לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

פרסום דיגיטלי – היכן להתעדכן בטכניקות עדכניות?

אלמנטים רבים מבדילים בין אתרי האינטרנט המצליחים הפועלים בקרבנו, לבין אלו המדשדשים בין כישלון לאכזבה. נכון, לתכנים שבאתר, לנראות שלו, לערך המוסף שהוא מייצר ולמידע שהוא מספק – לכל אלו משמעות רבה בסיכויי ההצלחה שלו. אך נדמה שמעל כולם, משפיע איכות הקידום הדיגיטלי הניתן לו. קידום דיגטילי מורכב מתוכן איכותי, קישורים פנימיים באתר עצמו וקישורים חיצוניים לאתר מאתרים אחרים, מפעילות ענפה ברשתות החברתיות השונות ומקמפיינים ממומנים מתוחכמים בגוגל ובפלטפורמות נוספות כדוגמת אאוטבריין וטאבולה. על כך ועוד בכתבה הבאה.

קידום דיגיטלי – קווים לדמותו

קידום דיגיטלי הוא שם כולל למגוון אמצעים הנעשים ברשת האינטרנט, ואשר מטרתם היא הגדלת נפח הגולשים באתר. אמצעים אלו כוללים קישורים ממומנים במנועי החיפוש (ובראשם גוגל), קידום באמצעות הרשתות החברתיות, תחום הכתיבה השיווקית והקידום האורגני (SEO) ועוד. המטרה, אפוא, היא להביא את הגולש לפתחו של האתר. האם הוא יישאר שם? מה הוא יעשה / לא יעשה במהלך שהותו באתר? זה כבר תלוי במרכיבים אחרים.

פרסום דיגיטלי – מה שנכון היום, לא בהכרח יהיה נכון למחר

אחד הדברים המרתקים בענף הקידום הדיגיטלי, וגם אחד המכשולים המאתגרים בתחום, הוא הדינמיות שלו. חלק מאמצעי הקידום שהיו יעילים ומדויקים לפני שנה או שנתיים, הפכו להיות כשלג דאשתקד, ואת מקומם תפסו אמצעים חדשים.

לדוגמה, עד לפני שנים לא רבות, פייסבוק הייתה השליטה המובהקת של הרשתות החברתיות. אלא שבשנים האחרונות, אינסטגרם וסנאפצ'ט תפסו את הבכורה (בעיקר בקרב הצעירים). וזו רק דוגמה אחת מיני רבות. בנוסף, קידום דיגיטלי אשר מצוין לאתר אחד, עלול להתברר כאסון קולוסאלי לאתר אחר, אפילו מתחום עיסוק דומה. על כן, חשוב לייצר תמהיל קידום דיגיטלי אינדיבידואלי לכל אתר בהתאם לנסיבות השונות, לרבות תקציב, קהל גולשים פוטנציאלי, רקע ומאפייני החברה ועוד.

עזרה ביצירת תמהיל זה ונקודות חשובות נוספות הנוגעות לקידום דיגיטלי ניתן לקבל ממומחה אשר מספק שירות ייעוץ עסקי בכל הקשור אל תחום הדיגיטל.

קידום דיגיטלי - בלוג קידום אתרים הכוכב החדש בתחום

לא חשבתם שנעזוב אתכם בלי לספר לכם על הלהיט של תחום הקידום, נכון? 

אז זהו, שמדובר, ללא ספק, בתחום של בלוג קידום אתרים

מדובר באתרים המרכזים מאמרים, כתבות, פרסומים ממומנים, קידומי מדיה חברתית ועוד. 

לבלוגים ה"חזקים" עשרות אלפי גולשים – קבועים ומזדמנים – אשר הופכים את האמצעי הזה ליעיל ונכון מאין כמוהו. 

הבלוגים נמצאים תמיד עם אצבע על הדופק וללא ספק מהווים את המקום האידיאלי להתעדכן לגבי טכניקות קידום יעילות.

לייעוץ ופרסום דגיטלי צרו איתנו קשר. 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles