לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

תזרים מזומנים למסעדות

תזרים מזומנים הוא כלי חשוב בניהול כל עסק במיוחד עסק בתחום המזון. תזרים מזומנים מאפשר לכם לצפות קדימה קשיים ולהיערך בהתאם (לצמצם עובדים לקראת חגים, לקדם בקשת הלוואה מראש ולא ברגע האחרון כשאתם על הברכיים וכו).

תזרים מזומנים מנוהל לפי תקופת זמן קצובה – יומי, חודשי, שנתי.

תזרים המזומנים משמש לתכנון הפעילות הפיננסית של העסק שלכם. באמצעות ניהול תזרים קפדני תוכלי לדעת איפה את עומדים ברמת ניהול התקציב, תשלום לספקים, לעובדים ותדעו לצפות מראש נקודות שפל בו תצרכו אולי לעצור הוצאות או תשלומים על מנת לא להיכנס לבעיית תזרים.

ניהול תזרים מאפשר גם חישובי רווחות ו ועוד. תזרים מזומנים לא תקין יכול לייצר לכם במסעדה או בכל עסק מזון אחר מחסור בכסף נזיל שבסופו של דבר יכול לגרום גם לפשיטת רגל.

בעלי עסקים רבים נוטים להעביר את כל הטיפול בנושא הפיננסי לרואה החשבון שלהם, מדובר בטעות כיוון שרואה החשבון עוסק יותר בטיפול ברשויות המס ולא בניהול הפיננסי של העסק.

זו הסיבה שחשוב שתלמדו לנהל את הצד הפיננסי בכלל וניהול תזרים המזומנים לבד. חשוב שאתם תשלטו בתהליך בצורה מלאה ועמוקה.

רוצים לקבל קובץ תזרים מזומנים במתנה? השאירו פה פרטים:

אנו נלמד אתכם איך לנהל נכון את תזרים המזומנים שלכם, נספק לכם גם כלים פרקטיים כמו קובץ אקסל או תוכנת ניהול בשביל לייעל לכם את התהליך.

לסיכום, ניהול תזרים מזומנים חשוב מאד לניהול  התקין של העסק שלכם. ניהול נכון של הדוח יאפשר לכם יציבות פיננסית ותכנונית. זה מפתח קריטי להצלחת העסק שלכם.

פנו אלינו עוד היום לייעוץ פיננסי ובניית דוח תזרים מזומנים. 

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles