לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ניהול אתר אינטרנט

מספר טיפים חשובים לניהול עצמאי של האתר אינטרנט!

אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר של עסקים בימינו הינו האינטרנט. וכאשר מדברים על האינטרנט לא מדברים רק על העמודים ברשתות החברתיות אלא בעיקר על האתר אינטרנט. הבעיה היא שמרבית בעלי העסקים כה טרודים בתפעול השוטף של העסק שהם שוכחים שיש להם גם אתר אינטרנט שיש לתחזק.

כאשר אתר אינטרנט מנוהל כנדרש, נפתח בפני העסק מרחב צמיחה כמעט אין סופי מאחר והלקוחות שלכם יכולים להגיע מכל חלקי הארץ ולעתים גם מכל העולם והפוטנציאל באינטרנט גדול מידי בכדי שנוותר עליו.

מן הצד השני, היעדר ניהול שוטף של אתר האינטרנט לא רק שאינו מוסיף לעסק אלא לעתים אף פוגע בעסק וזאת משום והלקוחות שלנו רוצים לקרוא אודותינו עוד בטרם הם פונים אלינו (מחקרים מראים על 80% בקירוב..) והם עלולים לוותר על שירותינו מאחר והאתר אינטרנט שלנו אינו מציג את עבודתנו נכונה.

טיפים לניהול אתר

לכן, הכנו עבורכם מספר טיפים מועילים שיאפשרו לכם להציג לגולשים אתר אינטרנט שמשקף את העשייה שלכם ונותן להם את הערך שהם מבקשים לראות טרם פנייתם אליכם:

  • דאגו שהאתר שלכם מעביר את המוצר/שירות שלכם נכון.
  • וודאו שהניווט באתר (תפריט) קריא ומחולק לקטגוריות נכונות.
  • נסו לחשוב על הלקוחות והצרכים שלהם ולא על הרצונות שלכם.
  • כתבו תוכן אינפורמטיבי שמעניק ללקוחות הוכחה על מקצועיותכם.
  • עזרו ללקוחות שלכם לפנות אליכם עם קריאות לפעולה.

שמירה על חמשת הכללים הללו, תבטיח שאתם ממשים את הפוטנציאל של האתר ואינכם מאבדים לקוחות וזה חשוב מאוד. אבל במידה ואתם רוצים להפיק תועלת רבה אף יותר מהאינטרנט ביכולתכם לעלות שלב אחד נוסף ולנהל את האתר על פי הכללים הבאים:

  • הקפידו על תוכן איכותי!
  • שמרו על התוכן רלוונטי לגולשים!
  • דאגו לכך שהתוכן עדכני!

אמנם כללים אלו דורשים מכם מאמץ רב יותר על האתר, אך במידה ותשמרו על האתר עם תוכן איכותי לגולשים ועם מידע עדכני ורלוונטי, הרי שמנועי החיפוש יעדיפו להציג את האתר שלכם על פני אתרי אינטרנט של המתחרים ובעצם בצורה זו אתם תקדמו את האתר בצורה טבעית ויד ביד עם מנועי החיפוש כך שייתכן ותצטרכו להתאזר במעט סבלנות אך לאחר זמן מה, מנועי החיפוש יפעילו את האלגוריתמים שלהם ויזהו את מידת שביעות הרצון של הגולשים שביקרו באתרכם ולכן יקדמו אתכם ויכניסו לאתר שלכם מספר רב יותר של לקוחות פוטנציאליים.

מה עושים כשאין זמן לנהל את האתר?

גם בעלי עסקים עסוקים יכולים לקבוע מועד קבוע אחת לשבוע ולבצע פעולות עדכון והוספת תוכן לאתר עצמאית על אף העומס בעבודה. אך, במקרים רבים בעלי עסקים מוותרים על תענוג זה ונוטים לפנות לשכור מנהל אתר במיקור חוץ דרך חברות דיגיטל ואו חברת ניהול אתרים שמתמחה בשירותים מאין אלו.

המאמר נכתב על ידי:

ישראל בוכוולד, מנהל אתרים בחברת WEmanage

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles