לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

פרסום נכון בפייסבוק

סיכום דיון בנושא פרסום בפייסבוק שנערך בתוכנית היועצים של לשכת היועציים העסקים בישראל.

מנסים למכור ….

בפייסבוק מומלץ לא לנסות למכור לפחות לא מוצרים עם מעורבות רכישה גדולה.

מומלץ לייצר תוכן איכותי, לשתף בידע ולתת לאנשים להכיר את העסק שלכם ואת התועלות שלו .

ניתן לעשות זאת באמצעות שיתוף מאמרים, טיפים, מדריכים וכן במידע שוטף על העסק ועל פעולותיו.

לאחר שהקהל מכיר אתכם ויודע כבר מה הערך שלכם, זה הזמן להוביל אותו לאתר שלכם / דף נחיתה ושם לאפשר לו ליצור איתכם קשר או לרכוש מוצר / שרות .

זה חייב לקרות רק לאחר שהוא הכיר אתכם .

KNOW Like TRUST זה המושג החשוב ביותר בשיווק בפייסבוק.

לא מכוונים לקהל יעד שלהם

מאד חשוב להגדיר בפייסבוק את קהל המטרה שלכם ולנסות לדבר איתו, לפנות אליו לעניין אותו . חשוב לא לירות לכל הכיוונים. לאתר קבוצות רלוונטיות ואיכותיות שקהל היעד שלהם נמצא שם ולייצר שם נוכחות. למשל קהילית WIX כפלטפורמה שיווקית לבוני אתרים …

לא מספיק עקביים

יש לעבוד בצורה עקבית בפייסבוק לא לעלות פוסט באופן רנדומלי פה ושם יש להגדיר תוכנית פעולה סודרה של תוכן, לוחות זמנים ולסגור ביומן זמן לטובת פעילות שיווקית במדיה.

מבזבזים זמן ..

חשוב מאד לא להתפזר בפייסבוק, קל לברוח לסטטוסים שמעניינים אתכם ולבזבז זמן על סרטונים ולייקים של אחרים …. יש להתמקד במשימות שהגדרתם מראש, לסיים ולצאת מהמדיה … אפשר ורצוי להקדיש זמן נפרד שבו את אתם בעיקר מפרגנים לחברים שלכם ולעסקים שאיתם אתם בקשר …להקפיד על עקרון ההדדיות

לא משקיעים כסף בפרסום בתשלום

קשה מאד לייצר תוצאות בפייסבוק ללא תשלום. כ 7% – 10% מהלייקים שלכם יראו / רואים את הפרסומים שלכם ועל מנת להגיע לכל העוקבים שלכם וגם לקהלים חדשים, אין ברירה יש לשלם לפייסבוק. כלי הפרסום פשוט וניתן ללמוד את עקרונותיו יחסית מהר ולנהל את הקמפיין לבד.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles