לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

הקמת רשת מזון מהיר – הקמת מסעדת המבורגרים

חוברת מותג

 

חלק ראשון – המוצר

חוברת מותג נועדה להכניס את הזכיין לעולם החוויתי שהיזם פיתח, ולדמות לו את העסק כאילו הוא עומד בתוכו ומתרשם :

 

חוברת המותג מוליכה צעד צעד את המתעניין במסדרונות החלום, החל מהקוספט ועד פירוט הצעדים האופרטיביים לפתיחת העסק עצמו :

 

1.הקונספט

כאן נכנס תיאור מפתה של הקונספט, בתיאורים ציוריים לדוגמא :

הבשר להמבורגר שלנו מתיישן בטכניקת DRY AGED  ונטחן טרי במקום, מוגש עם במגוון תוספות שעדיין לא נראו בארץ ,בליווי צ'יפס גאוני ובעיצוב ניו יורקי:  

תיאור חווית הלקוח, לדוגמא :

הגשה Over The Counter  במגשים צבעוניים עם כלים חד פעמיים איכותיים מתכלים

, וישיבה סביב שולחנות Sharing  ארוכים ומשותפים, מסביב ציורי קיר מהפנטים 

 

2.המותג

 כאן נכנס תיאור המותג, על בסיסו תקום הרשת, לדוגמא :

המותג הוא מסעדת בשרים הידועה X, מסעדה שמובילה בתל אביב כבר 10 שנים את מסעדות הבשר האיכותיות

 

3.וויז'ואל

תיאור ססגוני ובהיר של מה הלקוח רואה כשהוא נכנס, לדוגמא :

כשלקוח נכנס הוא רואה מולו גריל עוצמתי וצ'יפסר מקצועי, הלוק ניו יורקי מחוספס וציורי קיר מהממים מעטרים את הקירות  בר אכילה ושולחנות ארוכים לישיבה משותפת

 

4.גרפיקה – גרפיקת מותג, תמונות של מנות, פונט
5.תפריט  המבורגרים במגוון תוספות ברמה של מסעדת שף

הקציצה עשויה מבקר ברמה הגבוהה ביותר במשקל X גר

המבורגר בסיסי מחיר X ₪

ארוחה מלאה NG קלאסי (בורגר, צ'יפס, שתייה( תעלה  X ₪  פרזנטציה: 

על מגש חד פעמי מעוצב מונחת לחמנייה ובתוכה קציצה עם התוספות שנבחרו, בצד יש פרוסות עגבנייה, בצל, חסה וצ'יפס

שיטת ההוצאה:  

ההמבורגר נצרב על הגריל ,מניחים מעל תוספת ומכסים לסיום העשייה

תוספות :

צ'יפס מיוחד שאין לאף אחד !

 

רטבים :

מגוון רטבים נלווים בסיסיים אך סופר איכותיים הרטבים נמזגים מדיספנסרים צבעוניים

 

שתייה :

יין ובירה במזיגה מחבית

גזוז מגניב וצבעוני במכונות מעוצבות

מילק שייק מגלידת פרימיום

 

אם גם אתם מתכננים להקים רשת המבורגרים או מסעדת המבורגרים צרו איתנו קשר, נשמח לסייע לכם בהקמתה!!! 

גיורא אשכנזי 

יועץ עסקי תחום מזון forward
המאמר מבוסס על פיתוח רשת המבורגר גורמה מסעדת NG נווה צדק תל אביב

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles