעה אומנם עבר קצת זמן מאז נפגשנו אבל כל יום אני מבין יותר כמה נתת לי לא רק יעוץ התחלתי אלא התוויית דרך להבין ולבדוק את העסק גם בהמשך תוך התמקדות במה שאני עושה בלי לסטות לדברים אחרים אז עכשיו אחרי שפתחתי את האתר לילד ולגן הגיע הזמן גם לומר תודה. הגעתי אליך מחיפה, לפני שהגעתי אליך קצת הייתי סקקתי כי זה היה כשלושת רבעי שעה נסיעה עד אליך לכל פגישה אבל אחרי המלצות שראיתי באתר שלך על הדרך שלך לתת את הייעוץ העסקי והליווי תוך התמקדות במטרה בלי להתברבר עם דברים צדדים הבנתי ששוה גם את זה ואני יכול להעיד שזה לא רק המלצות באויר אלא באמת קבלתי ממך את מה שהייתי צריך גם להמשך. ומה שהכי נהנתי שידעת להעמיד אותי על המקום במה שהיה צריך ועדין להשאיר אותי עם תחושה טובה. אז באמת תודה על הכל ואני מקוה שההמלצה שלי תעזור לעוד אנשים ועסקים להנות מהיכולות שלך,

ייעוץ עסקי לתאטרון ברצוני להמליץ על היועץ העסקי משה הרשקו ועל צוות הייעוץ של Forward. כבר מהרגע בראשון שפגשתי אותו הרגשתי ש"זה זה". הבן אדם מקצועי,יודע המון, ויודע איך להתאים את הידע שלו לעסק שלי הספצפי. במהלך הפגישות עבדנו על המון דברים שהיו עבורי זרים וחדשים כמו: תמחור נכון, עזרי ניהול, שיווק אינרנטי טלמרקטינג, ניתוח כדאיות של עבודות שונות, ועוד רבים אחרים. ממצב בו לא מצאתי בעסק שלי את ידי ואת רגלי,לקח אותי משה צעד אחר צעד אל מקום חדש. מקום בו אני רואה את מצב העסק שלי בבהירות רבה יותר, יודע איך לנהל את הפניות בצורה נכונה, יודע לנתח את האמצעים העומדים לרשותי, חושב ומחשב קדימה, ורואה לאן אני הולך.אני מרגיש כי בפירוש אפשר לחלק את הכיוון העסקי שלי ל "לפני משה" ו"אחרי משה".משה בפירוש הוציא אותי ממצב של "כאוס" אל מצב של סדר,אירגון והכי חשוב:תוצאות! ועוד מילה אחת,משה הוא לא רק יועץ עסקי נהדר,הוא גם בן אדם שפשוט כיף לפגוש אותו בכל פעם מחדש. בקיצור: ממליץ בחום! להמלצות מוזמנים להתקשר אלי: 0544-993-278.

ייעוץ עסקי ממוקד ואפקטיבי משה היקר, תודה רבה על עזרתך בשיפור נהלי העבודה בחברתנו , יצרת דוחות מאזנים , כימות עלויות , הגדלת Roi I ועוד אין ספור דברים ששופרו בעקבות תהליך הייעוץ העסקי שעברנו יחד איתכם. אבל בעיקר על השירות המדהים. אני מאוד שמח שבחרתי לעבוד עמך , בזכותך היום החברה שלנו נמצאת במקום טוב הרבה יותר . אשמח להמשיך ולהמליץ עליך בכל הזדמנות .

הגדלת המכירות צוות FORWARD בניצוחם של משה הרשקו הביא לעסק שלנו משב רוח רענן וסופר מקצועי, ידע וכלים בתחום השיווק והמכירות. גילנו צוות אמין, אשר נכנס לעסק שלנו במלא העוצמה והרצינות במטרה להביא לשינוי בפעילות החברה ולהגדיל את המכירות והרווחיות שלה. לשמחתנו, העבודה המשותפת איתם עזרה ועוזרת גם היום לקדם ולהרים את פעילות החברה".

ליווי שיווקי לקידום העסק שלי בחודשים האחרונים התמזל מזלי ויצא לי לעבוד בשותפות עם משה הרשקו במסגרת מאמצי לקדם את העסק שלי "עדן זאבי-יוצר הרפתקאות בשטח" דרך מסגרות שונות כמו מט"י, דרכם הכרתי את משה. יוצר הרפתקאות בשטח הינה חברת הפקה/הפעלה המתמחה בימי כיף וגיבוש הפועלת מחוץ לקופסא ומפיקה ימי כיף בעלי תוכן וערך מוסף עבור הלקוחות שלה. בתחילת דרכי נתקלתי בקשיים רבים, בעיקר מהיותי עסק קטן ללא דרג מנהלים אותם יכולתי לשתף ולהיעזר בהם...ואז הכרתי את משה... משה, מעבר להיותו איש מקצוע מבריק ומומחה בתחומו גיליתי שהוא גם בן אדם שהוא אכפתי, מסור, משקיען ובעיקר קשוב לצרכי הלקוח. היתרון הגדול שבעבודה מול משה הוא שמשה בעצם הוא קודם כול בעל עסק קטן בעצמו שעובד קשה מאוד לקדם את העסק שלו..בניגוד לעבודה עם יועצים בעלי שם הרגשתי לאורך כול הדרך שמשה מחובר מאוד לשטח וביצע בעצמו לטובת העסק שלו את כול מה שהוא המליץ לי לבצע עבור העסק שלי. משה עזר לי בקידום ושיווק העסק, יצר עבורי תשתית לשיווק ברשת, עזר לי לתכנן, לעצב ולבנות אתר אינטרנט משלי, לימד אותי את רזי השיווק האינטרנטי ובעיקר דחף אותי קדימה לבצע מטלות חשובות אשר לעולם לא הייתי מצליח לעשות בכוחות עצמי. ולכן אני גאה להמליץ על משה כיועץ שיווקי ואף יותר מכך ביום בו העסק שלי יגדל לאימפריה עליו אני חולם אין לי ספק שאעסיק את משהו כסמנכ"ל שיווק ולדעתי אין המלצה טובה מזו... בקיצור, ממליץ בחום ...

חוויה מכוננת עם משה הרשקו אני רוצה לשתף את כולם בחוויה המכוננת שהייתה לי עם משה הרשקו. זכיתי ביועץ עסקי מדהים, חצי שנה של ייעוץ עסקי היו פוריות ומקדמות לאין שיעור!! משה, חוץ מזה שהוא אדם מקסים וחבר של ממש, הוא מוכשר,יצירתי וכזה שחושב מחוץ לקופסה, ובסיעורי מוחות שעשינו, הצלחנו להגיע לרעיונות ופתרונות מצויינים לקידום העסק שלי. למרות שזו לא היזמות הראשונה שלי, למדתי ממשה המון, אפשר להגיד שהוא הוביל אותי צעד צעד ממצב של "בייבי " עסקי לעסק שעולה וצועד בדרך הנכונה והמבטיחה...הוא שיתף פעולה עם הקצב המסחרר שפעלתי בו, ונתן לי המון "שיעורי בית" בלי רחמים, הוא גם תמך ועודד ברגעים שחשבתי שהכל לא ילך והאמין בי ובעסק לכל אורך הדרך. המון תודה למשה והמלצה חמה לכל יזם!

ייעוץ עסקי שעושה את ההבדל! חצי שנה שעשתה את ההבדל. משה היקר, אני רוצה להודות לך מקרב לב. אין לי מילים על הייעוץ העסקי והליווי העסקי שעברתי איתך. קודם כל ההוגנות. אחר כך היחס האישי. הרמת אותי שוב ושוב ברגעים שכבר חשבתי להרים ידיים. אני במקום לגמרי אחר היום. ולא הייתי בו בלי הליווי שלך. זו לא פרידה אלא רק נקודת ציון להמשך הדרך. אז תודה וחיבוק גדול איש יקר על מה שהיה ועל מה שעוד יהיה

תהליך ליווי משמעותי​ "לשמחתי הרבה נתקלתי במשה​ הרשקו עברתי איתו תהליך משמעותי מאוד בהיבט השיווקי של החברה שלנו. לא רק שמשה הרשקו מקצועי, רהוט ומדויק מאוד, הוא עושה זאת בדרך כ"כ נעימה ונינוחה. ממליץ בחום לב. אסור לפספס"

ליווי עסקי עם תוצאות משה,אני רוצה להודות לך מאוד על התהליך שעברנו יחד.הגעתי אלייך בשלב ראשוני מאוד בבניית העסק, והייתי זקוקה לעזרה מ-א' עד ת' בכל נושא השיווק. בעזרתך בניתי מיתוג לעסק, כולל לוגו וצילום מקצועי, אתר ועמוד פייסבוק. בנינו יחד על ערוצי שיווק ברשת ומחוצה לה וחשבנו על שיתופי פעולה אפשריים. בהמלצתך, התנסתי גם בקבוצות נטוורקינג. היה תהליך מלמד וחשוב. היה נעים להגיע לפגישות איתך והזמן טס מבין האצבעות...ומעבר להכל, אני לא יכולה לדמיין היכן העסק שלי היה עומד היום לולא התהליך שעברנו יחד.המון תודה!

ייעוץ עסקי לעורך דין "בימים אלו אני מציין שנה לתחילת עבודתי עם משה הרשקו ולמעשה מסיים את תהליך הליווי שלו איתי. את משה פגשתי במסגרת קורס של מט"י, התרשמתי מהרצאתו, וביקשתי אותו באופן ספציפי במסגרת תוכנית הליווי של מט"י. עברתי עם משה כברת דרך משמעותית – משלב הרעיון הכללי ועד לימינו אלו, כשלעסק שלי יש משרד משלו, מחזור יציב של לקוחות והכנסות, אתר אינטרנט, דף פייסבוק, מיתוג מכובד ועוד. התהליך היה אמנם תהליך של ייעוץ עסקי, אבל, משה הוא גם מאמן מוסמך והבנתו של משה בבני אדם ובתהליכים שעוברים על עסקים לא נעלמה משום עצה וניתוח כלכלי שהוא נתן לי. כבר מתחילת הדרך משה ידע לכוון אותי לפעולות שיהיו בד בבד חיוניות ולא מכבידות בפן הכלכלי. הוא ייעץ לי להקים אתר אינטרנט אבל התעקש שלא אבחר באופציה יקרה לשם כך. מאידך הוא לא ויתר והתעקש שאעשה מיתוג ראוי ואשקיע בצילומי פרופיל. הוא ליווה אותי בכל השלבים של השיווק התנסה איתי בשיטות שיווק שונות ונתן עצות מצויינות לגבי השימוש בכל עצה ועצה. כל עצה שנתן שידרגה את העסק מיידית. למשל, הוא לא רק אמר לי תפרסם בגוגל, אלא לימד אותי איך עושים את זה, ממה להיזהר ואיך מוודאים שהלקוחות שיגיעו בדרך זו יהיו לקוחות רלוונטיים. כך למשל כשלא ראיתי תועלת בפועל משימוש בכלי שיווקי מסויים, ישבנו ביחד, ניתחנו את הסיבות לכך ולאחר מספר פעולות פשוטות הכלי הזה הפך למקור יציב של גיוס לקוחות. במסגרת העבודה משה הגדיר יעדים שהוא מצפה שנגיע אליהם ובמהלך התהליך הציב גם יעדים אסטרטגיים שאני ממשיך לפעול לאורם. מעל הכל, משה הוא איש נעים ונחמד, שעושה את עבודתו מכל הלב, מה שנקרא "מענטש"... ןאני מרגיש שמלבד עצות טובות זכיתי גם בחבר. זאת היתה זכות גדולה לעבוד עם משה ואני שמח מאוד שבחרתי בו. אני שמח להמליץ עליו ללקוחות שלי ולחברים וכבר עשיתי את זה בעבר בשמחה רבה.

הקמת עסק מצליח "ממליצה בחום על הייעוץ של משה הרשקו, על האחריות, מחוייבות, אמינות ומקצוענות. קבלתי ממנו את כל הכילים הנדרשים בהקמת העסק מצליח וממשיכה להשתמש בהם ביום יום על מנת להשיג לקוחות ולקדם אותו. תודה משה!" 

מתן רוח גבית מעבר להבנה כלכלית ועסקית מצאתי במשה המון אכפתיות ודרייב לעשייה. זה כלל לא מובן מאליו, בייחוד בעולם העסקי שחותר ל"שורה התחתונה". הגעתי אליו אחרי שהמיזם שלי נתקע. הוא עזר לי להתמקד, להיות יעיל וממש הכניס "רוח גבית"לכל התהליך. אני לא יודע מה יוליד יום עם המיזם אבל אני בטוח ובוטח בכיווני הפעולה שמשה מיעץ לי, זה כבר מניב פירות.

ייעוץ עסקי עם תוצאות "משה, אני רוצה להודות לך על תהליך הליווי העיסקי שעברתי איתך. פניתי אליך בעקבות המלצה של חברה, וממש לא התאכזבתי. מהרגע הראשון הבנתי שיש כאן הזדמנות למנף את העסק בצורה משמעותית. החל משלב הלמידה שלך את העסק שלי, דרך המיקוד שעזרת לי לעשות כדי להשקיע את משאבי השיווק בצורה נכונה ומאפשרת הגדלת לקוחות והכנסות בהשקעה המתאימה לי ביותר (מינימום השקעה כספית), תוך הבנה שהתוכנית העסקית שבניתי בעזרתך, תייצר ומייצרת מצב שבו כל השקעה בשיווק תחזיר ותצדיק את עצמה ויותר. תודה משה על ההשקעה, הידע הרב והמחויבות שהבאת לתהליך היעוץ העסקי, אני יודעת שאמשיך לעבוד איתך גם בעתיד".

יועץ עסקי מספר 1 הגעתי למשה לאחר שעברתי מספר ייעוצים שונים, והחלטתי לנסות עוד יועץ. התקבלתי בסבר פנים נעימות , אמינות ומקצועיות. מכל פגישה יצאתי עם סל מלא של רעיונות לביצוע וזוויות שונות למיקוד העסק שלי. במקביל קיבלתי המון עידוד ואמונה בדרכי, תמיכה והתכווננות שיכולתי לחוש ששותף עומד לצידי ולא יועץ חסר עניין בתוצאה הסופית. יישר כוח משה, והמשך להעניק להרבה יזמים את מה שיש בך. הרווח שלהם. ​

מתוך פוסט בפייסבוק של לקוח .... "אהלן חברים היום ישבתי עם היועץ העסקי התותח שלי, משה הרשקו, (שאגב, אתם חייבים לו תודה כי אלמלא הוא, החנות הייתה מחסן יבשים.ברצינות, החנות זה רעיון שלו..) והראיתי לו בגאווה את תוכן הארנק שלי. במונחים פרקטיים במדינתנו זה אולי לא המון, אבל בשבילי זו הייתה גאווה, כי מעולם לא ישב לי ככ הרבה כסף בארנק, ככה, בלי סיבה. בשבוע האחרון אני מרגיש שהקוקיה מתחילה לפרוש כנף, ואולי כבר אפשר מעט להריח צל ניחוחה של נסיקה. רציתי לנצל את ההזדמנות הזו, של ההרגשה של התחלה, כדי להודות לכם. העסק הזה שאני דוחף כבר כמה שנים, הופך לאיטו למין מסע משותף, הצובר לו שותפים לדרך ככל שאנו מתקדמים. אני מרגיש שזה כבר לא רק שלי, ובנוסף לאחריות רגילה של כל עצמאי, אני מרגיש אחריות נוספת לדרך, לתהליך. אי אפשר לדעת מה יילד יום, אבל אם לא יעצור אותנו איזה מחסום פתע, ונמשיך להתקדם בדרך הזו, האותנטית, יהא זה עכשיו הזמן להודות לכם כל כך ולקוות שבעוד כמה שנים תחשבו לעצמכם בסיפוק שכן, הייתם שם מן ההתחלה, ויחד יצרנו, אתם ואני, חלקת אלוהים קטנה עבור כולנו וון בורקס אט אה טיים! תודה תודה תודה! לה פטיסייה"

ייעוץ עסקי מנצח משה, אין לי מילים לתאר מה אני מרגישה לאחר כל פגישה. יש לך עבורי תשובות לבעיות שאפילו עוד לא התגבשו לשאלות. אתה מוביל אותי בדיוק בדרך שבה רציתי שיובילו אותי. חיפשתי את התכלס, לא את התאוריה - וזה בדיוק מה שקיבלתי.אתה פשוט עושה לי סדר בראש! אין דבר שמרגיע אותי ומשמח אותי יותר מזה. אתה כל מה שיכולתי לבקש ואני מדברת עליך וממליצה עליך כיועץ עסקי בפני כל חבר ובן משפחה שאני פוגשת. אני פשוט לא רוצה שייגמר.תודה גדולה.

הקמת מרכז טיפולי ארצי משה ליווה אותי לאורך דרך מאד משמעותית בחיי בכלל ובחיי העיסקיים בפרט. בעזרתו הגיתי, תיכננתי, הקמתי וכעת אני מנהל את "רימון- מרכז מומחים לטיפול בילד ובמשפחה", המכונה מרכז רימון, שהתחיל ממני, מטפל יחיד וכיום מעסיק 10 מטפלים והיד עוד נטויה.משה ידע ללוות אותי בדרך באנושיו ומקצועיות, שבזכותם הצלחתי להתגבר על קשיים רבים בדרך, רגשיים, מקצועיים, ניהוליים וטכנים. בזכות ידע תיאורתי ומעשי רב בניהול ושיווק, בזכות חמימות אנושית, בזכות הרגישות, כיום מרכז רימון פועל בפריסה ארצית ונותן שירות לילדים ומשפחות רבים. ממליץ בחם למי שמחפש ליווי מקצועי, אנושי, תכלסי ומוכן לעבוד באמת... לא השתכנעתם?! אפשר להתקשר לשמוע יותר 0547211343.

גידול בהכנסות העסק "משה מאז שהכרתי אותך, הפכתי את המכון שלי מחדר קטן בפינת הבית לסלון יופי מזמין ואסתטי ואף הוספתי 2 עובדות נוספות שעושות טיפולים נוספים ומאפשרות להגדיל את פעילות הסלון, כל זה תוך מספר חודשים בודדים. אתה מאמן עסקי ויועץ על. תודה מקרב לב"

ליווי עיסקי מאוד מומלץ!! עברתי תהליך ליווי אישי עיסקי דרת מטי כשהיועץ שלי היה משה הרשקו.אני ממליצה בחום. התהליךל איתו שדרג מאוד את העשיה שלי, מיקד אותי, קידם אותי בשיווק באינטרנט ולצערי הסתיים כי ניצלתי את מיכסת השעות למרו שהייתי שמחה מאוד להמשיך את הליווי. הפניתי למויש כבר כמה אנשים ואני ממליצה בחום.

דברים התחילו לזוז ... "בתקופה קצרה יחסית, של חצי שנה, של ליווי ויעוץ עסקי, דברים התחילו לזוז.תודה למשה הרשקו על העזרה והתרומה לעסק."

המון תודה "משה הרבה הרבה תודה על המאמצים המושקעים מצדך אכן אני רואה פירות והעסק שלי מתחיל להצליח כבר אחרי חודשיים מאז שהתחלנו בתהליך, תודה שהארת את עיניי ותבונתי בהרבה דברים שלא הבנתי על ניהול עסקים ושיעזרו לי המון בהמשך, ממליץ מאד ובחום לכל מי שמעוניין להרחיב ולהגדיל את רווחיו להתייעץ ולהחליט ביחד אתך לגבי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, אין ספק שעשית ועוד תעשה אתי עבודה נהדרת." 

לעשות סדר בבלאגן "התחלתי את דרכי בבלאגן וברגע שהתחלתי עם משה הרשקו העסק צמח, מעגל המטופלים שלי הורחב ויכולת הניהול שלי השתפרה".

משה שלום! רציתי לשתף אותך בתוצאות הליווי העסקי נכון להיום. התחלנו לעבוד ביחד לפני כשנתיים. המשתלה לפני הגיעך היתה במצב פיננסי מאד קשה, המכירות היו מועטות והריוחיות היתה שלילית. בפגישות הראשונות למדת את העסק הקיים: נקודת המכירה, סידור הצמחייה במשתלה, שילטי הכוונה, שמות הצמחים והכניסה למשתלה. בדיקת הרכישות של המשתלה היקף המכירות וצורת המכירה. הלכנו ושינינו ושיפרנו את כל מה שראית לנכון ,ואכן התוצאות לא אחרו להגיע. המכירות גדלו, הסדר במשתלה התקבל בהתלהבות ע"י הקונים. לאחר שראינו ברכה בשינוי התחלת לחשוב ולהוציא לפועל שיווק של המשתלה אם ע"י פרסום בעיתונות המקומית ואם ע"י הקמת אתר אינטרנט פעיל. במהלך הפגישות הבנת שעיקר המומחיות שלי הינה תכנון והקמת גינות. לקחת את זה כפרויקט והצלחת להוביל אותי לבצוע גינות כענף נוסף בעסק שהפך במהלך הזמן לעסק נוסף בפני עצמו. היום לאחר של כשנתיים של עבודה משותפת, המשתלה הכפילה את המכירות שלה, הרווח במשתלה גדל, ועבודות התכנון והקמת הגינות הפכו להיות עסק ריווחי שמושך אותי ואת המשתלה קדימה.

הכפלתי את המחזור שלי רק רציתי להגיד תודה ענקית למשה הרשקו על הייעוץ העסקי הנהדר שנתן לי במהלך חצי השנה האחרונה. מסתבר שלא הייתי צריך לעשות הרבה כדי להכפיל את המחזור החודשי שלי כמעט פי שניים!! לא מדובר בקסמים, אלא פשוט בהתנהלות עסקית חכמה יותר.

ייעוץ עסקי שדחף אותי קדימה! שמי ארנון רוזן בעל עסק (בצמיחה) ללימודי גיטרה ושירה בציבור. כשחבר המליץ לי על ייעוץ עסקי עם Forward ומשה הרשקו, חשבתי לעצמי .מממ..אלך לפגוש אותו מה יש לי להפסיד ?? הגעתי לפגישה פגשתי מישהו שהוא קודם כל בנאדם ...שמסתכל בעיניים נעים וסימפטי מצחיק ישר הרגשתי איתו בנוח וסיפרתי לו על העסק שלי , אני כבר נפגש איתו חצי שנה ומאז העסק שלי בעלייה, המיוחד בו בעיני הוא שהוא רואה תמונה רחבה ..לא רק מה יהיה רווחי או נכון לעסק אלה מה יהיה נכון לי !! ובקצב שלי ושאני ירגיש טוב עם כל דבר שאני עושה וגם כשיש קשיים, משה עוזר לי לראות את כברת הדרך שעשיתי ואת החיוב .. אני מברך על ההזדמנות שניתנה לי לפגוש אותו, וממליץ בחום רב לכל מי שמעוניין לצמוח מבחינה עסקית ואישית

יייעוץ עסקי עם משה הרשקו "נפגשתי עם משה הרשקו במסגרת חונכות אישית מטעם משרד הכלכלה, משה הרשקו ליווה אותי במשך תקופה בה הרגשתי התקדמות משמעותית בעסק שלי.משה הרשקו מעורב באופן פעיל בתהליך בזמן הפגישה ונותן מענה ברמה המעשית וגם הקונספטואלית. גם במשך השבוע הוא דאג להתקדמותי במייל ובטלפון.מאוד נהנתי מהמפגשים והרגשתי שאני בידיים אמינות ומקצועיות מאוד".

ליווי עסקי צמוד ואישי משה הרשקו, ידידי רציתי להודות לך על 10 השעות בהן הצלחת באדיבות חום וחוכמה לקדם אותי ב10 שנים!!! תמיד יהיה לך מקום חם בליבי!! אני בטוח שגם לאחר סיום שעות היעוץ נשאר בקשר ונשתף פעולה עוד שנים רבות!! ובנוסף מזל טוב והרבה אהבה!!

רוח גבית לעסק "משה הרשק מלווה את העסק ברמה הניהולית עם ראיה אסטרטגית מעולה, יועץ עסקי נחוש אסרטיבי ובעיקר ממוקד. נושף אויר ורוח מחודשת במפרשי העסק. מציב יעדים ודואג שיושגו".

מתן מענה מהיר ומדוייק היי משה. תודה לך ולאורי שריר על הייעוץ העסקי וההכוונה שנתתם לי. אורי היה מקצועי מאד עם חוש עסקי מצוין, אינטואיציות מאוד חדות וגבוהות והדיוק שלו מרשים ומפתיע. תודה על בדיקת הכדאיות שעשיתם עבורי ועל הסיוע שלכם לקבלת אחת ההחלטות החשובות בחיי.

ייעוץ עסקי ממוקד "אחר פגישה עם משה... ! שמחה והתפעמות למקצועיות , לדיוק למתן פתרונות ברמה מיידית... לתחושה של אכפתית אמיתית שחויתי. בקיצור אם יש לכם צורך בייעוץ עסקי, בקידום בייעול ובפיתוח העסק שלכם.... רוצו אליו.."

יועץ עסקי מקצועי ממליצה בחום על השירות המעולה והמקצועי של משה הרשקו. משה הרשקו ליווה אותי משלב הרעיון, היזמות והקמת העסק. למשה יש "יכולת לראות מעבר" לעסק, אלא לראות את בעל העסק להבין מה מניע אותו ויחד עם זאת לחזק ולטפח. להעניק כלים לתפעול העסק, להציע מגוון רעיונות יצירתיים וכל זאת בפגישה ממקודת עם יעדים ברורים. עם משה כל פגישה מהווה קרש מקפצה אדיר הוא עזר לקדם את המותג שלי "ENERGETIC MARKETING" תודה

מקצועיות ללא פשרות אנשים באים והולכים, משאירים את חותמם. אך, מעטים משאירים את עצמם… משה, הפכת כל פחד לחוזקה, כל ספק לוודאות עצומה .תודה על ההבנה , על הסבלנות ומקצועיות ללא פשרות תודה בהערכה עצומה

היועץ העסקי שלי "משה הרשקו הוא היועץ העסקי שלי, וזו היתה בחירה מאד-מאד טובה שלי. משה הרשקו יעיל מאד, קשוב, חרוץ, ענייני, מיומן והכי חשוב - מביא תוצאות!!ממליצה בחום!"

אפשר להגדיר את העסק שלי לפני ואחרי משה. כבר בפגישה הראשונה עם משה הרגשתי שקיבלתי ערך משמעותי לקידום העסק שלי (והיה לי למה להשוות). משה לימד אותי לחשוב ולהתנהל כמו עסק גדול! בנינו ביחד חזון שבתחילה נראה בעייני בלתי מושג, אך מהר מאוד משה הראה לי איך ניתן להגיע ל"מקום הרחוק ההוא" באופן שיטתי ופרקטי. מעבר למקצועיות המצוינת של משה (וחשוב לא פחות), תמיד נעים לעבוד איתו, הוא מעודד, מחזק ומעצים. משה יודע לתת את הפתרון המדויק והנכון ביותר לסיטואציה נתונה ובצורה הכי נעימה. אני ממליצה מכל הלב, הראש והארנק - באחריות!

ייעוץ עסקי שפשוט עזר לי! "אני בכלל רציתי להיות שכירה! הגעתי למשה במסגרת הטבות שניתנו לי בהיותי תושב חוזר ותיק, כשאני מגששת בזהירות ועוד המומה מהחזרה לארץ. כבר בפגישה הראשונה שלי עם משה הוא קלט שיש לי משהו, שיכול להפוך לעסק. הוא, ורק הוא, קלט שיש לי בלי לשים לב התחלה של משהו שיכול להיות עסק מצליח ומניב. בסה"כ לימדתי כמה ילדים אנגלית, דרך חוויית המטבח. משה זיהה פה סטארטאפ, כשלי זה היה נראה סתם טובה שאני עושה לחברה... הוא לא רק היה (ועדיין) יועץ עסקי, באותה תקופה הוא היה זה שמיפה לי את האזור, כיוון אותי לקהל יעד, בנה איתי תוכנית עסקית, לימד אותי כתיבה שיווקית, קישר אותי לאנשי מקצוע נכונים, כשאני פחות מאמינה והוא באמונה שלמה דוחף קדימה. היום לאחר שנתיים אני מנהלת עסק של למעלה מ 45 תלמידים, מרוויחה בכבוד ובעיקר נהנית מכל רגע, ומשלבת שתי אהבות גדולות שלי - אנגלית ובישול. פעם אמרתי למשה שאם יהיה אוסקר על עסקים, הוא יהיה הראשון שיקבל קרדיט, וזה אכן בזכותו. תודה על הליווי ועל האמונה בי ובמוצר שלי, אני כל כך שמחה שאתה חלק מהדרך וממשיך להיות חלק מהתהליך. תודה תודה תודה

ליווי עסקי מקצועי הליווי העסקי של משה הינו מקצועי, נעים ואיכותי. למשה מגוון כלים לליווי עסקים קטנים ובינוניים בעולם השיווק ובעולם הניהול העסקי. בנוסף משה כיועץ עסקי, מקנה הרבה יכולות לניהול העסק - מניהול דף פייסבוק, דרך הקמה וניהול של אתר העסק ועד להפקה של חומרים עדכניים וטובים. מומלץ בחום למי שמחפש גישה חברית וטובה, לצד איכות בליווי. תודה

ליווי עסקי מהלב לחברת forward ייעוץ עסקי, הגעתי לאחר שהעסק שלי הוזנח בעקבות רילוקיישן לחו"ל ולידת בני השני, היועצת שליוותה אותי, ענבר ידעה לקחת את בליל המחשבות המבולגנות שהיו לי וסידרה אותן בצורה מדוייקת, ממוקדת, ומקצועית והצליחה להניע אותי לפעולה תוך עידוד אישי ועסקי. בכל פעם שעלה לי ענן של מחשבות מבולגנות, תוך משפט אחד מדויק עשתה לי סדר והצליחה לעזור לי להרים חזרה את העסק למקום שרציתי. לאחר כל שיחה איתה הרגשתי שהעסק מתקדם בדיוק למקום שאני רוצה, גם אם זה לוקח זמן ותהליך, יכולתי ממש לראות לאן זה הולך ואיך בדיוק. ענבר את פשוט מקצועית, מדויקת וממוקדת. תודה אמיתית וגדולה

יועץ עסקי מומלץ

יועץ עסקי מומלץ

היועץ העסקי הנו מי שמסייע לעסקים הקטנים והבינוניים. היועץ העסקי הנו מי שמלווה במומחיות עסקים קטנים ובינוניים.

היועץ העסקי הוא זה שפוגש בעסקים הקטנים ביום יום והכי אכפת לו מהם! 

היועץ העסקי נמנה בעצמו על העסקים הקטנים והבינוניים. 

חשוב מאד שתבחרו לעבוד עם יועץ עסקי מומלץ! לתיאום פגישה עם יועץ עסקי צרו איתנו קשר.

נגן וידאו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles