לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

רעיונות לשיווק חדרי כושר ומרכזי ספורט

שיווק חדר כושר

גיוס לקוחות חדשים ובעיקר שימור לקוחות קיימים זהו הם מהאתגרים הגדולים של מרכז ספורט (חדר כושר, מרכז יוגה, סטודיו פילטיס או סטודיו לריקוד). ב

ניהול נכון, שיווק ופרסום הוא המפתח. לא רק לרכישת מנוי חדש, אלא גם לשימור וחיזוק נאמנות הלקוחות שלכם.

קבלו מספר טיפים שסייעו לכם לניהול חדר כושר ולשיווק ופרסום: 

אתר – אל תסתפקו רק בדף עסקי בפייסבוק, חשוב מאד גם שיהיה לכם אתר בו תוכלו לעלות מאמרים, המלצות ומידע חשוב על החדר כושר.  ניתן גם לקדם את האתר בגוגל באמצעות SEO מה שקשה יותר לעשות באמצעות דף עסקי בפייסבוק. 

פליירים – כן פליירים, אפשר ורוצי להשתמש בכלי שיווק זה גם בעידן הדיגיטלי בו אני חיים. אני ממליץ לעשות שימוש ממוקד בפליירים ולחלק אותם אישית למבקרים במרכז שלכם או לבקש מהלקוחות הקיימים שלכם לחלק לחברים שלהם תוך מתן הנחה או הטבה של חבר מביא חבר. 

אינסטגרם – כלי חשוב מאד, שם תוכלו לפרסם על בסיס יומי, סרטונים קצרים, תמונות והזמנות לפעילויות מיוחדות. חשוב מאד לתייג במילות המפתח הנכונות את הפוסטים שתעלו על מנת שיגיעו לכמה שיותר אנשים רלוונטיים 

פייסבוק – עשו שימוש בפייסבוק במקביל לאינסטגרם, תעלו שם המלצות, הדרכות, מבצעים ועוד. שתפו בקבוצות רלוונטיות ושלבו פרסום בתשלום בעיקר לקהל שאוהד אתכם. 

 –  WhatsAppהפעלת ערוץ WhatsApp תאפשר לכם ליצור קשר עם הלקוחות שלכם באחוזי פתיחה הקרובים ל 100% כל עוד אתם לא מגזימים בשימוש פרסומי. 

מתן מענה לתלונות ולבעיות – זה פשוט מאוד, והוא חלק מפרסום בחדר הכושר – צריך להתייחס ברצינות לתלונות ולפתור אותן: אם אופניים נשברים, תקנו אותה, אם חסר משקולת  – הוסיפו, ואם אנשים מתלוננים על ניקיון בחדר ההלבשה, עזבו הכל וגשו לנקות! אל תחששו לספר על התלונות עם תטפלו בהם ביעילות ומהירות.

זכרו ש רוב האנשים לא יתלוננו, אך יוסיפו רשמים שליליים לגבי חדר הכושר שלכם, תעודדו אותם להעיר לכם ולציין בזמן אמת מה מפריע להם.

ניהול חדר כושר

אם אתם בעלים של חדר כושר, סטודיו ליוגה, פילאטיס, קורספיט  הטיפים שציינתי יכולים לשמש אתכם להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם וגם לשמר אותם.

אם אתם זקוקים לתכנון עסקי לשנת 2020 או לתוכנית עסקית לפיתוח חדר הכושר או לליווי עסקי,  צרו איתנו קשר. 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles