לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

פגישה עסקית וחשיבות המיקום על הישגיה

בתחום הייעוץ העסקי פגישות עסקיות עם לקוחות ועם עסקים הם דבר שבשגרת היום של היועץ העסקי.
בתחומים רבים נוספים פגישות עסקיות מהוות חלק נכבד משגרת העבודה בעיקר קרב אלו העוסקים במכירות אל לא רק …
חשוב לדעת שפגישה העסקית היא סיטואציה מורכבת ומאתגרת, כיוון שברצוננו להשיג מטרה במהלך הפגישה ולסיים את הפגישה בחתימה על הסכם, מתן השקעה לעסק, שיתוף פעולה וכדומה.
אנחנו נוטים לתכנן זמן רב כיצד תראה הפגישה העסקית, לשרטט תסריט שיחה, לחשוב על תשובות לשאלות קשות, ואפילו לערוך סימולציות חוזרות כדי להיות מוכנים היטב לפגישה העסקית.
פעמים רבות  בתכנון הפגישה העסקית אנחנו מחמיצים את חשיבות המקום, האווירה והאופי של הפגישה העסקית. לבחירת הלוקיישן יש השפעה רבה על הדרך בה תתנהל הפגישה העסקית, הן מבחינת האווירה, הרושם שנשדר ועד האמצעים הויזואליים שיעמדו לרשותנו בפגישה העסקית.
זכרו שיש הזדמנות אחת לרושם ראשוני ולכן, חשוב מאוד לבחור מקום נכון, אטרקטיבי המותאם לפגישות עסקיות, תלוי כמובן במהות הפגישה, הרכב המשתתפים, מה כולל המקום ומה הוא מציע לנו כמי שיזמו את הפגישה העסקית ואחראים על ניהולה.
לפניכם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון בבחירת המקום בו תתקיים הפגישה העסקית הבאה שלכם.

חדר ישיבות

חדר ישיבות הוא בין המקומות הפופולאריים לקיומן של פגישות עסקיות, זה יכול להיות חדר ישיבות במטה החברה או חדר ישיבות חיצוני בבית מלון או בבנייני משרדים שמשכירים חדרי ישיבות לפי שעה. יש מספר יתרונות לחדר ישיבות כמו למשל, ישיבה סביב שולחן מאפשרת דיון מעמיק ומשותף, יש מקום למשתתפים לכתוב וקל להם לנהל שיחה פתוחה בגובה העיניים מכל צד, לרוב חדרי ישיבות ערוכים עם כל האמצעים הטכניים כך שתוכלו לנהל את הפגישה כולל אבזור נלווה.
החסרונות הם שמדובר בישיבה מאוד פורמאלית, כשכל אחד שזז מרגיש שכולם רואים אותו, כשמדובר בפגישה עסקית ארוכה חדר ישיבות פחות נוח, כי אי אפשר להמשיך בדיון אם אנשים קמים ויוצאים מהחדר וכך עלולה להיקטע הפגישה עוד לפני שהסתיימה והמטרה מוחמצת.

משרדי החברה

פגישה במשרדי החברה מאפשרת ללקוחות או לשותפים העסקיים הפוטנציאליים לקבל פרספקטיבה על האופי של החברה והתנהלותה, להתרשם מהעבודה, מהעיצוב המושקע ולחוות יותר מקרוב את הפעילות ולכם תהיה הזדמנות לערוך להם סיור בנוסף לפגישה כך שהם יחזרו ממנה עם רושם תדמיתי נוסף למסרים שתעבירו להם בעזרת המצגת או תוך כדי שיחה.
אך לא תמיד נכן לנהל פגישה עסקת במשרדי החברה, לעיתים אינכם רוצים לחשוף מידע רגיש או דרכי עבודה או אתם חוששים שיהיו הפרעות רקע שלא במקום לפגישה עסקית כה חשובה ולכן, שקלו היטב האם אתם רוצים לקיים את הפגישה במשרדי החברה או מחוץ למשרדים.

חדר VIP במסעדה

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של ישיבה בחדרי VIP מעוצבים ומסוגננים במסעדות, אלה חדרים פרטים שמאפשרים לכם לנהל פגישות עסקיות בניחותא הכוללות גם כיבוד ואוכל טוב. היתרון הוא שהאווירה פחות פורמאלית והמשתתפים יוצאים עם חוויה טובה יותר בשל האוכל שמלווה את הארוחה. החיסרון המשמעותי הוא שלרוב מדובר בפרק זמן מוגבל לפי שעות וגם שההתעסקות באוכל עלולה להסיח את הדעת מענייני העבודה החשובים. כמו כן, לא כל חדרי ה-VIP במסעדות ערוכים למצגות.

טרקלין עסקים

בתי מלון רבים, במיוחד בתי מלון עסקיים מציעים את האפשרות לקיום פגישות במרחב של טרקלין עסקים. מדובר במתחם מושקע, מוקפד ומסוגנן להפליא הכולל ישיבה נעימה במגוון סידורי ישיבה שונים, על כורסאות בסגנון ח או ישיבה נוחה פנים מול פנים, כשהיתרונות הרבים הם שניתן לבחור את הסגנון הרצוי, האווירה פרטית יחסית כי הטרקלין פתוח רק לאורחי המלון או לאורחים עסקיים, יש כיבוד כל הזמן שמתחדש בלי הפסקה וגישה נוחה לאביזרים טכניים כמו חיבור חופשי לאינטרנט, מחשבים, מדפסת, פקס ומכונות צילום כך שהתחושה היא חווייתית והאווירה היא פורמאלית אך נעימה ואתם תוכלו לנהל את הפגישה בסגנון שבחרתם.

הנגשה –

חשוב מאד לשם לב שהמקום עומד בתנאי הנגישות וההנגשה לנכים, שיש במקום אפשרויות מתאימות להגעה ישירה עם כסאות גלגלים

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles