לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

משה הרשקו

יועץ עסקי

מנכ"ל

משה הרשקו הינו יועץ עסקי בכיר, מומחה בפיתוח עסקי, אסטרטגיה עסקית, שיפור ביצועים והקמת עסקים חדשים.

ניסיון

משה הרשקו הקים את חברת פורוורד ייעוץ עסקי לפני כ 11 שנה. למשה ניסיון של מעל 22 שנה בשוק העסקי, כמנהל, יזם וכיועץ עסקי. 

משה מומחה בשיפור ביצועי עסקים, פיתוח עסקי, הקמת עסקים ושיווק דיגילטי. למשה תואר שני במנהל עסקים, תעודת מאמן מהטכניון ותעודת יועץ לעסקים חברתיים של הסוכונות. 

משה עבד במשך שנים כיועץ עסקי מטעם משרד הכלכלה והקליטה. 

המוטו שלי

לראות את הטוב ואת החיובי בכל דבר תוך מבט ריאלי על החיים.

פתגם אהוב עלי

מה זה כסף? הצלחה של אדם היא כשהוא קם בבוקר והולך לישון בלילה ובין לבין הוא עושה מה שהוא רוצה" בוב דילן"

הסיפוק הכי גדול בעבודה שלי

לראות איך רעיון, מחשבה, פרוייקט של יזם או עסק הופכים להצלחה בפועל בשטחמוש

יועץ עסקי בכיר

יועץ עסקי
יועץ עסקי
מושה הרשקו חבר לשכת היועצים העסקיים

יועץ עסקי מומלץ

למשה הרשקו היועץ והמנטור העסקי בה' הידיעה אומנם עבר קצת זמן מאז נפגשנו אבל כל יום אני מבין יותר כמה נתת לי לא רק יעוץ התחלתי אלא התוויית דרך להבין ולבדוק את העסק גם בהמשך תוך התמקדות במה שאני עושה בלי לסטות לדברים אחרים אז עכשיו אחרי שפתחתי את האתר לילד ולגן הגיע הזמן גם לומר תודה. הגעתי אליך מחיפה, לפני שהגעתי אליך קצת הייתי סקקתי כי זה היה כשלושת רבעי שעה נסיעה עד אליך לכל פגישה אבל אחרי המלצות שראיתי באתר שלך על הדרך שלך לתת את הייעוץ העסקי והליווי תוך התמקדות במטרה בלי להתברבר עם דברים צדדים הבנתי ששוה גם את זה ואני יכול להעיד שזה לא רק המלצות באויר אלא באמת קבלתי ממך את מה שהייתי צריך גם להמשך. ומה שהכי נהנתי שידעת להעמיד אותי על המקום במה שהיה צריך ועדין להשאיר אותי עם תחושה טובה. אז באמת תודה על הכל. ואני מקוה שההמלצה שלי תעזור לעוד אנשים ועסקים להנות מהיכולות שלך.

אני נמצאת בתהליך הליווי עם משה הרשקו כבר שנתיים. הליווי המקצועי מקנה לעסק שלי כלים לניהול נכון ויעיל, מסייע בדילמות שונות העולות לאורך הדרך, מאפשר להתפקס על הדברים הנכונים לעסק באותה התקופה ולא להתבזר לכיוונים השונים. אני מרגישה מאוד בטוחה בדרך בה אני הולכת והרבה מאוד בזכות הליווי והיעוץ שלא רק הוא מקצועי ברמה מאוד גבוהה אלא הוא מכל הלב.
ממליצה לכל בעל עסק באשר הוא, להיות בתהליך של ליווי צמוד וממליצה בחום רב על משה הרשקו וצוות היועצים של פורוורד שעושים עבודה נפלאה.
אני מאוד שמחה שהגעתי לפורוורד, רואה בזה לחלוטין מתנה משמיים. תודה לכם!

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles