לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

דרכים פשוטות לשווק את העסק שלכם

שיווק עסק

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדיל את ההכנסות והרווחים של העסק היא שיווק. בעוד שבעבר שיווק דרש נתח גדול מהתקציב העסקי, כיום ניתן לשווק את העסק על ידי אפיקים רבים וכמעט בכל סדר גודל של תקציב. החוכמה היא לדעת כיצד לשווק ללקוחות חדשים ואיך לשמר את הלקוחות הקיימים. אנו כאן כדי לעשות לכם מעט סדר בדברים.

שימור לקוחות

ההשקעה בלקוחות הקיימים שלכם היא מאוד משתלמת: הם כבר עשו את הצעד, סמכו עליכם וקנו מוצרים בעבר לכן יש סיכוי גדול שיחזרו לקנות מכם שוב. ואם הייתה להם חוויה טובה: הם גם ימליצו לחברים. שימור לקוחות קיימים זו תורה בפני עצמה ועליכם להיות מאוד מסודרים ולהקים מועדון לקוחות ובו כל הפרטים על הלקוחות שלכם. ברכו את הלקוחות שלכם במזל טוב ליום ההולדת, העניקו להם מתנות ממותגות, הודיעו להם על מבצעים והנחות או על מוצרים חדשים והקפידו להישאר אתם בקשר רציף.

חקר שוק ואפיון קהל היעד

כדי לשווק את העסק שלכם ללקוחות בצורה פשוטה עליכם להכיר אותם. עליכם להבין לעומק מי הם הלקוחות שלכם, מהם הצרכים שלהם וכיצד אתם יכולים לספק אותם. ערכו סקר שוק, חקרו את הנושא הכירו היטב את קהל היעד עד לרמת הפרט הקטן, לימדו על המתחרים שלכם, כך יהיה לכם קל יותר להתבלט ולשווק את העסק בצורה ממוקדת וקולעת למטרה.

כנסים וירידים

כנסים וירידים הם הדרך האולטימטיבית להגיע לקולגות, ללקוחות חדשים, להכיר לענף מוצרים חדשים ועוד. כאשר אתם הולכים לכנס אל תשכחו להביא איתכם מוצרים ממותגים לעסקים, מכיוון שבעזרתם תוכלו להפיץ את הבשורה יותר טוב. על המוצרים הממותגים שתבחרו להיות שימושיים כך שהלקוחות שיקבלו אותם ירצו לשמור אותם. כמו כן, עליהם לייצג את המותג, סמליו, שפתו וצבעיו באופן ברור, כי רק כך הלקוחות יוכלו לזהות אתכם ולהרגיש עמכם הזדהות.

קידום ממומן

קידום ממומן זו הדרך שלכם לחשוף את העסק לקהל יעד קיים וחדש. בניגוד לפעם, כיום ישנם כלים מאוד מתקדמים אשר מאפשרים לכם למקד את השיווק לקהל היעד המתאים, לרבות לקהל יעד שכבר התעניין במוצרים שלכם בעבר, אך לא חצה את קו הסיום. כשם שתפנו לבית דפוס עבור מוצרים ממותגים לעסק, כך מומלץ לפנות לחברת קידום מקצועית כדי לבנות קמפיין שיווקי מוצלח ואפקטיבי. 

לסיכום, יש דרכים רבות לשווק את העסק וכולן מובילות למטרה אחת נכספת: הגדלת המכירות והרווחים. עם מעט מיקוד והגדרת מטרות תוכלו לממש את הפוטנציאל העסקי ולהגשים את כל היעדים.

לייעוץ שיווקי ולתיאום פגישת הכרות ללא עלות עם יועץ שיווקי מומחה, צרו איתנו קשר

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles