לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

בניית מערך מכירות

כאשר מדברים על ניהול עסקים ישנם הרבה דגשים חשובים, אך מכירות הן מעל לכל – זוהי תכלית העסק, למכור ולייצר הכנסות עבור העסק. ישנם עסקים המוכרים סחורות, אחרים מוכרים שירות אבל בשורה התחתונה כולם מעוניינים בהגדלת המכירות. 

לצורך השגת מטרה זו עסקים פונים לייעוץ עסקי ואנשי שיווק במטרה לבנות אסטרטגיית שיווק שתביא להגדלת המכירות. 

אך לא רק השקעה בפרסום תביא את הגדלת המכירות המיוחלת. יש להשקיע גם בניהול מכירות או אולי יותר נכון להגיד ניהול אנשי מכירות.

ניהול מכירות

בכל עסק ישנם אנשים אשר עוסקים במכירות והם מייצרים את ההכנסות עבור העסק. אבל כל אחד צריך שמישהו יניע אותו, שמישהו ידחוף אותו קדימה להצלחה, אדם אשר ייתן לו את ההשראה, את היעדים למכירות ויקבע את סדרי העדיפויות עבור אנשי המכירות. 

זוהי המשמעות של ניהול אנשי מכירות וזה תפקידו של מנהל המכירות. בלעדיו העסק לא יממש את מלוא הפוטנציאל; אם אף אחד לא יארגן את אנשי המכירות, ידריך ויכוון אותם הם צפויים להתנהל בחוסר יעילות. גם אם ברמה האישית אנשי המכירות של הארגון הם תותחי מכירות הם עדיין נזקקים ליד המכוונת שתאפשר את הגדלת המכירות של העסק.

ייעוץ עסקי למכירות

אם אתם רוצים לגבש צוות מכירות מנצח, אנו יכולים לסייע לכם בניהול אנשי מכירות ובהגדלת המכירות. אנו נסייע לכם ליצור ולהוביל את החזון עבור העסק ומתוכו נגזור את הצעדים הקטנים, את המסלול שבו יש ללכת. בעזרת ניהול אנשי מכירות נהפוך את האסטרטגיה השיווקית לצעדים מעשיים אשר יסייעו לאנשי המכירות לאתר את קהל היעד הפוטנציאלי ולדעת כיצד לתקשר איתם ולמכור להם. 

אנו נהפוך את צוות המכירות שלכם לצוות המתנהל לפי יעדים ובמסגרת לוחות זמנים, תוך כדי מתן תשומת לב אישית לכל אחד מאנשי המכירות.

בעזרת ייעוץ עסקי לניהול מכירות נוכל לבנות את תהליך המכירה. 

אנו נחלק את התהליך לשלבים, ננתח את סוגי הלקוחות והכל בהתאמה אישית לאופי המוצר ואופי הקהל – אנו לוקחים את האסטרטגיה השיווקית והופכים אותה לטקטיקה לשימוש בשטח ברמה היום יומית של המכירות.

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles