לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

מנטור עסקי

מנטור עסקי – שרות מנטורינג ליזמים ועסקים

ניהול עסק ויזמות הם תחומים מורכבים הדורשים הרבה מאוד אנרגיות. מדובר באינספור משימות מורכבות אותן יש לבצע לצורך הקמה של עסק ולצורך ניהול של עסק. המשימות נוגעות לעניינים שונים ודורשות מיומנויות שונות, החל מהיכרות עם מושגים בסיסים של עולם החשבונאות ועד נושאים של הנעת עובדים להם יש מאפיינים שניתן להגדיר כפסיכולוגיים. הניסיון הוא יתרון ענק, ככל שיש לבעלי העסקים יותר ניסיון (ניסיון הכולל טעויות שעשו בדרך) כך הם יודעים להתנהל יותר טוב. אך לא לכולנו יש את הניסיון הדרוש ובטח שלא ניתן להתמחות בכל תחום. מסיבה זו עסקים רבים בוחרים להיעזר במנטורינג, כלומר עבודה עם מנטור עסקי המלווה את מנהלי העסק בתחומי הניהול, היזמות והפיתוח העסקי.

מנטור עסקי ליזמים ועסקים לעומת מנטור אישי

כולנו שמענו על תחום הקאוצ‘ינג שזוהי בעצם עוד מילה למנטורינג. אך תחום הקאוצ‘ינג נוגע ברוב המקרים להתנהלות האישית של האדם ופחות לתחום העסקי. עיקר ההבדל הוא שמי שעוסק בקאוצ‘ינג למד את הנושא במכללה זו או אחרת, אך הוא אינו מגיע מעולם העסקים. לעומת זאת מנטור לעסקים ויזמים הוא מי שחי ונושם את עולם העסקים ומציע שרותי מנטורינג בנישה ספציפית זו.

מנטור לעסקים, לצד ידע בתחום האימון, דורש כישורים שונים כמו למשל: ניסיון ניהולי, ניסיון בייעוץ ופיתוח עסקי, ניסיון בשיפור תהליכים ארגוניים, ידע בשיווק ומכירות ושאר התחומים שצריך להכיר בשביל לנהל עסק מוצלח. רק מי שבקיא בתחומים אלו ויש לו קבלות בתחום יכול להציע שירותי מנטור עסקי.

כיצד מנטורינג עסקי יכול לעזור לכם?

מנטורינג עסקי הינו תהליך שבוא המנטור העסקי מביא מהניסיון העסקי האישי שלו ורותם אותו לטובת העסק שלכם. מנטור הוא הרבה יותר מיועץ עסקי מכיוון שהוא אינו מוגבל אך ורק לפן העסקי. יועץ עסקי יכול לסייע רבות לעסק אך בסופו של דבר מותיר אתכם להתמודד לבד עם הצד הביצועי, לעומת זאת המנטור יכול לזהות את כישוריכם האישיים ונקודות החולשה כפי שהן באות לידי ביטוי בניהול העסק ולעבוד איתכם על תחומים אלו לצורך צמיחה אישית וצמיחה עסקית.

אם אתם רוצים להצליח בעולם העסקים, להתגבר על המכשולים וליצור שינוי אמתי, אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותי המנטורינג שלנו.

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles