לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ עסקי לישראלים בחו"ל

ישראלים רבים מתגוררים בחו"ל לתקופות ארוכות ומזהים שם הזדמנויות עסקיות שונות. ניתן למצוא ישראלים המנהלים עסקים קטנים וגדולים בכל רחבי העולם. ישראלים אשר הקימו מסעדות, חנויות, מפעלים, עסקי נדל"ן, מועדוני צלילה או כל רעיון אחר שעלה בדעתם ויש לו ביקוש בשוק. אך ניהול עסקים בחו"ל, לצד ההזדמנויות הרבות, כרוך בקשיים רבים – קשיי שפה, חוסר מודעות לחוקים ותקנות, מנטליות שונה ועוד, וזאת לצד הבעיות והצרכים הרגילים של עולם העסקים – מיתוג, שיווק, פרסום, בניית תכנית עסקית וכל מה שכרוך בהקמה ותפעול של עסק. במקרים רבים יזמים ישראלים הרוצים להקים עסקים בחו"ל נתקלים בקשיים רבים ונזקקים לייעוץ עסקי. אך לא תמיד הדבר פשוט. ייעוץ עסקי הניתן על ידי מקומיים במדינות זרות לא תמיד מצליח לענות על הצרכים העסקיים של היזמים הישראלים אשר מתקשים למצוא שפה משותפת עם היועצים ושירותי הליווי העסקי בחו"ל. מסיבה זו התעורר בשוק ביקוש לשירותי ייעוץ וליווי עסקי באמצעות ישראלים עבור ישראלים בחו"ל.

מי צריך ייעוץ עסקי?

אנו בחברת פורוורד, אשר ליווינו מאות עסקים בהדרכה צמודה להשגת יעדים, מציעים היום את שירותינו גם עבור הישראלים הנמצאים בחו"ל ורוצים לפתח שם את עסקיהם. השירות שלנו פונה אל היזמים הטריים אשר חושבים על הקמת עסק, עבור אלה שיש להם עסק הנתקל בקשיים; עבור אלו אשר רוצים לקחת את העסק כמה צעדים קדימה וגם עבור עסקים הפועלים בארץ ורוצים להתרחב לעבר השוק הבינלאומי. אך מי שניסה את מזלו עם היועצים העסקיים המקומיים בוודאי נתקל בתסכול רב; בשל הבדלי המנטליות היזמים הישראלים מתקשים למצוא שפה משותפת עם היועצים המקומיים אשר במקרים רבים אינם מצליחים להבין את החזון ואינם מצליחים לחשוב מחוץ לקופסה.

ישנם גם ישראלים רבים החושבים שהם יכולים להסתדר ללא שום ייעוץ וליווי עסקי. עבור אנשים מסוימים זה נתפס כהוצאה מיותרת אך בפועל הניסיון שנו מעמידים לרשותכם מציל אתכם מטעויות רבות ומסייע לכם להפיק את המיטב מהמשאבים העומדים לרשותכם. בעזרתנו תוכלו להתגבר על החסמים וללכת קדימה.

ליווי עסקי צמוד לעסקים בחו"ל

באמצעות טכנולוגיית האינטרנט ואמצעי תקשורת כמו סקייפ אנו יכולים לסייע ולהעניק ליווי צמוד לעסקים בחו"ל. עבור כל רעיון עסקי שיש לכם אנו יכולים לסייע בגיבוש התכנית העסקית, בדיקת ההיתכנות והכדאיות של העסק, ייעוץ פיננסי ובניית התקציב. אנו יכולים לסייע לכם בכל השלבים הקשורים להקמה ותפעול העסק – בניית תכנית שיווק, מיתוג וכתיבה שיווקית, פרסום במדיה הדיגיטלית הרלוונטית כמו גוגל והרשתות החברתיות. כמו כן אנו מציעים ייעוץ ארגוני לגבי מבני העסק ואופן הפעולה, הגדרת התפקידים ותחומי האחריות, גיוס והכשרת כוח אדם וכל היבט זה או אחר הקשור לעסק ובו אתם נזקקים לעזרה.

הצלחה עם קבלות

עד היום עזרנו לישראלים רבים להצליח בחו"ל; למשל בחורה ישראלית ברילוקיישן ופתחה חנות לבגדי תינוקות פנתה אלינו וקיבלה סיוע בבניית החזון, הפיתוח העסקי והשיווק הדיגיטאלי והכל בעברית ובגובה העיניים. דוגמה אחרת היא של בחורה ישראלית אשר הקימה עסק בתחום הפקת האירועים בניו ג'רזי, היא פנתה אלינו וקיבלה סיוע בבניית התשתית השיווקית והפיננסית, פיתוח עסקי, לצד אימון עסקי מעצים ושיפור יכולות המכירה והמשא ומתן.

בעבר זה לא היה אפשרי, אבל היום בזכות האינטרנט אנו יכולים להעניק סיוע צמוד לכל עסק בחו"ל ולמרחק אין שום משמעות. אתם היזמים ובעלי העסקים יכולים ליהנות מליווי צמוד בשפה העברית ובגובה העיניים.

אנו מבינים את הצרכים וצורת החשיבה של היזם הישראלי ויכולים לתת את ההכוונה הנכונה.

צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles