לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ אסטרטגי לעסקים קטנים בזמן משבר

כל בעל עסק קטן זקוק לתכנית אסטרטגית שתגדיר את החזון שלו האישי והעסקי, שתגדיר את היעדים העסקיים שלו ובעיקר את הדרך והשלבים לממש אותם. 

בין אם אתם יזמים שרק הקימו עסק חדש או שכבר יש לכם עסק קטן פעיל הרוצים לצמוח, תוכנית אסטרטגית יכולה להביא אתכם לשלב העסקי הבא. 

בתקופת משבר כמו היום, הצורך בחשיבה אסטרטגית ובניית תוכנית חישוב מסלול מחדש היא קריטית מתמיד. 

האם בניית אסטרטגיה עסקית צריכה להיות מסובכת? ממש לא. 

אסטרטגייה עסקית הינה תהליך שניתן לבצע אותו במספר פגישות ממוקדת עם אחד היועצים שלנו. 

תחילת התהליך תמיד תהיה בהבהרת החזון האישי והעסקי שלכם, שימוש במודל SMART אפקטיבי ביותר בשלב זה. 

החזון יכלול תמיד גם יעדים ברורים וישמים, לוחות זמנים ליישום ועוד. חשוב מאד שהחזון יהיה ריאלי אחרת זה לא יהיה חזון מציאותי אלא סוג של חלום שלא בטוח שיקרה … ומה זה אומר ריאלי .. זה אומר זה אכן יכול לקרות אם תעשו 1 , 2 וכו' … 

השלב השני של התהליך זה הגדרת הדרך, איך מגיעים להגשמת החזון ? מה האסטרטגיה והפעילות שיש לבצע על מנת להוציא לפועל את החזון. בשלב זה חשוב לבדוק את המתחרים שלכם ולראות איך פועלים ולשאוב מהם השראה חיובית וכמובן לסמן את נקודת הכשל שלהם, לשם לא תרצו להגיע. 

השלב השלישי בתהליך הוא פירוק הדרך והתהליך לנושאים שונים כגון – הדרך השיווקית, התפעולית וכו'. בשלב זה יש להבין לנתח את המשמעויות של הדרך בהיבטבים אלו. 

השלב הרביעי בתהליך הייעוץ האסטרטגי הוא כימות פיננסי של הדרך … כמה זה יעלה לכם? מה מידת ההשקעה הנדרשת? מה העלויות השוטפות, המשתנות והקבועות וכמובן מעל הכל מה צפי ההכנסות שהפעילות תפיק לכם. 

למעשה אנחנו מדברם על ייצור של 2 דוחות מרכזיים בשלב זה – דוח רווח והפסד לפעילות וכמובן דוח תזרים מזומנים – האוויר של העסק שלכם. 

ייעוץ אסטרטגי בזמן משבר

בימים אלו של אי ודאות, בעיקר בגלל הקורונה והשלכותיה אנחנו ממליצים בחום לעצור לרגע ולנסות לעשות חישוב מסלול מחדש, ייעוץ אסטרטגי כפי שציינו פה יכול לסייע לכם להבין לאן המסלול החדש יוביל אתכם והאם כדאי לכם ללכת בו או להישאר איפה שאתם היום. 

לקבלת ייעוץ עסקי לעסק שלכם, צרו איתנו קשר. 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles