לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

טיפים לניהול ההוצאות העסקיות שלכם

כולם רוצים לנהל את הוצאותיהם, בין אם זה בחייהם האישיים ובין אם אלה המקצועיים שלהם. ובעלי עסקים רבים כל כך מתמקדים בהגדלת המכירות שלהם, שהם שוכחים לנהל את הוצאות העסק. ניתן לשלוט בעלויות מבלי לסכן את האיכות בעסק שלך.

עקוב אחר הוצאות

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שההוצאות שלך נרשמות ומשוייכות לתקציב הנכון. סיווג הוצאותיך יכול לתת לך מבט היכן אתה מוציא הכי הרבה כסף ולעקוב אחר שינויים מחזוריים בהוצאות אלה לאורך כל המחזור העסקי שלך. זה יכול לעזור ברכישה עתידית, בזיהוי הנחות פוטנציאליות מספקים או בהוצאת מיותרות.

הפריד בין הוצאות העסק להוצאות פרטיות

כרטיסי אשראי נפרדים לרכישות וחשבונות בנק הם חובה. גם כשעבדתי בחברה והייתי צריך להשתמש בכרטיס האישי שלי לצורך הוצאות נסיעה, השתמשתי בכרטיס אחר ממה שהייתי עושה בדרך כלל עבור ההוצאות האישיות שלי כדי שאוכל לעקוב אחר ההוצאות שלי ולוודא שלא אפספס שום הוצאות.

איחוד רכישות

בדרך כלל ככל שאתה רוכש מאותו ספק תקבל מחיר טוב יותר. יתכן ותוכל להשיג מחירים טובים יותר לפריטים בודדים מספק אחר, אבל בטווח הארוך איחוד רכישות יעניק לך יותר כוח קנייה.

מיקור חוץ 

מיקור חוץ במקום להעסיק אדם במשרה מלאה. מיקור חוץ של מומחה יכול להיראות כאילו אתה מוציא יותר כסף, אבל אם זה נעשה מהר יותר ומדויק יותר תחסוך כסף. לדוגמא, אולי איש תחזוקה יכול לתקן את החשמל שלך אבל זה ייקח כפליים מהזמנת חשמלאי. האם אתה צריך להעסיק מנהל כספים במשרה מלאה במקום יועץ עסקי  שיסייע בגיוס כספים או בבדיקת כדאיות פיננסית למיזם כזה או אחר. 

שיפור תהליכים

פעמים רבות זרימת העבודה שלך אינה יעילה, מה שגורם לצעדים נוספים להשלמת המשימה או לערב יותר מדי אנשים. בדוק את התהליכים שלך וקבע אם יש דרכים לקצץ צעדים או אנשים לייעל את התהליך שלך ובכך לחסוך לך זמן וכסף. ניהול כספים במיקור חוץ יכול לסייע לכם לחסוך כסף רב. 

בדוק חוזי ספקים מדי שנה

אל תאפשר תוספות אוטומטיות בחוזים שלך או הארכות אוטומטיות. וודאו שהספקים שלכם בוחנים את הוצאותיהם בכדי לתת לכם את המחיר הטוב ביותר וייתכן שישנם ספקים אחרים בשוק שירצו לתת לכם מבצע טוב יותר.

חבר את העובדים שלך

ככל שהעובדים שלך יהיו מחוברים יותר לצד ההוצאות, כך תגדל הזדמנות לחסוך כסף ותוכל לנהל את ההוצאות העסקיות שלך טוב יותר. בנה מודל בונוסים או תגמול גם על בסיס הצלחה בחסכון. 

 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles