לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

לפני שפותחים עסק כדאי להתייעץ

חלום חייכם הוא להיות בעלי עסק. אתם כבר יודעים איזה מוצר או שירות יציע העסק ואולי אפילו מדובר בתחום אותו למדתם, או שהתמחתם בו. אבל דבר מאלה לא מבטיח הצלחה של העסק החדש ולפני הכל יש לבחון היטב מספר גורמים חשובים.

בבחירת תחום העסק צריך להיזהר מסנטימנטים והעיסוק האהוב עליכם ביותר יכול להתגלות כבלתי רווחי בעליל. עם זאת, לא כדאי להיכנס לעסקים בתחום שזר לכם לחלוטין. חשוב ללמוד היטב את השוק ואת הפוטנציאל השיווקי של המוצר המיועד: האם יש בו צורך, איזו תחרות קיימת בשוק, כיצד תפלחו את קהל היעד ואיך תגיעו אליו?

האם מקומו של העסק יכול לשנות את ההצלחה שלו (מה שלא רלוונטי בעסקים מקוונים), כלומר –האם פתיחת מסעדה באזור X תבטיח לקוחות רבים יותר מאשר באזור Y, או האם פתיחת חנות מכשירי כתיבה ביישוב ספר תמשוך לקוחות רבים יותר מאשר באזור מסחרי תוסס בעיר גדולהוכן הלאה.

כעיקרון, עסק חדש יכול להתקיים כולו באינטרנט, או בדירתו של בעל העסק, בחנות קטנה, או במפעל רחב ידיים, אבל כולם צריכים לפתוח תיקים ברשויות המס – הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי ולהיעזר ברואה חשבון שיכול גם לטפל בפתיחת התיקים ובהגשת הדוח השנתי ואפילו לייעץ בנושאי השקעות ופיננסים (בהתאם לניסיונו והכשרתו).

עוד מומלץ להעזר בייעוץ עסקי, בעיקר בשלבי התכנון וההקמה.

ייעוץ עסקי לעסקים מקצועי יכול לעזור לכם להתמקד במטרות החשובות והישימות יותר, לסייע לקבל החלטות קשות, אבל יעילות ולמנוע מכם לבצע טעויות של מתחילים ולהביא אתכם לרשימת העסקים שמצליחים – לא רק לשרוד את השנה הראשונה, אלא אפילו לסיים אותה עם סימני הצלחה ורווח.

גם אם ברשותכם הון התחלתי, או גב כלכלי יציב, תמיד כדאי לדאוג לעתודות פיננסיות לטווח הקרוב והרחוק והשקעות זהירות בתחומים שונים יכולות להבטיח – גם כספים נזילים וגם חסכונות מצטברים. גם כאן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מתחום ניהול תיקי השקעות, שיבטיחו שכספכם עובד בשבילכם. ביטחון כלכלי מבטיח שקט נפשי ומפנה אתכם לעבודה הקשה של הקמת העסק.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונסייע גם לכם להקים עסק יציב ומצליח!

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles