לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

בניית אתר אינטרנט

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לאפיק הפרסום החביב ביותר לעסקים קטנים ובינוניים עקב הויראליות אשר טמונה בה והעלויות הנמוכות בכל מה שנוגע לפרסום וחשיפה.

מנועי החיפוש הם המקור הראשון שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים נותני שירות והגיע הזמן שגם לך יהיה אתר אינטרנט מייצג.

איזה אתר אינטרנט אתה צריך?

לכל עסק יש להתאים את האתר אשר ייצג אותה בצורה הטובה ביותר ולכן ברגע שפונים לחברת בניית אתרים,  מומלץ להתייעץ עם יועץ שיווקי ולענות על השאלות הבאות:

א. מהם שירותי הליבה שהעסק שלך מציע ?

ב. מי קהל היעד של העסק שלך ?

ג. באיזה פלטפורמה האתר ייבנה ?

הסיבה לכך ש 3 שאלות אלו חשובות היא שאתר אינטרנט חייב להיות תואם את שירותי העסק שלך וחייב להיות מוקדש כולו לקהל היעד שלך. כך לדוגמא לחנות מוצרי חשמל יהיה נכון לבנות אתר אינטרנט מסוג חנות וירטואלית לצורך הגדלת מחזור המכירות והגעה ללקוחות נוספים וחדשים; בית עסק אשר מציע שירותי ייעוץ  מקצועיים יעדיף לבנות אתר תדמיתי המציג באופן שיווקי ופשוט את שירותי המשרד כולל דרכים נוחות ומהירות ליצור קשר עם נציג שירות לקוחות.

עיצוב אתר

אחרי שסיימנו אם שלב האיפיון ואנו יודעים איזה סוג אתר מתאים לנו ומהם המודולים שנרצה להוסיף לאתר, אנו עוברים לשלב העיצוב הגראפי.

עיצוב גראפי לאתר אינטרנט למעשה קובע את ההבדל העיקרי בין אתר איכותי ומצליח לאתר שגולשים לא דולים ממנו מידע ויוצאים חזרה למנוע החיפוש.

בשלב העיצוב הגראפי מעצב מטעם החברה ימליץ לכם על מבנה האתר כולל דף הבית ודפים פנימיים כגון דף יצירת קשר דף אודות מעוצב עיצוב לתיק העבודות שלכם לקוחות ממליצים וכן הלאה. מעבר למבנה האתר, בחירת צבעים לאתר אינטרנט חשובה לא פחות ויכולה להוות גורם אפקטיבי לקריאה נוחה של טקסטים.

התכנות

לאחר שהסכמתם על עיצוב לדפי האתר בניית האתר שלכם עוברת למחלקת התכנות שבה יהפכו את העיצוב לאתר חי ומתפקד ומיד לאחר מכן האתר עולה לסביבת עבודה זמנית לאישור התכנים, בדיקת האתר לצורך איתור תקלות והזנת טקסטים ותמונות על ידי הלקוח.

בסיום הפרוייקט האתר המוכן יעבור לדומיין שנבחר לו ומכן האתר יהיה גלוי ברשת האינטרנט לכל מי שחפץ בשירותים שלכם.

בתום התהליך נוכל לסייע לכם גם בייעוץ עסקי לעסק שלכם.

 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles