לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

פתרונות תקשורת לעסקים קטנים

צו השעה לעסקים קטנים ובינוניים הוא התייעלות בהוצאות,כאשר אחת ההוצאות הנכבדות והחשובות בכל בית עסק מודרני היא ההוצאה על אמצעי התקשורת השונים. כיצד יכולים בתי עסק קטנים ובינוניים לייעל ולהוזיל את עלויות התקשורת שלהם ולעשות שימוש בפתרונות תקשורת מתקדמים לצורך כך? המאמר ידון במספר פתרונות תקשורת חסכוניים המיועדים בדיוק למטרה זו.

מעבר לממירי עידן פלוס

לא מעט עסקים כוללים חדרי המתנה או דרישה אחרת לערוצי תוכן טלוויזיוניים. במרבית השידורים הללו מקרינים את הערוצים המסחריים (ערוץ 2 וערוץ 10) או לחילופין את הערוץ הראשון.
פתרון תקשורת חסכוני להקרנת ערוצים אלו הוא המעבר לממירי 'עידן פלוס'. במסגרת המעבר, רוכשים ממירי 'עידן פלוס' ,ממיר לכל טלוויזיה, ועוברים לראות את הערוצים הציבוריים והמסחריים ללא עלות תקשורת חודשית כלל. זאת ועוד, מרבית הטלויזיות החדשות כבר כוללות את ממירי 'עידן פלוס' באופן מובנה ולא קיים צורך לרכוש עבורן ממירים נוספים.

מעבר למרכזיות טלפוניה מבוססות IP

מרכזיות חדישות המבוססות על טכנולוגיית VOIP מהוות הזדמנות עסקית מצוינת גם לעסקים קטנים ובינוניים לחסוך בהוצאות השוטפות של העסק.
אמנם התקנת המרכזיה עצמה דורשת השקעה כספית ראשונית שעלולה להיות יקרה אף יותר מרכישת מרכזיה סטנדרטית, אולם היתרונות הניכרים
בהשקעה הם החסכון לטווח ארוך וכמובן הטכנולוגיה, אשר מאפשרת השגת חיבור טוב יותר בין מערכת הטלפוניה ומערכת המחשבים בעסק.

מרכזיות IP פועלות על גבי תשתית האינטרנט הקיימת בעסק ואינן דורשות השקעה בהקמת תשתית ייחודית להן. בנוסף, ניוד עובדים, עבודה מהבית ומרחוק, והתחברות לעסק אפילו מחו"ל הופכת להיות עניין זול ואפילו חינמי.

מעבר לטלפוניית ענן

בעקבות המעבר למחשוב ענן, התקשורת והטלפוניה הולכים בעקבות המחשוב ומאפשרים לעסקים קטנים ובינוניים להתחבר למרכזייה המנוהלת על ידי צד שלישי. היתרונות הברורים בפתרון מעין זה הם העלות הראשונית שאינה קיימת כלל, ובניהול ממוקד מקצועי ומרוחק שאינו מצריך הקדשת משאבי אנוש וזמן מצד העסק לטיפול במרכזייה. יתרון משמעותי נוסף למרכזיה המנוהלת מרחוק הוא התקנת גרסאות מתקדמות מהירה, מקצועית, ועל חשבון החברה אשר מפעילה את המרכזיה המרוחקת.

ניהול המרכזיה גם בשיטה זו וגם במרכזיית IP אשר בבעלות העסק עצמו הפכה לעניין פשוט אשר ניתן לבצעו מרחוק. גישה מהירה לנתוני זמן אמת מאפשרת מעקב ובקרה טובים על תחום התקשורת בעסק וקבלת דיווחים מהירים ואמינים.

שימוש בסמארטפונים ותוכניות מסרים

אפליקציות חינמיות או זולות על גבי הסמארטפונים מאפשרות שיתוף ותקשורת זולים ובחינם גם אל מול יעדים בחו"ל. אפליקציות כגון סקייפ או Viber מאפשרות ניהול שיחות מדוברות וכתובות באמצעות הסמארטפונים ורשתות ה- WiFi או חבילות הגלישה, אשר כיום מגיעות בעלויות נמוכות ובחבילות ללא הגבלה במחיר קבוע.

לסיכום, השוק רווי כיום בהזדמנויות לחסכון בתחום התקשורת – גם למשתמש הפרטי ובוודאי לבתי העסק. קחו לעצמכם מספר שעות על- מנת לערוך מחקר, לקרוא חומר בתחום ולהתאים את הפתרונות החסכוניים והיעילם ביותר לבית העסק שלכם.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles