לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

גלו איך החורף יכול להזניק את העסק שלכם קדימה

ישנם בעלי עסקים אשר עבורם החורף הוא התקופה הרגועה יותר של השנה. לאחר החופש הגדול ותקופת החגים, הצרכנים נוהגים לבלות יותר בבית ולרכוש פחות מוצרים ושירותים.

האמת היא שניצול נכון של תקופת החורף יכול לגרום לעסק שלכם לגדול ולצמוח בצורה משמעותית. בואו ונראה כיצד עושים זאת.

יש לכם זמן פנוי? תכננו קדימה

אם הפעילות של העסק שלכם יורדת בחורף, אין הדבר אומר שזה הזמן המתאים בשבילכם לצאת לחופשה באיי יוון. נצלו את הזמן הפנוי העומד לרשותכם לצורך שיפור העסק. למדו, עשו מחקרי שוק, שוחחו עם לקוחות ונסו להבין כיצד ניתן לשפר את העסק שלכם, היכן הבעיות שלכם ואיך אפשר לפתור אותן.

השתמשו בזמן העומד לרשותכם לצורך תכנון פיננסי ושיווקי לעסק שלכם, ובמיוחד, הכינו את המחלקות השונות בעסק שלכם לקראת הקיץ. המתכון לכל עסק משגשג לאורך זמן הוא תכנון נכון, ולכן, אם החורף הוא התקופה הרגועה שלכם, השתמשו בזמן הזה על מנת לעשות חושבים, לתכנן ולשפר.

חושבים שהלקוחות אדישים בחורף? טעות!

התנהגות של לקוחות במהלך החורף מרתקת את אנשי מדע ההתנהגות ואנשי ושיווק מזה שנים רבות. ניתן לקרוא חומר רב בנושא, כאשר המשותף לרוב המחקרים והדעות היא התפיסה כי מומלץ להשתמש במאפייני הצרכנות בחורף במיוחד לצרכי פרסום. הסיבה לכך פשוטה – במקום לבלות בחנויות, בשווקים ובקניונים, צרכנים רבים יושבים בבית מול הטלוויזיה, המחשב והעיתון. לכן, חשוב כי תגבירו את מאמצי הפרסום שלכם בתקופה זו, תוך שימת דגש רב על אמצעי המדיה החדשים כגון האינטרנט, מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות והדיוור הישיר.

מכיוון שאנשים רבים נוהגים לבלות יותר זמן מול המחשב, הם גם מבצעים יותר רכישות באמצעות האינטרנט. לכן, חשוב שהאתר של העסק שלכם יהיה מוכן וזמין כבר לפני החורף, כמו גם הפעילות שלכם ברשתות החברתיות ושאר מרכיבי הנוכחות המקוונת שלכם.

נקודה נוספת בה התנהגות הצרכנים משתנה במהלך החורף, היא רכישה של מוצרים ושירותים מיוחדים לעונה. כך למשל, מטפלים יכולים להציע בחורף טיפולים לחיזוק מערכת החיסון, מסעדות עוברות לתפריט חורף דואגות לאוהלי גשם וחימום, גננים עוסקים בצמחייה עונתית ובצמחייה למשרד, סוכני נסיעות מציעים טיולים לאזורים חמימים וחנויות בגדים מציעות קולקציות לחורף. גם מכוני קוסמטיקה וביוטי יכולים לשווק מוצרים טיפוח שפועלים טוב יותר בחורף, כגון תכשירי טיפוח לקילוף העור, מזעור נזקי פנים, החייאת  והשבת הברק והאור לעור.

במידת האפשר, חשוב להתאים את המוצרים ואת השירותים שלכם לחורף מבעוד מועד, ולהראות ללקוחות שלכם "על הדרך" כי העסק שלכם דינאמי וכי סל המוצרים שלכם מתעדכן ומתחדש ללא הרף.

לסיכום

החורף עשוי להציב אתגרים חדשים בפני בעלי עסקים. תכנון נכון וניצול חכם של התקופה הזו יעזרו לכם דווקא להגדיל את המכירות ולשפר אלמנטים רבים בעסק שלכם.

מעוניינים בפגישת ייעוץ עסקי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles