לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

האם גם עסק הקטן זקוק למדינות מדיה חברתית ?

יש כל כך הרבה פלטפורמות שונות של מדיה חברתית ורוב העובדים שלכם, אם לא כולם, נמצאים שם ועוסקים בצורה כלשהי של מדיה חברתית, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדין וכו'.  למעסיקים רבים אין מדיניות מדיה חברתית עבור החשבונות האישיים של העובדים שלהם. 

המדיניות צריכה להיות פשוטה, פשוט לעקוב אחר מדיניות המדיה החברתית עבורך ועבור העובד שלך. המדיניות שומרת עליך על ידי הגנה על המוניטין והערכים של החברה שלך. המדיניות גם תגן על העובדים שלך בכך שתאמר להם מראש מה מצופה מהם. כל חברה היא שונה ולכן אין דרך נכונה לכתוב פוליסה. אתה חייב לשאול את עצמך הרבה שאלות.

מדיניות מדיה חברתית בעסק קטן

האם אתה רוצה שהעובדים שלך יפרסמו במדיה החברתית האישית שלהם בשם החברה שלך? האם אתה רוצה שהעובדים שלך יציינו שהם עובדים בחברה שלך בביוגרפיה שלהם? אם תאפשר להם להצהיר שהם עובדים בתאגיד ABC, אז זה יכול להיראות כאילו המחשבות שלהם הן מחשבות על החברה. 

לכן, האם אתה רוצה שהם יפרסמו כתב ויתור על כך שהמחשבות שלהם אינן בהכרח המחשבות של החברה? האם אתה רוצה שהעובדים שלך יהיו "חברים" עם הלקוחות או הספקים שלך במדיה החברתית? יחד עם התשובות לעיל, עליך לציין שהפוסטים שלהם צריכים לכבד את מדריך העובדים שלך, כגון מדיניות האפליה וההטרדה שלך, חשיפת המידע הפרטי של החברה ושמירה על כל החוקים. אסור להם לזלזל בחברה או במוצרי החברה. מקובל גם להצהיר שעובדים שלא מצייתים למדיניות המדיה החברתית עשויים להיות נתונים להליכים משמעתיים עד וכולל סיום עבודה. 

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

עכשיו גם  אתם יכולים לכתוב מדיניות. חשוב שזה יהיה קצר וקל לעקוב אחר זה יקשה מאוד על העובדים שלך לעקוב וגם יהיה לך קשה לאכוף את זה.

למידע נוסף בנוגע לייעוץ שיווקי או לייעוץ עסקי לעסק שלכם צרו איתנו קשר. בהצלחה !

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles