לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

החדרת מוצרים לשוק האירופאי

החדרת מוצרים לשוק הגלובלי היא חלום של עסקים רבים בישראל. בישראל ישנה תעשייה נהדרת ועסקים יצירתיים וחדשניים אשר יש להם הרבה מאוד מה להציע. אך השוק המקומי הוא שוק קטן ומוגבל בשל ממדי האוכלוסייה הקטנים של ישראל. מסיבה זו עסקים רבים לוטשים את עיניהם לעבר השוק האירופאי. כניסה לשוק זה מאפשרת לעסקים המקומיים להגדיל את מכירותיהם ואפילו להפוך לשחקנים גדולים בשוק המקומי.

לשוק הישראלי יש את המאפיינים שלו והם משפיעים על המכירות. לדוגמה קיימת עונתיות המשפיעה על מוצרים ושירותים שונים; עסקים המוכרים מוצרים לתלמידי בתי הספר נהנים מפריחה לקראת סיום חופשת הקיץ; עסקים המוכרים מתנות זוכים למכירות רבות בתקופות החגים וכו‘. כמו כן השוק מושפע ממצבים פוליטיים-ביטחוניים ומשברים כלכליים מקומיים. גם שווקים בחו“ל חשופים לעונתיות ומשברים כלכליים אך הם מהווים שוק נפרד – כלומר עסק ישראלי יכול ליהנות מהצלחה בחו“ל המפצה על התקופות החלשות בישראל.

השוק האירופאי מונה 28 מדינות ובהן אוכלוסיה של כחצי מיליארד איש. כניסה לשוק זה מאפשרת לעסקים מקומיים לקבל גישה לקהל צרכנים אדיר בהשוואה לאוכלוסיית ישראל. כמו כן השוק האירופאי נחשב לשוק אמיד מבחינה כלכלית והפוטנציאל הוא גדול מאוד. אין זה מפתיע שעסקים רבים שמים את השיווקי הגלובאלי בתור יעד לפיתוח עסקי.

שיווק בינלאומי

כניסה לשוק הבינלאומי טומנת בחובה הזדמנויות רבות עבור העסק, אך מצד שני יש להשקיע גם משאבים רבים בפיתוח עסקי עם הפנים לשיווק בינלאומי. לנושא ישנם היבטים רבים איתם צריך להתמודד ויש צורך להיעזר באנשי שיווק ויועצים עסקיים המכירים היטב את שוק המטרה ויכולים לסייע לפתוח שם את הדלתות הנכונות.

רגולציה – אחד האתגרים איתם מתמודדים בשיווק בינלאומי הוא נושאי הרגולציה. כאשר נכנסים לשוק חדש חושב לבדוק ולהכיר את הרגולוציות הקיימות בו אשר רלוונטיות למוצר שלכם או לענייני המיסוי.

התחרות המקומית – אתם אולי מכירים את התחרות בשוק הישראלי, אך כאשר אתם רוצים להתפתח למדינות אירופה עליכם להכיר את התחרות והכוחות הפועלים בשוק המקומי.

לשכת המסחר ונספחי כלכלים באירופה – יש לנו את הקשרים הנכונים הן בלשכת המסחר והן בנספחות הכלכלית הישראלית בבירות אירופה המרכזיות. קשרים אלו יסייעו לכם בניסיון הפריצה לשוק האירופאי.

אם אתם מעוניינים בפיתוח עסקי וכניסה לשוק האירופאי אנו יכולים לעזור לכם בבניית התכנית השיווקית והוצאתה אל הפועל. אנו יכולים להעמיד לרשותכם לא רק את הניסיון שלנו אלא את הקשרים שיש לנו באירופה ובמיוחד בספרד.

לדף באנגלית 

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles