לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

קידום עסקים באינטרנט

אין ספק שהצלחתם של עסקים דורשת חשיפה נאותה ונכונה ברשת האינטרנט. חברת הייעוץ העסקי Forward מסייעת בכל הקשור לקידום עסקים באינטרנט באופן נכון ויעיל לפי מאפייני הארגון, תחום פעילותו, השווקים הרלוונטיים עבורו וקהל היעד שלו.

 

לפעול נכון במרחב הווירטואלי

 

בכדי להצליח בשיווק ומכירות באינטרנט יש צורך להכיר עולם זה ולדעת כיצד לפעול בו, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • שיווק בכמה שיותר אפיקים- בכדי להגיע לכמה שיותר שווקים וקהלי יעד יש צורך לפעול בכמה שיותר אפיקים זמינים ורלוונטיים ברשת האינטרנט. בין היתר יש להקים אתר של העסק, לשאוף לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, ולפעול ברשתות חברתיות שונות.
  • אתר רספונסיבי- בכדי להגיע לקהל כמה שיותר רחב וזמין, ובכדי לזכות לדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל, יש צורך באתר רסופנסיבי המותאם למכשירי סלולאר, שהינו בעל עיצוב עכשווי ודינאמי, פשוט וקל לגלישה ושימוש.
  • שיווק נכון התורם למיתוג- בכדי למתג את העסק ומוצריו יש צורך בשיווק נכון, מותאם ליעדים מבוקשים, הפונה לקהל כמה שיותר רחב ורלוונטי ותורם ליצירת מוניטין חיובי. השיווק מבוסס על תוכנית עבודה רצינית, מותאמת למאפייני וצרכי העסק, המגדירה יעדים ועומדת בלוחות זמנים. ניתן למשל להיעזר בשירותי גוגל אדוורדס עם שטחי פרסום מותאמים למילות חיפוש, לצד קידום אורגאני נכון המסייע להגיע לעמוד הראשון בגוגל.
  • תכני האתר- חשוב שהתכנים באתר העסק יהיו איכותיים, מקוריים ומהימנים, עם מאגר מידע עדכני וחיוני, המשפיעים גם על דעת קהל, יוצרים עניין באתר ומוצריו ומשפיעים גם על הדירוג בגוגל.
  • ידידותי למשתמש- לא משנה כמה השקעתם בעיצוב האתר שלכם ובכמות המידע שהוא מכיל, אם הוא איטי ומסורבל לגלישה, מספר הכניסות והרכישות בו לא יעלה.
  • ארגון האתר- מכיוון שגולשים מגיעים קודם כל לדף הבית ולאחר מכן לקטגוריות ראשיות ורק לבסוף לדפים פנימיים משניים, חשוב שגם התכנים יסודרו בתוכו בהתאם לסדרי העדיפות.
  • מכירת מוצרים- אם אתם מוכרים באתר מוצרים, חשוב שהם יופיעו בו באופן בולט וברור.

 

לקידום עסקים באינטרנט

 

לקידום עסקים באינטרנט, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת Forward בטלפונים 077-2518158 ו- 052-2343361 ובמייל [email protected].

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles