לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

איך להגדיל מכירות בעסק

הגדלת המכירות

יש לכם מוצר חדש או עסק חדש ויצאתם לדרך, עכשיו אתם ממוקדי מכירות כיוון שצריך להזרים כסף לעסק החדש לאחר ההשקעות הגדולות שעשיתם בפיתוח והקמת העסק. 

על מנת להגדיל את המכירות עליכם להכיר את הלקוחות שלכם לעומק, לקדם בצורה אינטנסיבית את המוצרים שלכם ולוודא שהקהל יודע על כך.

להלן מספר טקטיקות עסקיות שיסייעו לכם לפתח ולהגדיל את המכירות שלכם. אז בואו נתחיל!

להלן מספר טקטיקות עסקיות להגדיל את המכירות:

צרו אתר 

יצירת אתר ידידותי למשתמש לעסק שלכם  הוא הצעד הראשון להגדיל את המכירות. מרבית הלקוחות שלכם יקבלו את החלטות הרכישה שלהם בהתאם לעיצוב האתר, למסרים שבו וכו'. 

אם יש לכם מוצר שיכול להימכר און ליין יש חשיבות עליונה לאתר קל ונעים לתפעול בעיקר בנושא התשלום. 

אם אתם מוכרים שירותים האתר מהווה שער תדמיתי לעסק שלכם,  אין ספק שאתר טוב במיוחד כזה המותאם לטלפונים ניידים יכול לסייע להגדיל פניות ומשם הדרך להמרה ללקוחות גבוה יותר. 

השתמשו בפרסום במדיה חברתית

מדיה חברתית היא חלק עצום מכל עסק בימינו. הלקוחות שלכם רוב הזמן (כמוכם אפשר לומר) נמצאים ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטרגם, לינקדאין, טוויטר ועוד), ולכן נוכחות טובה ואיכותית ברשתות החברתיות יסיעו בוודאות להגדלת המכירות.

ישנן דרכים רבות לפרסם מוצרים, מומלץ מאד לעשות זאת לאחר שבניתם תוכנית שיווק לעסק הכוללת תקציב, מטרות ויעדים ברורים. 

יש להתאים כל מוצר למדיה הרלוונטית ביותר עבורו ולהשתמש בכלים מתאימים לכך. למשל אם אתה רוצה שהפרסומת שלך תגיע לאנשים רבים יותר, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעבוד עם משפיענים איתם יש לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח תוך ממתן הצעת דוגמיות חינם או השתתפות ללא עלות באירועים או פעילות של העסק. 

בקשו משוב מהלקוחות שלכם 

חשוב מאוד לקבל משוב מלקוחות שקנו את המוצר שלכם. אתם יכולים לשלוח דוא"ל עם קישור לסקר (אפשר לעשות שימוש במערכת הסקרים של גוגל דרייב, יופי של כלי!) שבו תוכלו לשאול את הלקוח שלכם אם אהב את המוצר או לא, לבקש ממנו שיספר לכם מה הוא היה מוסיף או משפר במוצר. בדרך זו הלקוח ירגיש מעורב יותר וירגיש שאתם מעריכים אותו יותר, ועל הדרך גם תלמדו איך לשפר את המוצר שלכם ללקוחות הבאים שלכם. 

הפעלו מבצעים

כולם אוהבים הנחות! חשוב מאד להציע בתחילת הדרך הטבה כזו או אחרת בקניה של המוצר שלכם. הוכח כי טכניקה זו מושכת לקוחות חדשים, ולקוחות ותיקים ירכשו גם כדי למלא מחדש את המלאי שלהם! מבצע יכול להיות: משלוח חינם, הנחה אם קניה של 2 מוצרים ומעלה ועוד ..

זה לא משנה אם הלקוח לא ממש  זקוק למוצר שלכם. אם תציעו לו הצעה שהוא לא יכול  לעמוד בפניה, המכירות יעלו מאוד!

הציעו  ניסויי בחינם

בדרך כלל אנשים קונים משהו שניסו בעבר. בין אם זה בחנות או ברשת, ולכן מומלץ שגם אתם תציעו דוגמיות חינם. 

מחקרים הראו כי יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יבצעו רכוש  אם הם יודעים שהמוצר טוב, אם ניסו אותו לפני כן, או אם מישהו המליץ עליו.

אפשר לתת דוגמאות חינם גם לשירותים וגם למוצרים באמצעות קמפיינים פיזים ובאמצעות קמפיינים וירטואלים ברשת. מתן דוגמא בחינם תמורת פרסום במדיה חברתית על ידי הלקוחות הוא מהלך חכם שיכול לייצר סביב המוצר שלכם בז חיובי.  טכניקה זו יעילה מאוד ותסייע לכם להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם ועל ידי כך להגדיל את המכירות לעסק. 

עשו מחקר שוק

חשוב לעסק שלך לדעת מה יש בשוק. מצאו מוצרים הדומים לשלכם  והשווה ביניהם. השווה את האיכות, והכי חשוב, את המחיר.

אם למוצר שלכם יש מחיר נמוך יותר מאחרים, הלקוח עלול להרגיש מבולבל בגלל הסיבה שהוא כל כך זול. עם זאת, אם למוצר שלך מחיר גבוה בהרבה משל אחרים, לא תמכרו כמות גדולה. 

הסיבה לכך היא שאנשים לא רוצים להוציא כל כך הרבה כסף על משהו שהם יכולים למצוא זול יותר במקום אחר.

לכן, על ידי ביצוע מחקרי שוק, תוכלו לוודא כי מחיר המוצר שלכם מתאים לאיכותו. בשילוב עם מבצעים והנחות, סביר להניח שאנשים יקנו מכם! מצאו את האיזון בין איכות למחיר ותראו גידול במכירות.

שירות לקוחות

על ידי התייחסות ללקוחות שלכם בכבוד מרבי, ועל ידי פתרון כל הבעיות שלהם, הם עשויים להמליץ על המותג שלכם לכולם בגלל החוויה המדהימה שלהם איתכם!

תמונות מוצר איכותיות

אנשים קונים בעיניים. הצגת תמונות נהדרות של המוצר שלכם היא המפתח שמאפשר ללכוד את הלקוחות.

מומלץ להעזר בצלם מקצועי שיצלם תמונות באיכות גבוהה של המוצרים שלכם או שלכם (אם אתם נותי שרות). כאשר לקוחות רואים תמונות נהדרות, הם ירגישו נרגשים לקבל את המוצר.

איך להגדיל את המכירות בעסק ?

ניסינו במאמר הזה לענות השאלה המרכזית שכל עסק חדש שואל את עצמו: איך להגדיל את המכירות לעסק. מקווים שהוא סייע לכם. 

פתיחת עסק חדש אינו דבר קל ויצירת בסיס מכירות איתן לעסק הינו דבר קשה אף יותר ולכן חשוב מאד שתתמקדו בביצוע תהליך מכירה נכון ואפקטיבי. 

אם יש לכם שאלות נוספות אל תהססו ופנו אלינו. נשמח ללוות אתכם וללמד אתכם איך להגדיל הכנסות גם בעסק שלם.
שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles