לתיאום פגישת הכרות ללא עלות:

 

זכיינות עסקית בתחום המסעדות

איך מחליטים איזה זיכיון לבחור ? מה הפרמטרים לבחירת רשת מזכה ? איזו רשת זכיינות הכי תתאים לכם ?
החלטתם לפתוח עסק חדש תחת מותג קיים ועכשיו נותר לכם להחליט איזו רשת הכי מתאימה לכם
פרמטרים לבחירת רשת מזכה 1. החיבור שלכם למותג
2. מקצועיות הרשת (ביצועים מוכחים, שקיפות מלאה, תהליכי הקמה וליווי היזם) 3. סך ההכנסה המצופה 4. היקף הפעילות כפונקציה של יכולת / זמינות אישית 5. לוקיישן
התאמת הרשת המזכה לזכיין : כאשר ניגשים למשימה של בחירת הרשת, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות : 1. מי אתם ומה היכולות המקצועיות שלכם ? 2. מה הזמינות שלכם ? 3. האם אתם אובים לארח (זיכיון מסעדה) או מעדיפים להגיש (פאסט פוד) ? 4. כמה הון עצמי יש לכם וכמה אתם מוכנים לסכן ?
עכשיו, כשרשמתם לעצמכם את התשובות לסעיפים הנ"ל, בנו לכם טבלה עם סוגי הרשתות
בכל סוג רשת יש מספר רשתות מזכות, חלקן ממש על אותה משבצת וחלקם קרובות בקונספט.
דוגמא להשוואה בין 4 סוגי מסעדות באותו ז'אנר זכיינות בתחום המסעדות:
בשר -אל גאוצ'ו
המבורגר – BBB
איטלקי – גומבה
אסייתי -מינה טומיי
הנ"ל רק דוגמאה ואין אנו ממליצים במאמר זה על רשת כזו או אחרת
לסיכום, ההחלטה איזו רשת לבחור היא החלטה גורלית בדיוק כמו איזה עסק עצמאי לפתוח בסופו של יום, הזכיין אמנם הקים עסק עם מותג קיים אולם הניהול היומיומי, ההתמודדויות והקשיים הם כשל כל בעל עסק מזון אחר, ולכן בחירת הרשת הנכונה, רשת שמצד אחד תסייע לסניף להתרומם, ומצד שני שתעמוד לצד היזם בקשיים היא החלטה לחיים.
בכל מקרה, נמליץ להיעזר בייעוץ עסקי ובאיש מקצוע על מנת לקבל את ההכוונה הנכונה מה מתאים לך.
יכול לעניין אתכם גם המדרך לזכיין המתחיל שכתבנו. לקבלתו לחצו כאן
גיורא אשכנזי
שתפו

כתוב/כתבי תגובה

עד עכשיו

82

ממליצים
עד עכשיו

141

מאמרים
  • דילוג לתוכן