לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

האם אתה מנהל את העסק שלך? או שהעסק שלך מנהל אותך?

כשהתחלת את העסק שלך חלמתם לבשל אוכל טעים ללקוחות שלכם, או לטפל במטפולים שלכם או להעביר אימוני כושר ללוקחות שלכם. ואז העסק שלכם התחיל לגדול … שזה לא דבר רע … ך. ואז היית צריך להעסיק אנשים, להגיש בקשה לרישיונות, לתקן ברז דולף, לעצב את האתר שלך, לתכנן את המשרד שלך, להתקין מערכות IT ועכשיו אתה מוצא את עצמך לא עושה את מה שאתה באמת אוהב. ולא בגלל זה הקמת את העסק … 

כיועץ עסקי, דיברתי עם הרבה בעלי עסקים קטנים ויש כמה נקודות כאב שכולם מסכימים עליהן. זה מתיש וזה מכריע.

ניהול עסק קטן

כבעל עסק קטן אתה מנכ"ל, סמנכ"ל כספים, סמנכ"ל, IT, איש תחזוקה, פקידת קבלה, מנהל השיווק וכו 'וכו' זה יכול להיות מעסקה גדולה. בין אם אתה רק מתחיל או נמצא בנקודה בה העסק שלך ממריא אך אינך מוכן לקבל עובד אחר – אז מה עושים? 

המטרה היא לעשות את מה שאתה עושה הכי טוב ואוהב לעשות. אם אתה לא אוהב לעשות משהו, אתה נוטה לשים אותו בתחתית הרשימה. 

אם אתה לא אוהב לשווק את העסק שלך למשל, אבל ברור שאתה חייב להיות פעיל ברשת החברתית כמו פייסבוק או אינסטרגם או לינקדאין, אסור לך להגיע למצב שהפעולה הזאת לא מתבצעת כי אתה לא אוהב לעשות אותה.העסק שלך חייב שהפעולה השיווקית תתבצע על בסיס קבוע, כל הזמן. 

אותה הדבר לגבי עניינים כספים, אם אתה מנסה לעשות זאת לבד, ואתה לא אוהב להתעסק בכסף, אסור לך להזניח את העניין. כמו בעניין השיווק הפתרון נמצא במיקור חוץ.

מיקור חוץ יכול להיות החלטה מפחידה מאוד. זה יכול להרגיש כאילו אתה מוותר על שליטה מסוימת בעסק שלך. אבל האם יש לך ברירה? כמה כסף אתה מפסיד בכך שאתה לא רואה לקוחות או לא מגדיל את העסק שלך בגלל שאתה טובע בעבודה מנהלתית?

ראשית, קבע מה הכי מעיק עליך בניהול העסק ומה המשימה שמהווה עבורך את הקושי הגדול ביותר לביצוע. 

בין אם זה בגלל שאתה שונא לעשות את זה, אתה לא מרגיש שזה היתרון שלך, או פשוט נגמר לך הזמן ביום.

שנית, האם המשימות שמעיקות עליך הן לטווח קצר? או הן משימות לטווח ארוך? אם לטווח קצר – אז מצא עובד זמני  או יועץ זמני שיכולים לעזור לך להתגבר על העניין. אם זה לטווח ארוך – עליכם לקבוע אם זו משימה שיש לבצע על ידי מיקור חוץ או להעסיק עובד קבוע.

שלישית, שב והגדר איפה בדיוק את הצריך עזרה. היה ספציפי היכן שאתה יכול – האם אתה זקוק לעזרה בהגדרת מערכת ניהול הכספים החדשה? האם בניהול המדיה החברתית ? פרסום ושיווק בגוגל. 

רביעית, אל תפחדו להתקדם, אל תהיו זהירים כשאתם מראיינים יועצים פיננסיים או עובדים. הקפידו על רשימה קבועה מראש של שאלות ראיון. דע באילו משימות אתה רוצה שהם יטפלו עבורך. התווה את הציפיות שלך כולל שעות הדרושות, שיטות תקשורת, קוד התנהגות (הן לעובדים והן ליועצים). אם אתה מזמין יועץ עסקי, ציין את תאריך הדיווחים והסיכומים וכו'.

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

הדבר החשוב לזכור הוא, האם אתה רוצה לנהל את העסק שלך? או שאתה רוצה שהעסק ינהל אותך? 

פנה אלינו לייעוץ עסקי ממוקד תוצאות ונשמח לסייע לך להגדיר את מהם הנקודות הכאובות בעסק שלך שאתה ר חייב לתת להם מענם על ידי מיקור חוץ או גיוס עובדים אחרים

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles