לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

מיתוג מסעדות ועסקי מזון

הקמת מסעדה – חשיבות המיתוג

אחת הפעולות המשמעותיות שיש לבצע בשלב תכנון הקמת מסעדה חדשה, הוא מיתוג המסעדה.

במהלך הייעוץ העסקי למסעדות אנו משלבים תמיד מעצבים גרפיים מקצועיים בתהליך מתוך משום שלמיתוג נכון יש חשיבות גדולה מאד ביצירת היתרון התחרותי של העסק החדש.

מיתוג הרי מגדיר את אישיות העסקית של המסעדה או בית הקפה, מסייע בבידול מול המתחרים ויוצר שפה ויזואלית מוכרת התואמת את ערכי העסק מול הלקוחות.

מיתוג נכון אמור לכלול את כל האספקטים החזותיים של המסעדה, מהלוגו, השילוט, התפריט, הדוגי בגס, עיצוב פנים המסעדה ועד הלבוש של העובדים.

כפי שציינתי, מיתוג זה הרבה יותר רק מלעצב לוגו , המיתוג אמור לשקף את החוויה הכוללת של המסעדה ואת הקונספט המרכזי שלה בהתאם לסוג המסעדה וקהל היעד שלה כגון:

  • מסעדת גורמה

  • מסעדת פועלים עם אוכל מנחם

  • מזנון מהיר

  • בית קפה שכונתי

  • וכו'

כל קונספט יוצג באמצעות צבעים שונים, לוגו שונה ופונטים אחרים… ועיצוב פנים שונה…

יש להכיל את המיתוג גם על עיצוב הפנים של המסעדה ולוודא שהמקום משדר את האווירה שאנו רוצים לשדר ושהמיתוג אמור לשדר. זה אמור לבוא לידי ביטוי בריהוט, בתאורה, בתמונות של הקיר ועד למוסיקה שאנו רוצים להשמיע ללקוחות שלנו.

מסעדה שרוצה לשדר יוקרתיות אך גם נגישות והסתכלות בגובה העיניים צריכה להקפיד על מותג נקי, ברור אך צריכה להקפיד לא להיראות מנוכרת ורחוקה מידי ולכן צריכה להוסיף טוויסט אישי ונעים…

מיתוג המסעדה מתחיל אומנם בשלב הקמת המסעדה ונחשף עם פתיחת המסעדה, אולם יש לזכור שאין מדובר בתהליך חד פעמי, אלא תהליך דינמי שיכול להתעדכן עם הזמן.

לאחר שהמסעדה או בית הקפה יפתח, יש לבדוק שאכן המיתוג שיצרתם משקף את הצרכים של הלקוחות שבאים בפועל … הזמן ילמד אתכם מה נכון עבור הלקוחות שלכם, מה סוג האוכל שאתם אוהבים להכין והלקוחות שלכם הכי אוהבים לרכוש וכו'… קחו בחשבון שאם יהיה שינוי בפרמטרים שצוינו יש להביא זאת לידי ביטוי גם במיתוג של המקום ולעשות את השינוי המתאים.

פרוייקט אחרון שלנו, מסעדת פולקלה בשדרות יהודית בתל אביב..

משדרת תחושה של ניקיון, נעימות, גובה עיננים ומקצועיות.

אז אם אתם בשלב הקמת מסעדה חדשה או רוצים לשנות קונספט למסעדה קיימת אל תשכחו לקחת בחשבון את נושא חשיבות המיתוג הנכון וכמובן שאנו נשמח לסייע לכם בכל תהליך לווי העסקי של השינוי …

בהצלחה!

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles