אם ננסה ליצור אסטרטגיה שיווקית בזמן קצר:
1. חשבו על הלקוח שלכם, מהם הצרכים שלו, מה הבעיה שאתם יכולים לפתור לו?
2. בנו עבורו מוצר או שירות אשר יתאים לו כמו כפפה ליד.
3. נסחו USP אשר יגרום ללקוח להבין כי המוצר שלכם הוא, הוא המוצר שלו הוא חיכה שנים.
דוגמא (מתוך תהליך ייעוץ עסקי שהובלנו)
העסק
חברת השמה אשר פועלת בעיקר עם חברות גדולות אשר להן מחלקת כח אדם.
הלקוח
מנהלי ואנשי משאבי אנוש בארגונים
הבעיה
הם מקבלים הרבה קורות חיים ואין להם זמן לעבור על כולם.רוב קורות החיים לא מתאימים ונשלחים אליהם "בכל מקרה".
הצורך
חיסכון בזמן
המוצר שנוכל להציע להם
מיון קפדני של קורות חיים ושליחה של מספר קטן ביותר של קורות חיים, כך שלא יהיה לו עומס רב והוא יתייחס רק לקורות חיים הרלוונטים ביותר.
USP שנבחר
חברת "שם-כלשהו משאבי אנוש בע"מ" עוזרת למנהלי משאבי אנוש בארגונים גדולים בקליטת מועמדים איכותיים עם סיכויי השמה גבוהים. שלא כמו חברות משאביאנוש אחרות. חברת "שם-כלשהו, משאבי אנוש בע"מ" שולחת מעט קורות חיים, אך כל קורות חיים קולעים בול לתפקיד הנדרש.
זקוקים לייעוץ שיווקי או לייעוץ עסקי לקידום העסק שלכם? צרו איתנו קשר, נשמח לסייע גם לכם!!!