לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ עסקי ואסטרטגיית שיווק

לא לכל האנשים יש חוש יזמות מפותח. אמנם, אנשים רבים מדברים על היום שבו הם יפתחו עסק עצמאי וישקיעו בו את כל מאודם, אך בפועל רק מעטים מהם אכן מבצעים את הצעד הזה. בדרך כלל כאשר אנו פוגשים יזם הרעיונות נובעים ממנו בלי הרף, והוא יצירתי ופורה באופן מיוחד. תכונה נוספת שמרבית היזמים מביאים עמם היא היכולת להוציא פרויקט מן הכוח אל הפועל ובעיקר – אומץ ועצמאות מחשבתית שמאפשרים להם ללכת את כל הדרך ולהעז לנסות להגשים את השאיפות והחלומות שלהם.

יזם אינו בהכרח מנהל

אחרי שמנינו לעייל את התכונות המיוחדות של היזמים, אין זה מפתיע לגלות שיזם טוב אינו בהכרח מנהל טוב. ניהול עסק מצליח מביא עמו מטלות שונות שהופכות עד מהרה לשגרה שיכולה לעייף ולכבול את ידיו של היזם. מנהל עסק צריך לעסוק בהנהלת חשבונות, בתקציבים, בשיווק ובמכירות. עליו לדעת הכל על ניהול משא ומתן עם עובדים, ספקים ולקוחות. היזמים מטבעם נוטים לשינוי, צמיחה וגדילה. מנהלים מעוניינים לייצב את העסק ולמתן את התעוזה של בעליו. המהלך של העברת העסק משלב ההקמה והיזמות לשלב הייצוב והניהול המסודר הוא שלב מסוכן בהתפתחותו של העסק.

ייעוץ עסקי לעסק שלך

במצבי משבר וספק אין דבר שיעזור לעסק שלכם יותר מייעוץ עסקי מהשורה הראשונה. בעסק חדש או קטן קשה לאתר ולתגמל עובדים מעולים ומנוסים אשר יוכלו להעניק לעסק מניסיונם ויכולותיהם, אך חברת ייעוץ איכותית תעניק לכם בדיוק את הידע שחסר. יועצים טובים יתמקדו עד מהרה בנקודות החולשה של העסק ויתפרו עבורו את המסלול הנכון להחלמה ופריחה. אפשרות אחרת היא לדאוג לליווי של משרד ייעוץ טוב ממש מן הרגע הראשון לצורך בניית תכנית עסקית מסודרת.

במקרים רבים מאד החולשה של העסק נעוצה במכירות: הרעיון טוב, העסק בנוי היטב – אך המכירות מדשדשות מאחור. חברת ייעוץ מנוסה תוכל לסייע לכם בגיבוש אסטרטגיה שיווקית לאחר ניתוח שוק מעמיק וגיבוש מדיניות פרסום. חולשה שכיחה אחרת נובעת מעולם הטכנולוגיה – אתר, אפליקציה ושאר כלים שהם חיוניים במציאות של היום ואינם זמינים בהכרח לבעלי עסקים קטנים. תחום נוסף שמכביד על עסקים מתחילים רבים הוא הסדר והארגון בכלל, ובתחום הנהלת החשבונות והפיננסים בפרט. מדובר בתחום שקל יחסית להשתלט עליו, אבל כל עוד השליטה אינה קיימת ההתנהלות השוטפת נפגעת.

אל תהססו לפנות לייעוץ עסקי אשר יסייע לכם בכל הקשור אל ניהול מו"מ עסקי ויעזור לעסק שלכם לצאת מתקופות קשות ולעלות על דרך המלך לתקופה של שגשוג והצלחה.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles