לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

כל מה שאתם צריכים לדעת על הלוואות לעסקים

מחקר שנעשה בסוכנות לעסקים קטנים הראה  כי יש עסקים קטנים המפסיקים את הפעילות שלהם בשנה הראשונה בשל חוסר רווחיות ובעיות מימון. הקמת עסק דורשת לא מעט השקעה וגם מזומנים. כיום ניתן לפנות למקורות מימון שונים לצורך קבלת הלוואות לעסקים. על מנת לקבל את סכום הכסף ממקורות המימון השונים עליכם לוודא תחילה כי אתם עומדים בקריטריונים לקבלת הכסף. במקרה בו חזרו לכם צקים במהלך שלושת החודשים האחרונים, הרי יהיה לכם קשה יותר לקבל הלוואה. מכאן בבואכם לקבל הלוואה שימו לב לתנאים השונים שמציבים מקורות המימון השונים במטרה לקבל את ההלוואה הטובה ביותר שתסייע לכם בפיתוח העסק.

לקיחת הלוואה ממקורות מימון נכונים

בשל התפתחות ענף ההלוואות, בעלי עסקים רבים מודעים ליתרונות של קבלת הלוואות מטעם מקורות מימון שונים. בפועל התמונה עשויה להיראות שונה לחלוטין כאשר לוקחים הלוואות ממקורות מימון שאינם נכונים כמו בני משפחה או חברים.

מעוניינים בקבלת הלוואות לעסקים? לחצו כאן. קבלת הלוואות לוקחים ממקורות מימון מוסמכים ובעל ניסיון בתחום.

4 סיבות ללקיחת הלוואות

בעלי עסקים לוקחים הלוואות בגין מספר סיבות:

לצורך הקמת עסק

הסיבה הראשונה והאופטימית היא לצורך הקמת עסק. יש לכם עסק ואתם מעוניינים להשקיע בו? לצורך כך אתם זקוקים לכמות נכבדה של מזומנים. כמות של מזומנים תסייע לכם  להקים את העסק ולצאת לדרך בבטחה. יציאה לדרך באמצעות קבלת מזומנים תסייע לכם

במטרה לצאת מהבור

  • במטרה לצאת מהבור:  לא מעט בעלי עסקים הגיעו למצב שהם לא ממש יכולים לראות את האור בקצה המנהרה. לעיתים הדרך היחידה לראות את האור בקצה המנהרה זה לקחת הלוואה ממקורות מימון שונים המציעים תנאים שונים.

בעיית מזומנים

  • ההחלטה להקים עסק הינה החלטה חשובה בהחלט אך לצד ההתרגשות חשוב מאד לוודא כי על מנת להגשים את החלומות יהיו מספיק מזומנים.

על מנת לפתח את העסק

  • עסקים המעוניינים לפתח את העסק ולהתקדם צריכים כסף רב במטרה להעסיק עובדים נוספים או להזמין ציוד חדש.

חשיבותו של ליווי מקצועי

הזכרנו כי בעלי עסקים רבים מבינים את חשיבותן של הלוואות לעסקים, אך מעבר לכך חשוב מאד להסתייע בשירותי ליווי עסקי על מנת לדעת מאילו מקורות מימון יש לקחת את ההלוואה. ליווי מקצועי של גורמים מוסמכים בתחום יסייע לבעלי העסקים לקבל החלטה.

כיצד תבחרו את היועץ העסקי הטוב ביותר

ישנם לא מעט יועצים עסקיים המלווים עסקים רבים לצורך קבלת הלוואות.

על מנת לבחור את המלווים הטובים ביותר התייעצו עם מכרים שלכם או עם אנשים שכבר לקחו הלוואה על מנת להימנע מאי נעימות. דרך נוספת היא להגיע לפגישה מקדימה. ככל שתגיעו לפגישה מוכנים יותר, כך תהיה לכם אפשרות לדעת בדיוק מי עומד מולכם.

צרו איתנו קשר עוד היום לבדיקת זכאותכם לקבלת ההלוואה מאחד הקרנות או מהבנקים!

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles