לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

פתרונות מחשוב לעסקים

כאשר מדברים על התנהלות של עסק או חברה, עוסקים לרוב בתחומים כמו שיווק, שירות לקוחות, התנהלות כלכלית וכאלו המשפיעים ביותר על סיכויי ההצלחה לאורך זמן. אבל ישנו פרמטר אחר חשוב לא פחות, אשר בעלי עסקים רבים אינו ערים לחשיבותו – ההתנהלות הטכנולוגית-מחשבית. מה בדיוק כוללת התנהלות נכונה בתחום זה? מה השפעתה על ביצועיי החברה? והאם ניתן לשנות הרגלים ישנים? כל התשובות מיד.

כאשר מדברים על פתרונות מחשוב לעסקים, מתכוונים לקשת רחבה של פעולות, שיטות עבודה ואמצעי ייעול והתנהלות בתחום המחשבים, הטכנולוגיה, מאגרי המידע ואבטחת המידע. במציאות החיים של ימינו, כל עסק, קטן ככל שיהיה, חייב קשר טכנולוגי עם ה"עולם החיצון". כך הוא מפרסם את עצמו, כך הוא אוגר את המידע הסודי והחשוב שברשותו, כך הוא מנהל את תזרים המזומנים שלו וכך הוא מתפקד לאורך כל ימות השנה. אלא שמנהלים ובעלי חברות ועסקים לא תמיד מתמחים בתחומים אלו. כאן בדיוק נכנסות לתמונה אותן חברות אשר בתהליך לא ארוך במיוחד יכולות ליצור מהפכה של ממש ברמת ההתנהלות הטכנולוגית של החברה. והתוצאה? לא פחות ממדהימה. שירות טוב יותר, אבטחת מידע משופרת ופוטנציאל לתוצאות כספיות משודרגות בזמן קצר.

פתרונות מחשוב לעסקים – תהליך העבודה והבחירה

תהליך העבודה מול חברה המעניקה שירותי פתרונות מחשוב לעסקים מתחילה, לפני הכל, בהבנה שמשהו בהתנהלות הטכנולוגית בחברה לא עובד במאת האחוזים. אחרי בחירת חברה מבין החברות הפועלות בישראל (ערכו בדיקה מושקעת וסבלנית. אל תבחרו בקלות דעת!) תיערך פגישת היכרות ראשונה, בה יתרשמו נציגי החברה ממערכות המחשוב בחברה ומאופן ההתנהלות. בשלב השני תיבנה תכנית עבודה בשלבים, אשר אישורה יגרום לתחילת ביצוע. משך ה"שיפוץ" תלוי במורכבות העניין, אך לרוב נע בין חודש לשלושה חודשים בהם השינויים מוטמעים כהלכה. כמובן שניתן לקבל שירותים בתחום גם לקראת הקמת עסק או חברה חדשים, כשבמקרה הזה, במקום תיקון הליקויים ובנוסף לניהול השוטף, יתקיים שלב הקמת המערכות ובדיקת תפקודן.

בחיפוש אחר חברה העוסקת בתחום חשוב לשים לב לפרמטרים כמו ניסיון בתחום ובסדר גודל העסקי של העסק שלכם. אל תבחרו בחברה לפני שהתרשמתם שהמוטו שלה הוא לשלב בין מחשבים לאנשים, בלי שהאחד יבוא על חשבון השני. התרשמו שמדובר בחברה יצירתית ויוצרת, שמבינה את הקשיים והמכשולים של בעלי עסק בהתמודדות עם עולם המחשבים העסקי הדינמי והמשתנה. אה כן, וגם סקר מחירים קצר חשוב לפני קבלת ההחלטה… פתרונות טכנולוגיה ומחשוב לעסקים – מתקדמים להצלחה.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles