לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

חמישה טיפים לפרסום אופטימאלי בפייסבוק

לא יהיה זה מוגזם לומר שעולם הפרסום של השנים האחרונות עבר מהפכה של ממש, כאשר גולת הכותרת של המהפכה הזו טמונה בעצם המעבר מפלטפורמות הפרסום המסורתיות (רדיו, טלוויזיה ואמצעי התקשורת הכתובים) לפלטפורמות המקוונות שעליהן מבוססת המדיה החדשה – בראש ובראשונה הפרסום ברשתות החברתיות – והפרסום בפייסבוק בפרט. פרסום בפייסבוק הוא כבר מזמן לא קוריוז – כי אם שיטת פרסום מוכחת שמבוססת על יתרון יחסי חד וברור בהשוואה לשיטות הפרסום המתחרות – היכולת לפלח את קהל היעד בדיוק גדול בהרבה מבעבר. רוצים למקסם את תוצאות קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק? הנה חמישים טיפים שיאפשרו לכם לעשות בדיוק את זה.

קודם כל ולפני הכל – לכו על קמפיין ממומן – הניסיון של השנים האחרונות בתחום הפרסום בפייסבוק מלמד אותנו כי קמפיינים פרסומיים אורגניים, כלומר, כאלה שאינם ממומנים, עובדים הרבה פחות טוב מאלו הממומנים, ומכאן שהדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להקצות סכום כסף מסוים לטובת הקמפיין הממומן שכן בלעדיו הסיכוי שלכם להגיע לתוצאות המיוחלות הוא קלוש. כדאי לזכור שמדובר באמירה המגובה גם בשיעורי החשיפה האורגניים הנמוכים של פייסבוק – כ-10% לעמוד עם פחות מ-10,000 לייקים וכ-5% בלבד לעמוד של יותר מ-10,000 לייקים.

מצו עד תום את כלי פילוח הקהלים – בבואכם לפלח את קהל היעד שלכם שימו דגש על המאפיינים הדמוגרפיים (מגדר, גיל, הכנסה), על המאפיינים הגיאוגרפיים (ארץ מוצא, עיר מגורים) ולא פחות חשוב מכך – גם על המאפיינים הפסיכוגרפיים ובהם המאפיינים ההתנהגותיים של קהל היעד – ובכלל זה התחביבים שלו, הערכים עמם גדל וכן הלאה. אם תבחרו להדגיש רק את המאפיינים הגיאוגרפיים והדמוגרפיים לא תגיעו לתוצאות.

השקיעו בבחירת תמונה –  התמונה שתככב בקמפיין הממומן עשויה לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון משום שהתמונה היא למעשה הגירוי הראשון והמשמעותי ביותר אליו אנחנו נחשפים כשהמודעה באוויר. לכן, כדאי לבחור בתמונה בצבעים בהירים המושכים את העין אך גם כאלה שאינם כחול או לבן (כדי שהתמונה לא תשתלב טוב מדי בצבעי הרקע של הפייסבוק). נסו לבחור בתמונה שבה יופיעו אנשים מחייכים, שמחים ונהנים – כאלה שיעוררו את אפקט ההזדהות הרצוי בקרב קהל היעד – ויובילו ללחיצה המיוחלת על המודעה.

כתבו תוכן המניע לפעולה – לצד האפקט הויזואלי שנועד לתרום למשיכת תשומת הלב של קהל היעד – חשוב מאוד להקפיד על יצירת קמפיינים ממומנים הנסמכים על תוכן אטרקטיבי המניע לפעולה אשר מניע את קהל היעד לביצוע הפעולה המיוחלת – בין אם מדובר במעבר לדף הנחיתה הייעודי, רכישת המוצר, סימון לייק וכיוצא באלה.

המפתח לכתיבת תוכן מניע לפעולה נעוץ בין היתר באזכור מפורש ככל הניתן של התועלות הטמונות במעבר לשלב הבא. כך, למשל, המשפט "תעשו לנו לייק וקבלו הנחה אוטומטית בסך 10% על רכישת המוצר" ממחיש בצורה הטובה ביותר את התמורה שיקבל הלקוח בעבור התמיכה. בנוסף, ככל שמדובר בתוכן שיווקי אפקטיבי הרי שכדאי מאוד להדגיש את ממד הזמן ולנקוב בפרק זמן קונקרטי לביצוע הפעולה. לשם המחשה, משפט כמו "התקשרו אלינו עוד היום, הזמינו את המוצר וכנסו להגרלה שתסתיים מחר" הוא משפט שמבהיר ללקוח כי אין לו זמן להמתין וכי עליו לפעול כאן ועכשיו.

לבסוף, אחרי שדאגתם לתוכן מניע לפעולה ולתמונה אטרקטיבית המושכת את העין, הקפידו לנתב את קהל היעד לעמוד הנחיתה הייעודי שהכנתם מבעוד מועד כאשר מה שכדאי לזכור הוא שעדיף שעמוד הנחיתה עצמו ימוקם בתוך פייסבוק ולא באתר חיצוני. לבניית עמוד הנחיתה בתוך פייסבוק ולא באתר חיצוני יש שני יתרונות מרכזיים: ראשית, הקמפיין עצמו יעלה לכם במרבית המקרים פחות כסף – ולצד זה תוכלו להרוויח גם לייקים לעמוד שלכם – וגם המרה שתוביל למכירה או להשארת ליד.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles