לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

רעיונות להקמת עסק קטן בשנת 2022

במהלך השנתיים האחרונות, ראינו מספר שיא של אנשים עוזבים את כוח העבודה הארגוני לטובת עבודה כפרילנסרים, או לצורך פתיחת עסק קטן.

ובואו נהיה כנים, כמעט כל שכיר חושב מידי פעם על לצאת לעצמאות ולהקים עסק משלו …

לאלו ממכם שחושבים קצת יותר ברצינות על הקמת עסק חדש קיבצנו לכם מספר רעיונות שיסיעו לכם בכך.

להלן המלצתנו להעסקים שכדאי לפתוח בשנת 2022

בידיעה שלאנשים יש מניעים שונים להקים משלהם עסק, חיפשנו את הרעיונות הטובים ביותר לעסקים קטנים בארבעה תחומים שונים: יציבות, רווחיות, קלות התחלה ויצירתיות.

עבודה מרחוק בטח בתקופת מגפת הקורונה הפכה דבר שבשיגרה,  למה לצאת מהבית כדי להרוויח כסף כשלא צריך? אין יותר נסיעה לעבודה, אין יותר ארוחות צהריים יקרות ועמיתים שלא בא לכם לפגוש בעבודה. 

1. עסק לטיפול בילדים

לאחר שמשפחות שלמות היו תקועות בבית יחד במשך חודשים ארוכים, למטפלות יש ביקוש רב להורים שעברו לעבודה מרחוק. החלק הכי טוב? אם אתה הורה בבית, אתה יכול להציע מעונות יום מחוץ לביתך ולטפל בילדים שלך בו זמנית.

במהלך ואחרי המגיפה, מכוני כושר ראו ירידה עצומה במספר החברים. אנשים הבינו שהם לא צריכים להיכנס לחדר כושר כדי להתאמן. ועלייתם של מאמני כושר בוידאו יצרה עניין במגוון חוויות פעילות גופנית. שזו דרך לומר שאימוני כושר מקוונים, ביוטיוב, באינסטגרם, דרך אפליקציית MindBody ועוד, הם מודל עסקי משגשג.

2. מפתח אתרים

ללמוד להיות מפתח אתרים דורש הכשרה ועלויות לימוד מראש. עם זאת, יש הרבה קורסים טובים היום בשוק שייסעו לך להפוך למתכנת במהירות יחסית. והדבר הטוב ביותר בפיתוח אתרים הוא שאתה יכול לבחור שפע של התמחויות, מהתמקדות באתרי שיווק למסחר אלקטרוני ועד לבלוגים… בעצם כל דבר שאתה יכול לגלוש באינטרנט.

אם אתה לא מחפש להיות ממש מפתח אתרים, שקול להקים עסק קטן כדי לנהל אותם. פיתוח אתרים עצמאי זוכה לביקוש רב!

3. עוזר בכיר

מכיוון שהכלכלה חווה צמיחה מאסיבית באמצעות טכנולוגיה, יש הרבה מנהלים מתפתחים ב-c-suite שאיכשהו מעולם לא למדו לקבוע פגישות, להזמין טיסות, לנהל לוז ועד ניהול ספקים וחשבונות. להיות עוזר/ת בכיר יכול להתבצע מהנוחות של הבית שלך בחברה מרוחקת, ואם המנהל שלך מחפש עזרה במשרה חלקית, אתה יכול לקחת יותר מאחד. והנה, עסק קטן מתפתח מהבית!

4. עבודה ללא מטרות רווח

פתיחת עסק קטן היא הרבה יותר קלה כאשר אתה יודע שאתה תורם נטו לקהילה שלך. הקמת מלכ"ר אינה קלה, אבל אפשר לעשות זאת מרחוק, במיוחד אם אתה מחפש לנהל את העסק הזה בעצמך. בחר מטרה שאתה חש בלהט לגביה וצלול פנימה.

5. מתרגם

ככל שהעולם הופך גלובלי יותר, הצורך בשירותי תרגום ממשיך לעלות. חלק מזה כרוך בתרגום מיילים, מסמכים ותוכן, אבל אחרים מוכווני שירות יותר, כמו ליווי קבוצות או מנהיגים עסקיים בנסיעות בינלאומיות. חשוב לציין שלא רק תזדקק לכישורי תרגום שיחות אלא גם להבנה דקדוקית ומבנית של שפה.

6. מורה

אם סיימת אוניברסיטה או מכללה, סביר להניח שיש לך מה ללמד ילדים. אם יש לך זיקה להוראה, נסה תחילה שיעורים פרטיים בודדים. לא רק שאתה יכול להדריך מספר תלמידים, אתה יכול להתעסק בנושאים שונים, כמו חשבון, אנגלית וכו'. תוכל לספק שיעורים מרחוק, למכור תרגילים וקורסים מוכנים. 

8. ייעוץ IT 

אם אתה עוסק ככשיר בתחום ה IT תוכל לספק ייעוץ לעסקים קטנים וגדולים, החל מייעוץ לפיתוח מערכות ERP, CRM. 

9. פרסום דיגיטלי

בשלב זה, לומר ששיווק דיגיטלי הוא תעשייה שצומחת ללא הרף, זה לומר שהשמים כחולים. זו עובדה ועסקים שרוצים לשרוד חייבים להשקיע בשיווק דיגיטלי, אבל לבעלי עסקים קטנים שחובשים כובעים רבים אין זמן ללמוד או להתעדכן בפלטפורמות המשתנות ללא הרף. אם עסקת בשיווק דיגיטלי כשכיר, יש לך את הידע והניסיון, שווה שקול לפתוח סוכונות שיווק דיגטלי בעצמך. 

10. שיפוצניק

אם יש לך יד טובה, יכולת טכנית גבוה ואתה אוהב להתקין כל דבר בבית ולבנות בבית לעצמך,  עסק של שיפוצניק יכול להיות בשבילך.

התשלום עבור שיפוצניקים משתנה בהתאם לסוג ואורך העבודה ולרוב מדובר בשכר מתגמל מאד. 

איך מוצאים את העסק הטוב ביותר להתחיל?

העסקים המצליחים ביותר פותרים בעיה עבור קבוצה מסוימת של אנשים. כשאתה מחפש להקים עסק קטן, לא תאגיד גדול עם מימון משקיעים, חפש נישה שאתה, ורק אתה, האדם הטוב ביותר להיכנס אליה.

זה בסדר אם אתה עדיין לא יודע מה התשוקה שלך! אל תפעיל לחץ על עצמך להבין הכל באופן מיידי. הרעיונות האלה נועדו להיות רעיונות. חזור עליהם, הפוך אותם לשלך

לקבלת ייעוץ עסקי להקמת עסק חדש, צרו איתנו קשר, נשמח לסייע לכם. 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles