לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ניהול כספים בעסק

חלק מניהול עסק עצמאי דורש גם ניהול נכון של כספיו. עם חברת הייעוץ העסקי Forward תזכו לשירותי ייעוץ ניהול פיננסים בהתאמה אישית, המייעלים הליכי עבודה ומובילים לניהול עצמאי ומוצלח של העסק.

 

ייעוץ וליווי פיננסי שעושה את כל ההבדל

 

השוק התחרותי של ימינו מקשה על יכולתם של עסקים חדשים, קטנים ובינוניים להתפתח ולצמוח. אחת הדרכים היותר יעילות לזכות ביתרון עסקי בשוק, הימנעות מטעויות קריטיות וניהול נכון של העסק וכספיו, הינה ליווי צמוד של גורם פיננסי מקצועי. גורם כחברתנו יוביל אתכם להתנהלות עצמאית נכונה, שלא אחת עושה את כל ההבדל בין גדילה והצלחה לבין הישרדות. ההבדל ניכר בין היתר בהגדרה מדויקת וריאלית של יעדים, בניית תקציב מפורט, ניהול מוצלח של תזרים מזומנים, תמחור נכון, שימוש חכם באשראי ועוד.

 

פתרונות פיננסיים מגוונים ומקיפים בהתאמה אישית

 

סיוע בניהול כספים בעסק מסופק על ידי חברתנו עם פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית מלאה, באופן מדויק המקיף את כל תהליכי הליבה, התורם באופן ישיר להתפתחות וצמיחה. הפתרונות כוללים בין היתר:

  • תקציב עסקי- הכוונה וסיוע בתכנון ובניית תוכניות עבודה כלליות לטווחים קצרים וארוכים כאחד, כולל בין היתר דוחות רווח והפסד, תכנון פעילות חודשית, יעדי מכירה והכנה של תקציב מסודר עבור כל תחום ומחלקה בחברה.
  • תזרים מזומנים- הדרכה מקצועית ופרקטית לניהול נכון של תזרימי מזומנים על בסיס ניהול תקציב כולל, עם שיטות מתקדמות ויעילות, תוך התייחסות להתנהלות נכונה מול לקוחות ומול ספקים.
  • תמחור- תכנון נכון של תמחור מחירי מוצרים, המבוסס על עלות המוצר, עלות ייצורו, ייבואו, החזקתו ושיווקו, הערך שלו ומחיריו בשוק.
  • קרנות – נסייע לכם לקבל הלוואת מקרנות שונות בדגש על קרנות בערבות מדינה. זאת עם ליווי מלא של התהליך לרבות הכנת תוכנית עסקית וליווי מול גופים פיננסיים.
  • הבראה- אנו מתמחים במתן ייעוץ עסקי והכוונה פיננסית לעסקים במשבר, בין היתר  באמצעות תוכנית הבראה קצרת וארוכת טווח, טיפול נכון בחובות, ליווי מול גופים פיננסיים וניהול יעיל של תזרים מזומנים.

 

לייעוץ פיננסי לעסק

לקבלת ייעוץ פיננסי לעסק, ולעוד מידע ופרטים בנושא, צרו קשר עם חברת Forward בטלפונים 077-2518158 ו- 052-2343361 ובמייל [email protected].

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles