לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ עסקי להקמת אתרי אינטרנט

בניית אתר לעסק – צעד אחר צעד

כשחברת בניית אתרים לעסקים ניגשת לבנות אתר לעסק, נדרשים ממנה לעשות שורה של צעדים עד שהיא מתחילה בעבודה וכמובן עד שהאתר עולה לאוויר. גולשים שמביטים מהצד ולא מכירים את התהליכים עלולים לחשוב, שבניית אתר מתחילה ונגמרת בעניין טכני של תכנות בלבד. אך בניית אתר לעסק הוא דבר שדורש התמקדות בלא מעט פרטים ונקודות, וצורת העבודה חייבת להיות מסודרת וברורה בשביל שיהיה ניתן להוציא את האתר לפועל.

במאמר זה נציג שורה של צעדים אשר חברת בניית אתרים לעסקים עושה מהרגע בו היא מקבלת פרויקט לבניית אתר, עד השלב בו היא מעלה אותו לאוויר ולמעשה מעבירה את האחריות עליו אל הלקוחות. כמובן שגם בשלב בו האתר עובר ללקוח היא עדיין מטפלת בכל בעיה ותקלה או כל בקשה לשדרוג, אך בפועל בשלב זה בניית האתר הסתיימה.

4 שלבים של בניית אתרים לעסקים

שלב ראשון – מחקר

בשלב זה עושה החברה מחקר מעמיק אודות הלקוח והתחום בו הוא פועל. המחקר יעזור לה להבין מה הם הצרכים של הלקוח בשביל לדעת אילו מאפיינים יהיו באתר. השלב הזה נעשה בעזרת שיחות עם הלקוח וכן בעזרת מחקר מעמיק באינטרנט אודות המתחרים שלו. כך החברה תקבל הבנה רחבה מה בדיוק צריך הלקוח, אילו כלים יעזרו לו, אילו פלטפורמות רצוי שיכללו בשלב הראשוני של האתר ואילו בשלב השני, וכן איזה עיצוב רצוי שיהיה לאתר, זה יקבע בין היתר על פי אופי הלקוחות של הלקוח.

שלב שני – הצגת סקיצות של האתר

בשלב הזה תציג החברה ללקוח סקיצות שונות של אתרים שהיא יכולה לבנות לו. הסקיצות יתבססו על המחקר שהחברה עשתה. בין היתר, הסקיצות יכללו מאפיינים שונים של עיצוב, מאפיינים שונים של ניהול האתר וכן מאפיינים שונים שיוטמעו באתר. הלקוח יוכל לבחור בין אתר "רזה" לבין אתר "שמן".

שלב שלישי –בניית האתר

בניית אתרים לעסקים מתבססת במקביל על ידי המתכנתים ועל ידי מעצבי האתר. יש אפשרות להקים אתר על בסיס מערכת ניהול תוכן קיימת, עם זו מערכת ניהול תוכן שהחברה מייצרת בעצמה ועם זו מערכת ניהול תוכן שהחברה עובדת איתה, למשל כמו זו של וורד פרס.

האתר יבנה חלק אחר חלק, כאשר ישנן חברות בניית אתרים לעסקים אשר משתפות את הלקוח בתהליך ומציגות בפניו בכל פעם חלק אחר, ויש כאלה שמעדיפות להציג בפניו רק את האתר כולו במלואו. זה נותן יתרון שכן אז כל השינויים מתבצעים בבת אחת, מצד שני אם האתר נבנה חלק אחר חלק, הלקוח יכול להעיר על כל חלק והתיקון מתבצע בזמן.

שלב רביעי – שלב הבדיקות

אחרי שהאתר גמור ומושלם, נערך בדיקת QA לאתר. הכוונה היא ליצור מסמך שאמור להציג את כל המאפיינים של האתר, לאן הם מובילים ומה התוצאות שהם אמורים לתת. הבדיקות מתבצעות הן על ידי צוות QA של חברת בניית אתרים והן על ידי הצוות של הלקוח. בסוף הבדיקה, עוברים על כל התקלות, מתקנים אותן ומעלים את האתר לאוויר באופן רשמי.

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לתהליך בניית אתר, מוזמנים ליצור איתנו קשר.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles