לתיאום פגישת ייעוץ בחינם:

Schedule a free meeting:

 

פרסום ושיווק דיגיטלי

יש קווי דמיון בין פרסום ושיווק עסק רגיל לבין פרסום ושיווק מסעדות.

בשני המקרים יש צורך ביצירת חשיפה מתאימה עם המסרים המתאימים לקהל היעד הרלוונטי. 

עולם המסעדות שונה בכך שאוכל אוכלים גם עם עיניים … ולכן נושא הויז'ואל מאד קריטי בתחום. 

חשוב מאד להציג בפני קהל היעד שלכם את המוצר שלכם – את האוכל שלכם בצורה שתעורר אצלו תגובה פיזית, תגרה אותו תעניין אותו ותגרום לו לבו אליכם. 

ערוצי שיווק רלוונטיים למסעדות בעולם השיווק הדיגיטלי הם הפייסבוק והאינסטרגם בעיקר. 

בניית קמפיין בררשתות החברתיות המובילות האלו קריטי ודורש מיומנויות רבות. 

בניית קמפיין כוללת:

1. ניתוח קהל היעד 

2. הגדרת מסרים 

3. שיפור עזרים שיווקים קיימים – דף פייסבוק, עמוד אינסטרגם, אתר וכו' 

4. הגדרת משתני ביטול והבלטת יתרונות העסק

5. הגדרת מטרות ויעדים

6. הגדרת תקציב 

7. פרסום בפועל וניהול הקמפיין 

קמפיין טוב הוא קמפיין שעומד ביעדים שהוצבו לו. 

נשמח לסייע לכם לפרסם את המסעדה שלכם, למידע נוסף לתיאום פגישת ייעוץ שיווקי צרו איתנו קשר.

 

82

ממליצים

82

Recommend

169

מאמרים

169

Articles
  • דילוג לתוכן