לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

מסחר באיביי – כך תהפכו למקצוענים

אחת הדרכים המהירות להקמת עסק מרוויח היא לפנות את המרחב האינטרנטי. בתוך אוקיינוס האפשרויות הגלומות באינטרנט, מציע אתר המכירות הפומביות איביי אפשרות נגישה לכל אדם להתחיל לסחור מכל הבא ליד. יסודות המכירה והמסחר באיביי הינם פשוטים יחסית, וניתן ללמוד אותם, להשתפר ולהפוך למומחים בתחום. כיצד עושים זאת? ואיך ניתן למנף את הפלטפורמה, להתקדם, להצליח ולהרוויח?

פתיחת חנות באיביי

איביי (e-bay) הוא אתר בינלאומי פופולרי המשמש למכירות פומביות. באיביי גולשים מליוני אנשים מכל רחבי הגלובוס, ממדינות מערביות ועד נידחות, ומוצעים בו למכירה אינספור פריטים, חדשים ומשומשים, מקוריים ונפוצים – משרוך נעל וזוג תחתונים, ועד עציץ, ספר, תכולת בית, מכונות ומוצרי חשמל. המוצרים נמכרים באיביי באחת משתי שיטות מכירה:

מכירה פומבית:

מכירה שבה מוצע המוצר במחיר ראשוני נמוך ונמכר לכל המרבה במחיר, כלומר למי שהציע את הסכום הגבוה ביותר בשעת סגירת העסקה.

מכירה במחיר קבוע מראש:

מכירה של מוצרים במחיר קבוע ומוסכם מראש, בדומה למכירה בחנות רגילה או בבתי מסחר אינטרנטיים אחרים.

מה כדאי למכור באיביי?

התשובה לשאלה מה כדאי למכור באיביי היא פשוטה – כל דבר!

כלומר, תוכלו להציע כל דבר שעולה על דעתכם למכירה. מה, באמת. כן! מפת תחרה שרקמה סבתא, כסא עץ שבניתם, חוברת לתרגול יוגה, אוסף בולים, תקליטורים, תמונת קיר, חולצה ובקיצור – הכל!!! מי שמעוניין למכור מדי פעם, שלא על מנת להתפרנס, יכול ללמוד לאט לאט את רזי השיטה אולם המעוניינים להצליח בגדול, ולהפוך את העניין לעסק מניב באמת כדאי שיפנו ללמוד את רזי השיווק באי-ביי ממי שהמתמחה בו.  קורס שיווק למקצוענים יאפשר לכן לזהות, ולקדם מוצר או מוצרים מסויימים על פני אחרים לפי הפופולאריות שלהם. כך תתעלו את האנרגיה שלכם אל המוצרים אשר יימכרו בפועל ולא רק יופיעו על המדף…

שימו לב שעבור כל מוצר שמוצע למכירה באיביי יש לשלם לאתר עצמו עמלה קבועה, וכן אחוז מסויים מן המכירה. כמו כן, באתר קיימת מערכת משוב שבמסגרתה יכולים הקונים להשאיר חוות דעת אודות המוכר והמוצר שרכשו. פעילות נכונה שלכם כסוחרים עשויה להניב חוות דעת גבוהות ולמצב אתכם כאמינים ובעלי סחורה איכותית ומבוקשת.

מסחר באיביי - כך תהפכו למצוענים

האתגרים המשמעותיים העומדים בפני סוחרים מתחילים הם חוסר ניסיון, ידע חסר, חלקי או שגוי וקושי בהנעה עצמית (מוטיבציה) שתאפשר התמדה ופעולות יזומות ונחוצות. בשלבים ההתחלתיים של פתיחת עסק למסחר באיביי יש להשקיע, בעיקר זמן, יוזמה ומחשבה יצירתית. יש צורך להבין כיצד פועל האתר, מה הם הכלים העומדים לרשותך וכיצד ליצור לעצמך מוניטין טובים.

על מנת להצמיח את העסק, כדאי להקדיש, בין היתר, תשומת לב לנקודות הבאות:

  • בחרו מוצרים שאותם תוכלו למכור מבלי לסכן כסף רב.

  • זכרו כי רווח גדול ייפול בחלקכם אם תדעו למכור נכון מוצרים ש"עלו" לכם במאמץ מינימלי (להכין, לקנות וכו').

  • אם בכל זאת נזקקתם להשקעה ראשונית, הכינו תכנית פעולה שתאפשר לכם לגרוף רווחים גדולים, על מנת להחזירה ולהתחיל להרוויח.

  • הקימו לעצמכם תשתית יעילה ואטרקטיבית, שתהווה בסיס מצוין להגדלת המכירות בהמשך: תוכן מעודכן, חדשני ומושך בדף המכירות, סקירת מוצרים מדוקדקת, מבצעים המושכים קונים, צילום מקצועי ואטרקטיבי של המוצרים, תזמון נכון להעלאת המוצר למכירה (על פי קהל היעד) ועוד.

  • דאגו להשתמש בכלי חשיפה ופרסום כגון ניוזלטרים, כניסה למנועי חיפוש וכו'.

כלים נוספים בדרך להצלחה

את כל אלו ניתן ללמוד באורח עצמאי ובדרך הניסוי והתעיה. עם זאת (ואם הגעתם עד לכאן…), על מנת להפוך למקצוענים במכירה באיביי ולרכוש את הכלים להצלחה במסחר באיביי, כדאי לשקול לימוד מניסיונם של אחרים – קריאה (בספרים ובאתרים בנושא), צפייה בסרטוני הדרכה, השתתפות בקורסים וכיוצא באלה. אלו יספקו לכם עצות וטיפים שלא יסולאו בפז, ויאפשרו לכם לגשת לפתיחת העסק ושימורו בצעדים קלים ופשוטים.

הקורסים וההשתלמויות במכירה באיביי הינם בדרך כלל ממוקדי מטרה, מהווים מקפצה לעשייה, ועשויים לעשות לכם סדר ולהפוך אתכם למקצוענים בתחום.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles