לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

חשיבות ייעוץ עסקי לעסקים

כל עסק זקוק לייעוץ עסקי בשלב זה או אחר של חייו, בין אם מדובר בייעוץ עסקי העוזר בשלבים ההתחלתיים של הקמת העסק, ייעוץ בנוגע למשבר עסקי נוכחי, ייעוץ בגלל שהעסק אינו מתפתח כראוי, או ייעוץ בנוגע לתהליכי ייעול של העסק מתוך מטרה לחסוך בהוצאות השוטפות.

גם כאשר העסק מתנהל כמו שצריך, ישנם מנהלים הזקוקים לייעוץ עסקי מכיוון שהם מרגישים שניהול העובדים שוחק אותם, או שהם מרגישים שהם אינם מצליחים לנהל את הזמן שלהם כמו שצריך והם קורסים תחת עומס העובדה.

ייעוץ עסקי בנוגע לשיווק של העסק יכול לעזור מאוד, כאשר הבעלים של העסק מרגיש שהעסק עומד במקום, או כאשר ישנם מתחרים חדשים הגוזלים לקוחות מהעסק הקיים. ייעוץ עסקי בתחום זה יכול לחסוך לכם לימודי שיווק אינטנסיביים מכיוון שהיועץ העסקי, שיש לו מן הסתם ניסיון רב בשיווק של העסק, בודק את השיווק והפרסום הקיימים בעסק, הוא מוודא מה התקציב המוקדש לשיווק ומחפש יחד עם מנהלי העסק דרכים חדשות לשיווק העסק – דרכים שהן לפעמים יצירתיות יותר ואפילו אפקטיביות יותר מאשר השיווק המסורתי שנעשה בעיקר באמצעות מודעות פרסום סטנדרטיות. הרבה פעמים מתברר שישנן דרכים אפקטיביות יותר לשווק את העסק, אשר לא רק יביאו יותר לקוחות לעסק, אלא גם יורידו מתקציב השיווק.

דרך נוספת לייעול העסק היא באמצעות בדיקת התנאים הסוציאליים שהעובדים מקבלים, תנאים אלו יכולים לכלול בין השאר: קופות גמל, ביטוח מנהלים, קרן פנסיה וכדומה. היועץ העסקי יכול לעזור לכם למצוא פוליסות זולות יותר מהמחירים שאתם כרגע משלמים, כך שעדיין תוכלו לתת לעובדים שלכם את התנאים הסוציאליים הטובים ביותר, אבל גם לחסוך בתשלומים שוטפים אלו.

לפעמים ניתן להיעזר בייעוץ עסקי גם כאשר המצב של העסק הוא מצוין ויש לכם תזרים מזומנים עודף, היועץ העסקי יוכל לייעץ לכם כיצד להשתמש בתזרים המזומנים העודף לצורכי השקעה, מסלול ההשקעה יותאם כמובן לצרכים של העסק והוא ייבחן גם על פי הפרמטרים הבאים: מה היא מידת הסיכון שבעל העסק מוכן לקחת על עצמו בהשקעה שלו, לכמה זמן אפשר לסגור את הכסף, האם העסק זקוק לתשואה חודשית קבועה או שעדיפה השקעה לטווח ארוך במיוחד.

​​
כפי שאתם יכולים לראות, ייעוץ עסקי לעסקים, הוא משמעותי לכל עסק ולא משנה באיזה מצב העסק נמצא, הרי גם כאשר העסק שלנו פורח ומשגשג היינו שמחים לשמוע על דרכים נוספות לייעל אותו, לחסוך כסף או אפילו להשקיע את המזומנים העודפים בצורה שתיתן לנו רווחים נוספים.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles