לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

איך תוכלו לשפר את החנות הפיזית שלכם?

קצב החיים המהיר, הרדיפה אחר הזמן וחוסר הסבלנות הינם מאפיינים מרכזיים של העולם המודרני. צרכנים רבים שמנסים לחסוך זמן מעדיפים לרכוש את המוצרים להם הם זקוקים בחנויות מקוונות באינטרנט, דבר שמשפיע מאוד על עולם החנויות הפיזיות ודורש מהן לבצע שינויים כדי להתאים את עצמן לאורח החיים המודרני.

מעניין הוא שלצד חוסר הסבלנות כן ניתן להצית בצרכנים סקרנות ולגרום להם לרכוש מוצרים שונים אך כדי לעשות זאת יש לחשוב היטב ולתכנן את המהלכים. לפניכם 5 טיפים יעילים שיוכלו לסייע לכם לשפר את מצבה של החנות הפיזית.

5 טיפים להגדלת המכירות בחנות שלכם:

1. ארגון וסדר – הפעלת היגיון בסידור החנות ושמירה על ארגון יוכלו לסייע לצרכנים למצוא את מבוקשם ואך להיזכר במוצרים שהם שכחו לרכוש – דבר שיעלה את מחיר הרכישה הממוצעת. חנות מבולגנת ועמוסה עשויה להבריח את הצרכנים משום שלאף אחד אין זמן וסבלנות להתחיל "לנבור" במדפים ולחפש מוצר מסוים או בגד במידה כלשהי. כמו כן, ניתן לסדר את המקום לא לפי מוצרים אלא לפי פתרונות, למשל – להניח באזור מסוים קרם הגנה וכובע מצחייה לצד כפכים ולהתאים את הרכישה לאנשים שמעוניינים לנסוע לים, לבריכה או לנופש.

2. מסלול רכישה – מכיוון שרוב האוכלוסייה ימנית (איננו נכנסים לפוליטיקה, אנו מדברים על יד ימין) כדאי לארגן את המסלול כך שהלקוח יפנה ימינה לאחר שהא נכנס לשטח החנות. פנייה ימינה תשחרר את ידו הימנית של הלקוח כך שיהיה לו קל לגשת אל המדפים ולאסוף את המוצרים.

חשוב מאוד להקפיד על מסלולים מסודרים – ראשיים וצדדיים ועל תצוגה ברורה, אלו יאפשרו ללקוחות למצוא את מבוקשם במהירות. כמו כן, כדאי למקם את הסחורה המרכזית בערוץ המרכזי.

3. מיקום הקופה – המיקום הטבעי של הקופה יהיה בסוף מסלול הרכישה. המקום בו הקופה תמצא ישפיע על המסלול של הלקוח. אם המטרה היא לגרום ללקוחות לנוע נגד כיוון השעון יהיה כדאי למקם את הקופה בצד השמאלי של החנות ואם המטרה היא לגרום ללקוחות לנוע בכיוון השעון רצוי למקם את הקופה בצד הימני של החנות.

4. מוצרים חדשים – כפי שציינו – למרות שרוב הצרכנים מתאפיינים בחוסר סבלנות הם עדיין יכולים לגלות עניין בחידושים ובפתרונות מעניינים. המוצרים החדשים לא חייבים להיות קשורים לתחום המוצרים שנמכרים בחנות, למשל: בתקופת ליגת האלופות (עכשיו) אפשר למכור כדורי רגל בחנויות בגדים או בחנויות מזון. ריענון המלאי ואף רלוונטיות לתקופה (לא חובה) יכולים להפתיע את הלקוחות ולגרום להם להתנסות במוצרים חדשים.

5. התנסויות – אנשים אוהבים לטעום, להריח, לגעת ולהתנסות במוצרים שאינם מוכרים להם, במיוחד כשהניסיונות נעשים בחינם. השפרצת בושם, מריחת קרם, טעימת מעדן, שתיית משקה או כל התנסות אחרת שמוצעת לצרכנים בחנות יכולה להפוך את המוצר לנגיש, לשפר את מצב הרוח ולהעלות את כמות המכירות.

ייעוץ עסקי שמלווה אתכם לאורך כל מסלול הרכישה

לא קל לבנות מסלול רכישה נכון שמתאים לקהל היעד ולמצוא פתרונות יעילים שיגדילו את כמות המכירות אך קבלת ייעוץ מקצועי מחברה מנוסה ומיומנת יכולה להאיר את כל הפינות הנסתרות ולסייע בהכנת תוכנית חכמה שתשפר את החנות.

אנו בחברת FORWARD מתמחים במתן יעוץ עסקי מקיף כך שלקוחותינו לא צריכים לחפש אחר מספר בעלי מקצוע. החברה שלנו עוסקת במגוון תחומים, ביניהם: פיתוח עסקי, כספים, שיווק ופרסום ומסייעת לכל בעל עסק לשפר את מצבו הכלכלי.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ עסקי ממומחים בתחום.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles