לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

כיצד אימון עסקי יכול לעזור לעסקים?

אימון עסקי חיוני ונדרש לבעלי עסקים רבים, במיוחד למי מהם  שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם העסקי. יש יועצים המשמשים כמאמנים. ייעוץ ואימון הם כלים שלובים, היות שגם אם יועץ אינו מלווה בפועל בעלי עסקים במהלך ההתנהלות והניהול השוטף של העסק, הייעוץ עשוי להיות  אפקטיבי. במיטבו הוא יסייע להפנמת דפוסי חשיבה, לרכישת הרגלי עבודה נכונים ולכינון מתכונת ניהול אפקטיבית.
כאשר יועץ עסקי מלווה את הלקוח בתהליך יישום העצות והטמעתן בעסק הוא הופך, הלכה למעשה, למאמן עסקי. לאימון עסקי היבטים רבים ומגוונים – אישיים (אישיותיים), חברתיים, כלכליים ועוד. מאמן אישי מתוודע אל רבדים שונים באישיות בעל העסק: השקפת עולמו, פחדיו, חסמים ובלמים, מנגנון (ותהליך) קבלת החלטות, מוטיבציה והנעה לפעולה ועוד.

כל אלה אינם נבחנים כשלעצמם, מנותקים מהקשרם: כדי לתת מענה מיטבי לצרכים השונים חשוב שבעל העסק יתוודע אל מהות העסק שלו, מאפיינים ייחודיים של המוצר או השירות שהוא מציע, כיצד לקדם ולמנף את השיווק, כיצד לחדור ולחלחל אל שווקים חדשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים.

אימון עסקי - מטרות:

אימון עסקי – לעסק ולבעליו מטרתו של אימון עסקי הוא, כמובן, להעניק ייעוץ עסקי שעובד , ייעוץ אפקטיבי, שניתן ליישם את העצות הניתנות במסגרתו. האימון הוא תהליך משולב, שבו, בד בבד עם מאמץ למיקוד עסקי, לבידול העסק ולמיתוגו, לחידוד ולהדגשת היתרונות היחסיים שלו ולמציאת אפיקים שיווקיים חדשים בכלל ובאינטרנט בפרט, מתקיים תהליך של העשרה והעצמה של בעל העסק.

חברה לייעוץ עסקי תסייע לכם לבצע את תהליך הכניסה אל העולם העסקי באופן שיטתי, מובנה, תוך יצירת בסיס רחב לפעילות מושכלת, אפקטיבית, בשוק תחרותי ותובעני.

ייעוץ עסקי שעובד מביא לידי ביטוי את היכולות והכישורים הגלומים בבעל העסק או במי שמופקד על ניהולו אימון עסקי. בתהליך האימון, שבו מלווה המאמן את המאוּמן באופן צמוד, מזהים חוזקות מזה וחולשות מזה – מעצימים את החוזקות ולומדים לעקוף את החולשות או לחזק אותן, במידה שהתכונה החלשה חיונית (במהותה) לעסק.

אימון עסקי חיוני ביותר כדי להפוך את בעל העסק לערני, לדינמי, למי שמזהה הזדמנויות ולא נותן להן לחמוק, להגיב במהירות למצבים משתנים ולהסתגל אליהם, להתחדש ולגוון, לנתח מצבים וללמוד מהם, להציב יעדים ולחתור להשגתם.
ייעוץ עסקי שעובד מאפשר לבעל העסק לנצל באופן מרבי ומיטבי את מכלול המשאבים – האנושיים, הטכניים, הניהוליים, הכספיים ולרתום אותם לטובת העסק.

אימון עסקים

אימון עסקים הינו כלי רב עוצמה. 

חשוב וחיוני – במידה רבה אף נדרש והכרחי – לכל בעל עסק להסתייע בשירותיו של יועץ ושל מאמן עסקי. אבל גם מי שעושה הכול נכון, כאשר נתוני הפתיחה שלו טובים ומבטיחים והשוק פתוח לקלוט את מה שיש לו להציע ולספק, עלול לא להצליח בתחילת הדרך.

דרושים אורך רוח, נשימה ארוכה. דרושה סבלנות. לא יזיק גם מזל. לא תמיד הכול הולך על פי הספר, לפי הכללים. אבל מי מכם שיסתייעו ביועץ עסקי ובמאמן עסקי ויעשו את הדברים בשיקול דעת ובאופן ממוקד – יצליחו. 

אם לא מחר אז מחרתיים. גם כאשר ההצלחה נסתרת, חמקמקה ומתעתעת – האמינו כי יום לא רחוק יבוא ואתם תגלו אותה. עלו והצליחו!

למידע נוסף על אימון עסקי צרו איתנו קשר!

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles