לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

בדיקת כדאיות פיננסית

למה בכלל צריך לעשות בדיקת כדאיות לפני הקמת עסק חדש?

יש לכם רעיון להקמת עסק חדש? חושבים לפתוח מסעדה, חנות, חדר כושר, ספא, משרד אדריכלים או כל עסק חדש אחר? רוצים לדעת האם העסק יהיה כדאי ומשתלם לכם מבחניה כלכלית?

אנו ממליצים לכם כשלב מקדים עוד לפני כתיבת תוכנית עסקית לבדוק את הרעיון שלכם בצורה ממוקדת ואפקטיבית על מנת לוודא שבכלל אתם בכיוון …

בדיקה מקדימה שכזו נקראת בדיקת כדאיות פיננסית והמטרה המרכזית שלה היא לחסוך לכם הרבה כסף ולמזער נזקים לפני שרצים ופותחים עסק סתם כך …

בדיקה שכזו תאפשר לכם לקבל החלטה האם להתקדם לתוכנית עסקית מקיפה או אפילו לפתוח באופן מיידי את העסק. 

זה תלוי במורכבות העסק וברמת הסיכון שתיקחו. 

מה כוללת בדיקת כדאיות לעסק?

אז רגע לפני שנכתוב תוכנית עסקית מקיפה לעסק אותו אתם רוצים להקים ורגע לפני שאתם רצים לקחת הלוואה מהבנק או לרכוש ציוד או להשכיר חנות זה הזמן לעצור רגע לפנות אלינו ואנו נבצע לכם בדיקה שתכלול:

  • ניתוח SWOT למיזם – חוזקות, חולשות, הזדמנויות וסיכונים
  • סקר שוק ומתחרים ישרים ועקיפים
  • ההון הנדרש להקמת העסק
  • נקודת איזון פיננסי
  • סיכון כספי
  • החזר השקעה – ROI

הבדיקה הזאת חשובה מאד להצלחת המיזם / העסק שלכם ואנחנו ממליצים לא לוותר עליה, העלות שלה נמוכה מזו של תוכנית עסקית וגם היא מבוצעת בדרך כלל מהר הרבה יותר.

זו כאמור בדיקה תמציתית יותר מהתשומות הנדרשות לכתבית תוכנית עסקית מקיפה.

את הבדיקה יבצע אחד מהיועצים העסקיים המומחים שלנו.

הבדיקה כוללת:

מספר פגישות עם היזם, איסוף נתונים פיננסים רלוונטיים ובניית דוח אקסל מפורט המציג את הניתוחים הפיננסים הרלוונטיים וכן סיכום עם ההמלצות שלנו לגבי סיכוי/סיכון פתיחת העסק.

את ממצאי הפגישה אנו מציגים ליזם בפגישת סיכום מסודרת בו אנו מסבירים לו כיצד הגענו למסקנות ולהמלצות. זו פגישה סופר חשובה שכוללת גם דיון וסיעור מוחות.

אם הלקוח יחליט בתום התהליך לצאת לדרך ולהקים עסק חדש, אנו נשמח להמשיך ולסייע לו באמצעות ייעוץ עסקי שוטף להקמה וניהול עסק חדש.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר לבדיקת כדאיות פיננסית, צרו איתנו קשר

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles