לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

תכנית עסקית לחנות בגדים

איך פותחים חנות בגדים ? למה חשוב לעשות תוכנית עסקית לחנות בגדים?

חנות בגדים מצליחה צריכה שיהיה לה קונספט יחודי ושונה, המיקום שלה הוא קריטי וחשוב מאד שהמקום יהיה נגיש עם תנועהב של עוברים ושווים או מאידך במקום שנוח לבוא אליו מבחינת חניה ומבחינת אפשרות בילוי אחר כך.

האם תקימו חנות מותגים? חנות לגברים בלבד אול נשים בלבד? האם תהיה זו חנות גדולה או קטנה? האם בתל אביב או בפירפריה? כפי שאתם מבנים המיקום והקונספט ישפיעו באופן ישיר על עלויות ההקמה וניהול החנות.

הרבה חנויות שנפתחו נסגרו בגלל שהיזמים יצאו לדרך בלי לעשות בדיקות מוקדמות ולא חשבו בצורה מעמיקה על המיקום והקונספט של החנות.

אז לפני שיוצאים לדרך בכל הכוח מומלץ לעצור ולבדוק את המשמעות של הקמת חנות בגדים עבורכם באופן אישי ובאופן כללי.

השאלות שכדאי לכם התעמק בהם בשלב זה הם:

1. כמה כסף ידרש לצורך הקמת העסק 

2. האם יש ברשותי את ההון העצמי המספיק הן לשיפוץ החנות והן להפעלתה לתקופה של חצי שנה – שנה לפחות. 

3. האם יש בידי קונספט מנצח? האם החנות שלי תהווה מקור עניין ותמשוך לקוחות? האם היא תביא בשורה חדשה לשוק? האם יש צורך ושוק לחנות למוצרים שלה? מה

   המייחד והמבדל אותה? 

4. איפה נייצר / נרכוש את הסחורה? האם בארץ? האם כייבוא מסין? או אולי מתורכיה? 

5. האם יש בידי הידע לנהל חנות? האם יש בידי את הכלים לנהל עובדים, לשווק, לנהל קשר מול הלקוחות וכו'.

6. האם זה באמת החלום שלי? וכמה אני מוכן ללכת רחוק או לסכן בשביל להגשים אותו. 

אם זה באמת החלום שלכם אז מומלץ להתחיל בבניית תוכנית עסקיח לחנות בגדים. 

התוכנית תהווה עבורכם מפת דרכים, תסמן לכם את היעדים מטרות ותמחיש לכם בצורה כמותית, כמה כסף את צריכים להשקיע בהקמת העסק, מה הצפי מכירות מהחנות ומה הרווח הצפוי בשנתיים – שלוש קדימה. 

במסגרת התוכנית נעשה עבורכם סקר שוק ונסייע לכם לבנות קונספט מנצח, ייחודי ומבודל על מנת לאפשר לעסק שלכם לבלות מעל המתחרים.

מבחינה פיננסית נבנה לכם גם תזרים מזומנים וכן נפרט עבורכם את כל ההוצאות הצפויות לעסק החל מהעסקת עובדים ועד לתשלומי עמלה לסליקת האשראי. התוכנית שתקבלו תהיה מאד ישימה ותאפשר לכם גם לגשת לבנק או לקרן בערבות המדינה במטרה לגייס הלוואה או מענק להקמת העסק. 

התוכנית העסקית היא כלי חשוב מאד להצלחת הקמת החנות ותסייע לכם לצמצם טעויות והוצאות בלתי צפויות ולמעשה תחסוך לכם כסף עתידי רב מאד.

איך נוכל לעזור לכם?

ניסיון של 10 שנים וליווי עשרות חנויות ידע רב שצברנו יוקדש לכם!

התהליך שלנו בנוי מ 3 שלבים: 

1.בדיקת קונספט – נתחיל ונבדוק עבורכם את הקונספט בשלב הראשון במטרה לראות האם כדאי להקים את החנות האם יש לחנות בשורה חדשה להביא לשוק או בידול אחר שיהווה יתרון תחרותי.

2. תוכנית עסקית פיננסית – בשלב השני נבנה לכם תוכנית עסקית ישימה ופרקטית, נסייע לכם בגיוס הלוואה להקמה במידת הצורך להקמת העסק.

3. ליווי אישי להקמת החנות – בשלב השלישי נלווה אתכם באמצעות תהליך ייעוץ עסקי ממוקד לאורך כל שלב ההקמה ופתיחת החנות והרצתה לתקופה של 3 חודשים.

   נפגש איתכם על בסיס קבוע בחנות, נהיה זמינים לשאלות בטלפון ובמייל, נלך איתכם לפגישות עם ספקים ונספק לכם את כל מה שצריך בכדי שתצליחו!

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles