לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

כתיבת תוכנית עסקית לחנות בגדים

חנות בגדים יכולה להיות עסק טוב ומכניס, הרי בסופו של דבר כולנו קונים בגדים. אך לפני שאתה ממהר לחתום על חוזה שכירות של חנות ולהזמין סחורות, ומעשה להקים עסק חדש, מוטב שתתעכב רגע למען הכנת תוכנית עסקית לחנות בגדים.

ישנם דברים רבים שעליך לדעת, הרבה מעבר לשכירות וסחורות. הקמת חנות בגדים מחייבת תוכנית עסקית ותוכנית לשיווק חנות בגדים.

אם אינך חזק בניהול פיננסי ובניית תוכנית עסקית – נשמח לסייע לך לעשות זאת.

תוכנית עסקית היא הרבה פעמים דבר אשר נדרש על ידי בנקים ומשקיעים שונים במקרה שאתם מעוניינים במינוף, גם אם לא, עדיין התוכנית חשובה להצלחתך ויש להכינה.

אמנם בניית תוכנית עסקית היא לא דבר שמלמדים במאמר אחד, למעשה זהו נושא הנלמד ברמה אקדמית, אך למרות זאת, ברצוני לדבר על עיקרי הדברים שיש לקחת בחשבון כאשר חושבים על הקמת חנות:

סקירת המתחרים בשוק – ישנם מודלים שונים לניתוח התחרות אך לא אכנס אליהם. בסופו של דבר מטרת המודלים היא לנתח את התחרות בשוק. אתה צריך לדעת מי הם המתחרים שלך ובאיזה נישה אתה פועל.

כאשר מודעים למתחרים ניתן לפתח את האסטרטגיות להתמודדות עם התחרות.

חסמי כניסה – 

אמנם ברוב המקרים הנושא פחות רלוונטי לחנות בגדים אך בכל זאת חייבים להיות מודעים לנושא חסמי הכניסה. לעתים ישנם כל מיני חסמים הפוגעים ביכולתך להיכנס לענף. ישנם מקרים בהם ישנם כל מיני חסמים המקשים מאוד על כניסת מתחרים לענף, כמו למשל מונופול אשר נהנה מיתרון לגודל ומציע סחורה במחירים נמוכים שאינך יכול לעמוד בהם. כאשר מדובר על הקמת חנות בגדים אין חסמים של ממש, מעבר לאישורים הרגילים של רישוי העסק אבל בכל זאת חשוב לבדוק הכול.

תוכנית שיווקית – 

כאשר מתכננים הקמת חנות בגדים חייבים לקחת בחשבון את התוכנית השיווקית של החנות. אולי אם אין לך ניסיון אז אתה פשוט חושב "אני אפתח חנות ולקוחות יעברו ויכנסו", האמת שזה לא בדיוק כך. אפילו עיצוב החנות ושלט הכניסה הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של החנות. עליך לחשוב לאיזה קהל לקוחות אתה פונה, אילו גילאים ואיזה סגנון. בהתאם לכך תעצב את החנות, תעצב את המודעות, השלטים ותערוך מבצעי קידום מכירות.

עלויות – 

המונח עלויות הוא מונח רחב וחשוב להבדיל בין סוגי העלויות. במקרים רבים זוהי הסיבה מדוע אנשים פונים לייעוץ עסקי. התוכנית העסקית חייבת לקחת בחשבון את עלויות ההקמה של החנות, את ההוצאות הקבועות ואת ההוצאות המשתנות. עלויות הקמה יכולות להיות העלויות של שיפוץ המקום ורכישת ריהוט התצוגה; העלויות הקבועות הן התשלומים הקבועים כמו השכירות, הארנונה והמשכורות; עלויות משתנות הן עלויות המושפעות מהיקף המכירות. הבנת העלויות השונות היא הכרחית בשביל השלב הבא של תזרים המזומנים.

תזרים מזומנים – 

זוהי נקודה חשובה מאוד, לא אחת עסקים נכשלים בתכנון נכון של תזרים המזומנים. יש לעשות תכנון נכון של ההוצאות וההכנסות על מנת לא להגיע למצב של מחסור במזומנים. ישנם מקרים שבהם תזרים המזומנים אינו מתוכנן היטב והעסק מגיע למצב שפשוט אין לו כסף לפעילות השוטפת למרות שהעסק נחשב לעסק טוב.

אלו הן רק כמה נקודות חשובות, אם אתה רוצה להצליח בהקמת חנות בגדים עליך לעשות תוכנית עסקית; אנו בפורוורד מתמחים בייעוץ עסקי לפתיחת חנות בגדים ויכולים לעזור לך בניהול פיננסי ושיווק חנות בגדים. פנה אלינו לייעוץ אישי ומקצועי.

לקבלת טיפים הכרחיים להקמת חנות בגדים השאירו פרטים:

ייעוץ עסקי לעסקים
שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles