לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

להיות מובילי שוק

להוביל את השוק אינו דבר קל ולא כל העסקים יכולים לעשות זאת. הובלת שוק מובילה להצלחה גדולה אבל היא גם יכולה לייצר המון לחץ

לשווק את העסק שלכם  ממקום של שפע הכוונה היא לנסות להיות חדשניים ומובילים בתחומכם. לנסות להוביל את השוק שלכם, ללא קשר לגודלו, במקום להמשיך לרדוף אחריו.

צריך אומץ, סבלנות והרבה קור רוח לנסות להוביל את השוק,

האם יש לכם את התוכנות האלו ? האם יש לכם את הכלים והידע הנדרש לכך ?

בוא ונבדוק

א. האם יש לכם תשוקה לשווק?

האם אתם אוהבים באמת לשווק? האם אתם אוהבים לחקור את השוק, לנתח נתונים ולזהות מגמות וחדשנות? האם אתם רואים בשיווק ערך עליון להצלחת העסק שלכם או שאתם רואה בשיווק עול ?

אם התשובות לשאלות אלו חיוביות אז אתם בנויים להוביל את השוק , אתם בנויים לשווק בדרך אחרת ולגרום למתחרים שלכם לעקוב אחריכם ולחכות אתכם.

ב.האם אתה באמת יודעים מי הם הלקוחות שלכם?

אני לא מדבר על האנשים שמתעניינים בעסק שלכם או בשרות שלכם, אלא באנשים שלמעשה יקנו את המוצר שלכם או ישלמו על השרות שלכם. כן אני מדבר על הלקוח האידאלי שלכם, זה שלא רק רוצה אלא גם מוכן לשלם.

האם באמת אכפת לכם מהם? האם אתם יודעים מה מרגש אותם? מה הם אוהבים ומה חשוב להם? האם אתם דואגים להראות להם את זה?

להוביל את השוק זה אומר להכיר את הלקוח האידיאלי שלכם, לאוהב אותו, לספק לו את כל צרכיו, לרגש אותו ולגרום לו גם לאהוב אתכם!

ג.האם התשתית השיווקית שלך מספיק טובה?

האם הפלטפורמה השיווקית שלכם מספיק טובה? מהם הכלים שבהם משתמשים? האם התשתית שלכם מספיק חדשנית ומאפשרת לכם להגיע לקהל היעד האידיאלי שלכם?

על מנת להוביל את השוק חשוב מאד לוודא שיש לכם תשתית שיווקית מעולה! אתם חייבים לפעול במספר ערוצים במקביל ולא להתבסס רק על פלטפורמה אחת (פייסבוק למשל …) את צריכים לשלב בין פרסום דיגיטלי ופרסום שטח ולייצר תהליכים אוטומטיים שיאפשרו לכם להגיע בצורה מהירה וממוקדת לקהל שלכם.

מומלץ לבדוק את התשתית השיווקית הקיימת ולסמן את נקודות התורפה ואז לאפיין אותה מחדש ולבנות אותה מחדש.

ד. האם יש לכם קול אחר? שונה מהמתחרים שלך?

האם לעסק שלכם יש קול משלו? אם נקרה את התכנים שלכם באתר, בבלוג או בניוזלטר, האם אקבל הרגשה שנקודת המבט שלכם שונה מהמתחרים שלכם?

אם תרצו להוביל את השוק שלכם אתם חייבים לייצר לעסק שלכם קול ייחודי, קול מבדל שכשישמעו אותו ידעו שהוא שלכם.

אנחנו מדברים על בידול ברור ושונה מהמתחרים שלכם. זה יכול להיות שילוב של כמה משתני בידול כגון: שרות, מוצר, מחיר, שפה ויזואלית ברורה וכו'.

ללא בידול ייחודי וללא קול אחר קשה להוביל את השוק …

ה. האם המוצר שלכם באמת הכי טוב ?

האם המוצר או השירות שלכם מספיק טוב? הם החוויה שאתם מעניקים ללקוחות שלכם מספיק טובה? שיווק זה לא יספיק אם המוצר שלכם לא מספיק טוב ולא מייצר חוויה כזאת שתגרום ללקוחות שלכם להמשיך לצורך אותו עוד ועוד וגם כמובן ימליצו עליכם הלאה.

אז בדקו שוב האם המוצר שלכם מספיק טוב, עשו סקרים, תשאלו לקוחות ונסו לשפר כמה שאפשר אותו על מנת להפוך אותו להכי טוב שאפשר. ללא מוצר טוב לא תוכלו להוביל את השוק שלכם !!!

אם גם אתם רוצים להוביל את השוק שלכם, נשמח לסייע לכם לעשות זאת פנו אלינו עוד לייעוץ עסקי ממוקד להשגת מטרה זו.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles