לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

חשיבותה של הכתיבה השיווקית

כתיבה שיווקית המשמשת למגוון רחב של צרכי שיווק, קידום ופרסום בעידן המודרני בו אנו חיים, היא למעשה כתיבה המיודעת לצרכי הנעה לפעולה של הקורא. כתיבה זו מיושמת בכל אמצעי הפרסום המודרני, לרבות, עיתונות אלקטרונית ומודפסת, אפיקי מדיה מסורתיים כגון: רדיו, שלטי חוצות, תשדירי חסות או פרסומות טלוויזיוניות ואפילו תסריטי שיחה ומכירה במוקדי מכירות ומכירות פרונטאליות המתקיימות בין לקוח פוטנציאלי לבין איש מכירות.

בעידן המודרני, הכתיבה השיווקית מהווה אמצעי יעיל לקידום אתרים ברשת האינטרנט, וזאת באמצעות הזנת תכנים שיווקים בדפי האינטרנט של אתר החברה, העסק או הארגון. תכנים אלו מופנים לגולשים הפוטנציאליים של האתר, והם מרכזים בתוכם את כל היתרונות המאפיינים את בית העסק. הכתיבה השיווקית מיושמת על ידי כותבי תוכן מנוסים ומוכשרים המגיעים בחלקם מתחום התקשורת הכתובה (מערכות עיתונים), מתחום הפרסום (משרדי פרסום ומיתוג) ומתחום השיווק (אנשי שיווק, סוכני מכירות וכו).

הנעה לפעולה היא ההנאה של כל כותב תוכן שיווקי

המטרה העליונה (ויש כאלו שיאמרו היחידה) של הכתיבה השיווקית היא לגרום לקורא התוכן לנוע לפעולה, כלומר, לייצר פעולה המקרבת אותו לרכישת השירות או המוצר המשווק באמצעות התוכן אליו הוא נחשף. מטרה זו מושגת באמצעות טכניקות שיווק שונות המייחדות את בית העסק בעיני הקורא ואף ממתגות אותו כבית עסק מוביל בתחומו. העניין הנוצר בקרב קהלי היעד הנחשפים לתוכן השיווקי, אמור לגרות אותם לנוע לפעולה ולבצע כל פעולה נדרשת למטרות יצירת קשר והמשך התנהלות אל מול בית העסק. הטכניקות להנעה לפעולה הן מגוונות והן מותאמות לקהל המטרה העיקרי והמרכזי אליו פונה התוכן.

אנשי תוכן שיווקי מיומנים ומנוסים, מודעים היטב לכל התובנות הצרכניות של קהלי המטרה העתידים להיחשף לתוכן, וכפועל יוצא מכך, הם מוציאים תחת כתב ידם (או הקלדתם) את המסרים המדויקים, הנכונים והמשכנעים ביותר בנוגע לשאלה: למה לי לנוע לפעולה וליצור איתכם קשר. הכתיבה השיווקית היא אומנם רק חלק קטן מפעולות שיווק הנחוצות כיום לכל בית עסק, חברה או ארגון העוסק במכירת מוצרים ושירותים לקהל הרחב, אך חשיבותה של הכתיבה השיווקית גדולה והיא מהווה נדבך מרכזי בפעילות השיווקית וזאת מכיוון שהיא מצליחה (במידה והיא נכתבת ונערכת כראוי) להניע אנשים לפעולה באמצעות המילה הכתובה.

אם גם אתם רוצים לדעת יותר על הטכניקות ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי, משכנע ומניע לפעולה, טכניקות שיובילו לייעול ופיתוח העסק שלכם חשוב שתפנו אל מומחים בתחום זה וזאת על מנת לזכות בתוצאות הטובות ביותר.

בהצלחה.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles