לתיאום פגישת הכרות ללא עלות:

 

פרסום דיגיטלי

אם לפני עשרים או שלושים שנה אנשי הפרסום היו צריכים לתאר את סביבת העבודה האופטימאלית, הם בוודאי היו מבקשים אפשרות לפלח בדייקנות את הקהל ולהתאים לכל חתך אוכלוסייה (או אפילו לכל אדם) מסר אישי אשר פונה במיוחד אליו. מאוד יכול להיות שהם היו רוצים (חולמים?) אפשרות לבדוק ולקבל פידבק מיידי על כל פעולה, ואם אפשר, שהמידע יתקבל באמצעים סטטיסטים משוכללים. מה עוד הם יכלו לבקש? שהפרסום יהיה זול, ולעיתים אפילו חינמי לחלוטין ומעל הכל, הם היו מבקשים פרסום שמוביל לתוצאות מהירות, למבול טלפונים וחיסול מהיר של גליל הנייר בקופה הרושמת.

ואם לסכם את החלום שלהם במילה אחת, הם היו רוצים אפשרות לפרסם באינטרנט.

לכן, מפתיע מאוד שגם היום, כאשר המדיה הדיגיטלית חזקה יותר מאי פעם, יש עדיין אנשי עסקים ומנהלי שיווק שלא גילו את הפוטנציאל הטמון ברשת ושישנם עסקים שעדיין לא פתחו אתר אינטרנט או אפילו דף פייסבוק… אם במקרה גם אתה שייך לקבוצה הזו, הכנו, במיוחד עבורך, מדריך מקוצר ויעיל לצעדים הראשונים ברשת. בהצלחה.

3 צעדים לפרסום ושיווק העסק שלכם בעולם הדיגטלי

1.צעד ראשון

ייעוץ שיווקי

הצעד הראשון באינטרנט הוא פתיחה של עמוד עסקי בפייסבוק. עד מהרה תגלה שכל החברות והחברים מהעולם האמיתי או מהפרופיל שלך ברשת החברתית ישמחו להתחבר גם לעמוד העסקי, כך שבכל פעם שתפרסם מבצע חדש, חברייך, החברים שלהם והרבה מאוד לקוחות פוטנציאלים יקבלו את המידע ישירות ל"פייד" ויזכרו בקיומך. כמובן שדף הפייסבוק העסקי שלך חייב להיות מתוחזק בצורה טובה ולהכיל תמונות, סרטונים, מידע עסקי וכל מה שעשוי לגרום ללקוחות לבחור דווקא בך ולא במתחרים…

כמה זה עולה? אם תוכלו לעשות זאת לבד אין לכך שום עלות. איש מקצוע יגבה עבור זה סכם שנע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים בודדים.

 

ניתן בשלב זה גם לפתוח חשבון יוטיוב / אינסטגרם תולי במוצר שלכם ובקהל היעד שלכם. הפתיחה לא עולה כסף וכאמור התחזוק והעבודה הנכונה במדיות אלו דורשות ממכם למידה והתמקצעות.

כמובן שאפשר להעזר בנו בשלב זה. 

2 צעד שני

ייעוץ שיווקי

כעת, לאחר שהעליתם עמוד פייסבוק הגיע הזמן להקים אתר אינטרנט.

אתר אינטרנט אינו בא במקום עיצוב כרטיסי ביקור אך הוא בהחלט מהווה כרטיס הביקור שלכם בעולם הוירטואלי. הבשורה הטובה היא שאתר מקצועי ויפה שמתאים למרבית העסקים הקטנים עולה היום מעט מאוד.

לאחר שהפיתוח יסתיים והאתר יעלה לאוויר, חשוב מאוד לצקת לתוכו תוכן אמיתי שמעניין את הגולשים ומאיר אותך ואת העסק באור חיובי. אתר כזה שמי שיכנס אליו כגולש מזדמן, יצא ממנו כלקוח משלם ונאמן.

בניית אתר שכזה דורש אפיון מדוייק ויכול לעלות לכם החל מכמה אלפי שקלים בודדים לכמה עשרות אלפי שקלים, תלוי במורכבות שלו. 

3 צעד שלישי

ייעוץ שיווקי

כעת, לאחר שפתחנו את הנכסים האינטרנטים שלנו, הגיע השעה לדאוג לכך שכמה שיותר מבקרים יגיעו אליהם.

איך אפשר לעשות זאת? ישנן אין ספור דרכים להפיח רוח חיים באתר אינטרנט או בדף פייסבוק – ההיצע הגדול עשוי לבלבל גם אנשי מקצוע מנוסים ומה שמתאים לאתר מסוג אחד לא בטוח שיתאים גם לאתר מסוג אחר. אבל למרות זאת, ישנן מספר פעולות שחשוב מאוד לעשות.

גוגל – רשת החיפוש, יוטיוב, רשת המדיה:

קידום ממומן או אורגני במנועי חיפוש – קידום אתר האינטרנט במנועי החיפוש ישלח לאתר תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאלים. באמצעות מנוע החיפוש אנו יכולים להגיע ללקוח בדיוק ברגע שבו הוא מחפש את המוצר שיש לנו להציע (על האופציה הזו, אנשי השיווק הוותיקים אפילו לא חלמו…).

הפרסום במנועי החיפוש הוא לא מאוד יקר וברוב התחומים אפשר להגיע לאלפי לקוחות בתקציב נמוך יחסית.

פייסבוק / אינסטגרם:

תחזוקת עמוד הפייסבוק – צירוף כמה שיותר חברים לדף הפייסבוק והפיכת הדף לקהילה שוקקת של עדכונים, תגובות (כאלו שקשורות לעסק וגם סתם כאלו שיעלו חיוך על פניהם של לקוחות פוטנציאלים…)

ביצוע מוצלח של מספר פעולות פשוטות יבטיח לכם זרם גדול, יציב וזול של גולשים לאתר ואם תשכילו להפוך את חלקם ללקוחות הרי שהעסק שלכם יוכל להצליח, להתפתח ולאפשר לכם להגשים חלומות.

פרסום בתשלום בפייסבוק:

למעשה כבר תקופה ארוכה קשה לייצר חשיפה מספיק טובה רק מקידום אורגני, יש צורך לתת בוסט לפוסטים שלכם גם על ידי קידום ממומן. פה יש צורך להגדיר קהלים, לבנות קמפיינים ממירים ולהגדיר קודם כל אסטרטגיה שתתאים לכם וכמובן תקציב ריאלי.

נוכל לסייע לכם בכל השלבים, אם זה בייעוץ ואם זה בביצוע בפועל!  לייעוץ שיווקי צרו איתנו קשר .

82

ממליצים

142

מאמרים
  • דילוג לתוכן