אומנם כמעט לכולם יש דף בפייסבוק, איך לא כולם יודעים לנהל דף עסקי בפייסבוק. כדי שדף פייסבוק יצליח למשוך קהל עוקבים וחברים, יזכה לשיתופים ויצור שיחות סביבו יש להתייחס אליו באופן מקצועי ומתוכנן. מלבד לוחות זמנים מתוכננים להעלאת תכנים יש לדאוג ליצירת דיאלוג בין הגולשים לחברה, דיאלוג שהוא לב ליבה של המדיה החברתית ואשר בזכותו הגולשים בדף יבחרו לשתף ולהפיץ אותו בין חבריהם. כדאי להכיר את המדיה החברתית על בוריה ולדעת כיצד לנצל את הרשתות החברתיות השונות, כל אחת בדרך המתאימה לה ביותר, וגם לדעת כיצד לעקוב ולנתח את מדדי הצלחת השיווק במדיה החברתית.
השיווק באינטרנט משתנה כל הזמן: מדיות חברתיות חדשות צצות, חוקי השימוש משתנים, חידושים ושירותים טכנולוגיים מאפשרים לעשות יותר דברים וביתר קלות במדיות השונות. מעבר לפייסבוק יש גם את האינסטגרם פינטרסט, גוגל פלוס, טוויטר, לינקדאין, ערוצי יו-טיוב ועוד המתנהלים בשפות שונות ובמדיות שונות.
היכרות מקצועית עם התחום והידע כיצד לבנות שיווק מצליח במדיה החברתית הוא הכרחי להגדלת החשיפה למוצרים והשירותים, לתיוג נכון ולפניה ממוקדת, יעילה ודו כיוונית עם קהל המטרה.
לחצו למידע נוסף על ניהול דף פייסבוק.