לתיאום פגישת ייעוץ בחינם:

 

איך תבחרו יועץ שיווק לעסק שלכם?

יועץ שיווק

על מנת לבחור יועץ שיווק מתאים עליכם לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  • ניסיון – האם ליועץ שיווק יש ניסיון בפועל של מעל 5 שנים בתחום השיווק והפרסום הן כיועץ והן כשכיר.
  • ידע בשיווק דגיטלי – האם ליועץ השיווק יש מספיק כלים מקצועיים בשיווק דיגיטלי? היום עיקר השיווק הוא ברשתות החברתיות, בגוגל ויועץ שלא מבין בתחום ואין לו ניסיון תכלס ביצירה וניהול קמפיין דיגיטליים הוא יועץ שיווק מוגבל למעשה. זה תנאי הכרחי!
  • תכלס תוצאות – האם ליועץ שיווק יש הצלחות בפועל מול עסקים קטנים? הצלחות הכוונה: קמפיינים שהביאו ללקוחות לידים איכותיים? ניהול תהליכי פרסום ומיתוג עסקים? יצירת בידול משמעותי וכו' …
  • כישורי הדרכה – על היועץ שיווק להיות בעל יכולת וכישורי הדרכה. חשוב מאד שהיועץ יספק לבעל העסק כלים לניהול תהליכי השיווק בחברה גם לאחר שהיועץ יסיים את עבודתו.
  • שירותיות – יועץ שיווק מומלץ הוא כזה שיש לו תודעת שרות גבוה במיוחד. הוא בעל יכולת הקשבה, סבלנות ויכולת לענות בסבלנות גם לשאלות חוזרות מצד הלקוחות
  • זמינות – חשוב מאד שהיועץ שיווק יהיה זמין לסיע לכם, יוכל לענות לכם בטווח זמן סביר לשאלות במייל או בווטסאפ ויוכל לפגוש אתכם בתדירות שבועית.  
  • השכלה רלוונטית – מומלץ שהיועץ שיווק יהיה בעל השכלה רלוונטית כגון: מנהל עסקים, שיווק, לימודי תעודה של של אחת ממכללות הדיגטל בארץ וכו'.
  • יצירתיות – חשוב מאד שהיועץ יהיה יצירתי, בעל מעוף וחשיבה מחוץ לקופסה – זה קריטי לצורך בניית תהליכי שיווק ופרסום מוצלחים 

ייעוץ שיווק לעסק קטן

אם אתם בעלים של עסק קטן וזקוקים לייעוץ שיווקי לצורך:

  • מיתוג העסק מחדש
  • בניית קמפיינים דיגיטליים
  • יצירת תוכנית שיווק
  • בניית אסטרטגיה שיווקית חדשה
  •  יצירת בידול לעסק
  • פרסום ויחסי ציבור
  • הדרכת עובדים ומתן כלים לניהול השיווק בעסק

ועוד …

אתם חייבים יועץ שיווק עם המלצות!  מזומנים לפנות אלינו ולפגוש את אחד היועצים השיווקים המומחים שלנו, היועצים שלנו בעלי ניסיון רב בתחום, עם המלצות ועם תוצאות בפועל בייעוץ שיווקי לעסקים קטנים.

שתפו

82

ממליצים

168

מאמרים
  • דילוג לתוכן