לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ההבדל בין עסק קטן כושל לעסק קטן מצליח טמון בדברים הקטנים.

במסגרת תהליך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, אנו מיישמים שיטה ממוקדת וייחודית  שבה ניתן לבודד את הנקודות הבעייתיות ולמצוא את הפתרונות היעילים ביותר, להשגת המטרות החשובות לבעלי העסקים והעובדים כאחד.

אנו עובדים בצורה שיטתית ומסודרת ויודעים להתמקד בנקודות החשובות ביותר שיזניקו את העסק שלכם קדימה!!!

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים - שיטת עבודה שלנו

השיטה שלנו פותחה לאחר ליווי עסקי של 11 שנה ומעל 750 עסקים קטנים ויזמים. לשיטה 3 שלבים שאנו מקפידים לבצע כחלק מתהליך הייעוץ: 

א. אבחון מצב העסק: 

בשלב זה נלמד את מצב העסק שלכם. נבין איפה נקודות התורפה שלו, מהם החוזקות שלו ואיזה הזדמנויות עסקיות קיימות בשוק. בשלב זה נגדיר את המפתחות להצלחת העסק.

 בתחום האבחון העסקי נציג לכם את התוצאות ויחד נבנה את תוכנית העבודה שתסייע לעסק שלכם לצמוח. 

חשוב לציין שהניסיון שצברנו לאורך השנים והמקצועיות של יועצינו העסקיים, מאפשר לנו לקצר את זמן ביצוע שלב זה ולהגיע לתכלס מהר מאד!!!

ב. בניית תוכנית עבודה לעסק:

לאחר שהגדרנו את המפתחות להצלחת העסק שלכם נבנה לכם תוכנית עבודה כתובה ומסודרת "מפת דרכים". התוכנית תתייחס לסעיפי השיווק, מכירות, פיננסי, כוח אדם וכל נושא רלוונטי אחר בעסק. 

התוכנית תכלול מטרות ויעדים, לוחות זמנים לביצוע, תקציב ותגדיר גורמים מבצעיים לכל משימה.  מדובר בתוכנית יישומית ופרקטית לביצוע. 

מחקרים מראים שעסקים שעובדים לפני תוכנית עבודה משפרים ב 60% את אחוזי ההצלחה שלהם!!! :

ג. יישום בשטח ובקרה: 

שלב זה כולל ליווי עסקי בשטח עם בעל העסק. מדובר ביישום והטמעת תוכנית העבודה תוך התמקדות בטיפול במפתחות הקריטיות ביותר להצלחת העסק. 

שלב זה יכול להמשך בין חודשיים לחצי שנה, תלוי במצב העסק ובמורכבות העסקית שלו. 

במקביל מתבעת בקרה אחרי תהליך ההטמעה במטרה לוודא שהעסק עומד ביעדים ובמטרות שהוגדרו בתוכנית (מטרות שיווקיות, פיננסיות, תפעוליות ואיכותיות). 

הליווי הצמוד והאישי שלנו מאפשר יישום מוצלח ואפקטיבי של תוכנית העבודה ומבטיח את הצלחת התהליך כולו.

יעילות השיטה לעסקים קטנים

ביסוס תכנית קונקרטית וביצועה מאפשרים לעסק קטן להשיג תוצאות מרחיקות לכת תוך זמן קצר. מדובר בכלי יעיל ביותר שנותן את מירב התוצאות.

היעילות מתאפשרת גם בזכות גמישות השיטה – ניתן לבחור בפגישת מומחה שהיא למעשה פגישת ייעוץ עסקי ממוקדת אחת עם יועץ עסקי בכיר מהחברה;  ליווי עסקי קצר מועד; או ליווי מתמיד לקבלת התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן, וצמיחה מרשימה שתאפשר לכל הנוגעים בדבר לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר.

הליווי האישי והצמוד שניתן לכל חברה, עסק או יזם, מבטיח תחושת ביטחון רב בהחלטות ובשינויים המתבצעים בבית העסק כחלק ממקצה השיפורים.

מאות חברות מרוצות כבר הצליחו להתעלות על ההישגים שלהן באמצעות תוכנית וסיוע צמוד של המומחים העסקייים שלנו. 

כלים לקידום העסק שלכם

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מתבטאת גם בכלים שאנו מספקים, המותאמים לעסקים קטנים. ההתאמה נעשתה לאחר 11 שנים של ייעוץ וליווי עסקים של עסקים קטנים. 

ייעוץ לעסקים קטנים

שיטת הייעוץ שלנו מתאימה בעיקר לעסקים קטנים. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים דורש כלים וניסיון ייחודי. שיטת הייעוץ שלנו תומכת במתן מענה לעסקים קטנים בעיקר בגלל מתן היחס האישי, ההכרות עם עולם העסקים הקטנים, המיקוד שלנו בתוצאות ועוד.

לפגישת הכרות עם יועץ עסקי צרו איתנו קשר. 

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles